مارال فرجاد | بیوگرافی مارال فرجاد | ازدواج مارال فرجاد | مارال فرجاد سرطان

مارال و مونا فرجاد عزادار شدند

پست مارال فرجاد در سوگ مادرش : مامان قشنگم مامان منیژه جونم رفتی ؟؟ مامان قشنگم من دارم خوب میشم. بهم گفتی خوب میشی نترس. پس چرا تو این شرایط من ول کردی

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد از دوره نوجوانی در عرصه بازیگری فعالیت کرده است .مارال فرجاد به همراه مونا فرجاد از بازیگران بی حاشیه ای هستند که کمتر اخباری از آنها منتشر می شود. اما اخیرا حواشی و شایعاتی از مارال فرجاد در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است .در اخبار اخیر گفته می شود که مارال فرجاد با بازیگر معروف ازدواج کرده است اما خود این دو بازیگر تا کنون این اخبار را تایید یا تکذیب نکرده اند.

مارال فرجاد

مارال فرجاد سرطان گرفت

مارال فرجاد ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از ابتلای خود به سرطان خبر داد.

فرجاد که یک سالی است در مجارستان به سر می برد، در گفتگویی با یکی از نشریات این کشور از بیماری خود پرده برداشت.

مجله «گلمور» مجارستان روند درمان و بهبودی مارال فرجاد را با تیتر «زن قوی» سوژه‌ ی گفتگویی با او قرار داده است.

فرجاد در این گفتگو اعلام کرد در این کشور در حال شیمی درمانی بوده تا بعد از بهبود سرطان خود به عرصه ی بازیگری در ایران بازگردد.

او دیروز بخشی از این گفتگو را در اینستاگرامش منتشر کرد.

مارال فرجاد

مارال فرجاد در مصاحبه ی خود گفته:

«سال گذشته تشخیص داده شد که سرطان دارم. در آن لحظه همه چیز ناامید کننده به نظر می رسید. احساس می کردم زندگی ام از هم می پاشد.

چندین عمل جراحی و شیمی درمانی انجام دادم که عوارض آن روی بدنم مشخص بود.

صورتم تغییر کرده و موهایم ریخته بود که این از بزرگ ترین شکست ها برای یک بازیگر است چرا که بدنش ابزار کار او است. با این حال تصمیم گرفتم به سرطان به عنوان یک نقش سینمایی چالش برانگیز نگاه کنم که باید با آن دسته و پنجه نرم می کردم.

مارال فرجاد

اکنون اینجا در بوداپست هستم جایی که شیمی درمانی ام را ادامه می دهم.

من در کشور مجارستان احساس بسیار خوبی دارم. دوستانم اطرافم را احاطه کردند، موهایم دوباره رشد کرده و احساس بهتری دارم.

پس از بهبودی کامل دوست دارم به ایران بازگردم تا بتوانم دوباره روی صحنه و جلوی دوربین بازی کنم. بعداً می خواهم در مجارستان هم کار کنم.

مطمئناً نقش سرطان را برای مدت طولانی مجبور نیستم بازی کنم و به زودی بهبود خواهم یافت.

به آینده امیدوارم و مشتاقانه منتظر بازگشت به زندگی عادی ام هستم.»

مارال فرجاد

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد مرداد 1361 در تهران، بازیگر است .مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است .اصالتا اهل مرند و ترک زبان می باشند. او بازیگر را از سال 1377 با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود. تا به حال در چندین نمایش و مجموعه تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخته از جمله آنها نمایشهای :باغ شب نما ، سلطان گداها ، زندگی جاری است و…. و مجموعه هایی چون :حلقه سبز ، روح مهربان و … و فیلمهایی مانند شام عروسی ، پسران آجری ، ماه عسل و…. ساده و دوست داشتنی.مارال فرجاد بعد از بازگشت از سفرش به اسپانیا حواشی زیادی برای زندگی شخصی اش ایجاد شد.مارال فرجاد عکس بی آرایش خودش و خواهرش را در ماشین سخصیشان به اشتراک گذاشته است که نظذ کاربران را به خود جلب کرده است.

خانواده مارال فرجاد

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد که از بازیگران پیکسوت سینما است می باشد. خواهر مارال فرجاد نیز مونا فرجاد است که دو سال از او کوچکتر است و او هم از بازیگران سینما و تلویزیون می باشد.

مارال فرجاد

با پدر و مادرمان دوستیم و رابطه بسیار خوبی باهاشون دارید؟

وقتی کم سن و سال بودیم پدرم همیشه به ما می گفت :اگر بدترین کار دنیا را هم کردید از ما پنهان نکنید و بدانید حتی اگر دعوای تان کنیم در نهایت شما را حمایت خواهیم کرد.همیشه با آنها راحت بودیم و هرگز اجازه ندادند ترسی وارد قلب و ذهن ما شود، شاید همین صحبت های پدرم باعث شده که من و خواهرم همیشه با پدر و مادرمان صادق باشیم و آنها را مانند دوست، کنارمان داشته باشیم و حرف های مان را صادقانه با آنها مطرح کنیم.

رابطه پدر ودختری مارال فرجاد

باید از نزدیک رابطه استاد فرجاد با دخترانش را ببینید و همینطور رابطه دخترها با پدرشان؛ آنها به قدری صمیمی است که گویی دوستانی نزدیک برای یکدیگر هستند و جالب تر آنکه خیلی هم با همدیگر هماهنگ هستند و یک تله پاتی خاص بین آنها جریان دارد.

مارال فرجاد

شروع فعالیت هنری مارال فرجاد

مارال فرجاد به کمک پدرش بازیگری را در سن 3 سالگی در تله تئاتر تلویزیونی بنام من هستم، اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگه آغاز کرد، بصورت جدی در سال 1370 به همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت.

تجربه سینما و تلویزیون مارال فرجاد

فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگر از سال 1384 با فیلم شام عروسی آغاز کرد و در تلویزیون نیز با سریال تا صبح (مستانه) در سال 1385 بطور رسمی واردقاب تصویر شد.

تنها به عنوان بازیگر طنز شناخته نشویم

مارال فرجاد درباره راهنمایی پدرش در ابتدای حضور در عرصه بازیگر تصریح کرد :سال 79 یا 80 کوچه اقاقیا را به من و مونا پیشنهاد دادند که ما به خاطر اینکه صرفا به عنوان بازیگر طنز تنها شناخته نشویم نپذیرفتیم !

مارال فرجاد

غافلگیر کردن مهران مدیری در دورهمی

در همین ابتدای برنامه مارال و مونا فرجاد یک سورپرایز برای مهران مدیری داشتند و عکسی از مراسم ازدواج مهران مدیری در سریال باغ گیلاس را تقدیم او کردند که در این عکس خودشان دو دختربچه کوچک بودند.

علت کم کاری جلیل فرجاد

مهران مدیری ضمن دعوت از جلیل فرجاد برای حضور در برنامه پرسید چرا آقای فرجاد کم کار شده است ؟ مونا ادامه داد شاید چون پیشنهاد خوبی نداشته است، کمتر کار تصویری انجام داده اند اما پدرم مشغول تئاتر و کار دوبله هستند.

مجری برنامه دورهمی پرسید کدام تان زورگو تر هستید ؟

مارال گفت:من ،البته در منزل آنقدر دوستم دارند که حرفم را می پذیرد و در پاسخ به اینکه کدامشان بازیگر بهتری هستند گفت:بازیگر خوب بودن بستگی به تلاش ما دارد و یک امر نسبی است ، مونا اعتماد به نفس بیشتری دارد و من به دلیل اینکه خجالتی بودم برای رسیدن به جایگاهم تلاش بیشتری کرده ام.

شغل دوم مارال فرجاد

از دوران کودکی به بازیگری علاقه دارم دانش آموخته رشته عکاسی هستم و می توانستم آتلیه بزنم، در ایران برای بازیگران داشتن 2 شغل خیلی خوب است ولی خیلی سخت است، کار ما خیلی پراکنده است و امکان دارد چند ماه بیکار باشیم، اما وقتی سر کار می رویم 5 تا 6 ماه درگیر بازی هستیم و حتی در این تایم، زمانی برای استراحت، خانواده و شغل دوم نداریم.

مارال فرجاد

اوقات فراغت و زندگی مارال فرجاد

تئاتر می بینم، فیلم می بینم، اسکواش بازی می کنم، ورزش می کنم، سینما می روم و با دوستانم معاشرت نمایم.

مطالعه

بجز نمایش و رمان، بیشتر کتاب های روان شناسی می خوانم.

خوراکی های محبوب مارال فرجاد

به شدت به سمنو علاقه دارم .به نظرم خیلی خاصیت دارد و اینکه از کودکی طعم خاص و عجیب آن را خیلی دوست داشتم و همیشه در حال ناخنک زدن بودم! البته خودم تابه حال هیچ وقت سمنو درست نکرده بودم.

قسمتی از مصاحبه با مارال فرجاد

با توجه به این که خانوادگی در کار هنر هستید، چقدر برای خانواده وقت می گذرانید؟

کارهایم اخیرا زیاد شده و همین باعث شده مدتی کمتر وقت بگذرانم. اما در کل با خانواده زیاد وقت می گذرانم.

اهل مطالعه هستید؟

بله، متاسفانه شبکه های اجتماعی آدم را سمت خودش می کشاند. من به خاطر کارم مجبورم حضور داشته باشم، اما بعضی روزها تصمیم می گیرم این برنامه را ببندم، ولی کلی پیام می دهند یا کلی اتفاقات می افتد و نمی توانم ببینم. کنترل شبکه های اجتماعی دشوار هست باید هم از آن استفاده کرد و هم تحت کنترلش داشت. استفاده از شبکه های اجتماعی نباید به اعتیاد مبدل بشود. بیش از حد در فضای مجازی بودن، باعث شده بعضی اوقات فرصت هایی را از دست بدهم.

مارال فرجاد

خواهران فرجاد این روزها چه فعالیت هایی دارند؟

مونا: من که کاری نمی کنم. در حال نگارش یک متن هستم. برای خودم می نویسم، فعلا در حال پخته تر کردن متن ها هستم تا اینکه یکی از دوستان تهیه کننده اگر شرایط مهیا شود آن را دست بگیرد.

شما چرا چپ چپ نگاه می کردید خواهرتان را؟

مارال: خب آخر متن هایی که می نویسد یکی دو تا نیست روی چند متن کار می کند.

مونا: طوری نگاه می کردی که انگار من دروغ می گویم.

مارال: (می خندد) گفتم شاید نخواهی نگارش متن ها را فعلا رسانه ای کنی؟

مونا: یعنی بهتر است نگویم؟

مارال: نه اتفاقا خوب است که اشاره کردی!

مارال فرجاد

شما خودتان این روزها چه کار می کنید؟

مارال: برای نمایشی که قرار بود در جشنواره فجر روی صحنه برود تمرین داشتم که کار رد شده بود، قرار بود دوباره تمرین شروع بشود که هنوز نشده، شاید من سر تمرین بروم.

چرا شاید؟

مارال: چون سال گذشته خیلی تئاتر کار کردم، یکی دو کار هم انجام دادیم که متاسفانه یا سالن ندادند یا با بی مهری رو به رو شدیم. شما خودتان می دانید که تئاتر دستمزد خوبی که ندارد شرایط هم مهیا نیست. سال گذشته سال خوبی برای من بود یا بهتر بگویم یک سال و نیم پیش برای من خیلی خوب بود، تئاتر کار کردم. اما امروز که با شما صحبت می کنم، خیلی خسته هستم. ترجیح می دهم اگر تئاتر کار می کنم تهیه کننده داشته باشد. شاید یک زمان بروی و برای دلت تئاتر بی پول کار کنی، ولی تکرار آن اذیت کننده است.

کار با برادران آتش زمزم و سریال «خاتون» چطور اتفاق افتاد؟

مارال: سال آقای مهرداد یزدانی با من تماس گرفتند و پیشنهاد یک سریال را دادند که سریال قبلی آقای آتش زمزم بود. آن کار دو ماه در اصفهان بود و من شرایط کار در شهرستان را آن زمان نداشتم و عذرخواهی کردم. آقای آتش زمزم را از آن زمان می شناختم. مهرداد یزدانیان بهمن سال گذشته به ما زنگ زد و از پروژه این سریال صحبت کرد. او گفت دو خواهر دو قلو هستند و قصه این است. من همیشه دوست داشتم با مونا بازی کنم.

مارال فرجاد

فکر نمی کنم این اولین همکاری تان باشد؟

مونا: نه، سریال «حجربن عدی» را سال 78 با هم کار کردیم. آنجا در نقش دو دوست بودیم. خیلی کوتاه بود، من سیاه پوست بودم و مارال سفید پوست…

مارال: غیر از این فقط تئاتر شهره سلطانی را کار کردیم که آنجا هم نقش دو دوست را داشتیم و همکاری کنار هم انگیزه ای شد تا من حضور در سریال «خاتون» را بپذیرم.

مونا: یادم هست روزی که مهرداد برای این سریال زنگ زد من خواب بودم. مارال زنگ زد چرا جواب مهرداد را نمی دهی، گفتم خواب بودم. فیلمنامه را فرستاد، من وتو با هم بازی داریم، نقش دو خواهر. سریال 26 قسمت است و قصه خوبی دارد. من هم خوشحال شدم. گفت فقط کل کار اصفهان است! گفتم پس من نمی آیم!

چرا؟

مونا: کار در شهرستان برایم خیلی سخت است به خصوص 6 ـ 5 ماه کار کامل، دلبستگی هایی به تهران و خانواده دارم که کار در شهرستان برایم آزار دهنده می شود. گفتم من نمی آیم! خلاصه چند بار با هم تلفنی حرف زدیم قرار شد فیلمنامه را بخوانیم و اگر دوست داشتیم روی آن بحث کنیم. به هر حال کنار هم بودن سختی های دوری از تهران را آسان تر می کرد.

مارال: باور کنید اگر من نبودم و قرار نبود نقش دو خواهر دو قلو را بازی کنیم مونا قبول نمی کرد.

مونا: واقعا نمی آمدم!

ولی کار بازیگری ایجاب می کند که بازیگر گاهی مدت زمانی طولانی را در شهرستان و حتی بیابان به سر ببرد، اصفهان که …

مونا: یکی دو ماه مشکلی ندارم، ولی پنج ماه مستمر خیلی سخت است. ما به طور کامل اصفهان زندگی کردیم. من کوچه و خیابان شهر را الان خوب بلد هستم. ما فقط یک عید تهران آمدیم دو سه روز دیگر، همین! برای من شهرستان رفتن کلا سخت است. مگر یک نقش خاص و دلچسب، که دلبستگی هایم را به خاطر آن کنار بگذارم.

مارال: من نبودم نمی آمد.

فینال را کامل خواندید و رفتید؟

مارال: نه، چهار قسمت آماده بود. جالب است بدانید که من آن زمان سرم خیلی شلوغ بود. هم سر تئاتر بودم و هم سر تله فیلم آقای بابائیان، تنها اطلاعاتی که در مورد داستان به ما دادند این بود که ما هر دو همسر داریم و یک فرزند ضمن اینکه من باردار هم هستم. در همین حد!

مونا: برای ما متن را ایمیل کردند تا آن را مطالعه کنیم. نمی دانم چه مشکلی پیش آمد، زمان هم کوتاه بود، نه من متن را خواندم و نه مارال، فقط از مهرداد خواستیم داستان را برای ما تعریف کند. خلاصه رفتیم و صحبت های اولیه انجام شد. به من گفته بودند تو یک پسر 6 ـ5 ساله داری ولی روز اول دیدم یک پسر 12 ـ 10 ساله کنار من ایستاده است! همان موقع تازه من گفتم مگر من چند سال دارم که پسر 6ـ 5 ساله داشته باشم؟! اما سر صحنه یک پسر 12 ـ 10 ساله آمد و من به یکباره شوکه شدم، خیلی پسر خوبی بود، ولی تا یک هفته اول اصلا با او ارتباط برقرار نمی کردم، چون اصلا باور نداشتم پسری به این بزرگی داشته باشم، می خورد او برادر من باشد.

مارال: من هم دیدم یک دختر بزرگ دارم.

اینکه پسر هیچ شباهتی به شما و مجید یاسر نداشت مطرح نشد؟

مونا: چرا من گفتم این پسر به هیچ کدام از ما شباهت ندارد.

مارال فرجاد

شباهت قابل اغماض است اما توجیه برای لهجه غلیظ اصفهانی پسر چه بود در حالی که نه مجید و نه شما لهجه ندارید؟

مونا: این گونه توجیه کردند که در اصفهان بچه ها به شدت لهجه دارند، ولی پدر و مادرها کمتر!

واقعا؟

مونا: بله و البته ما این را به چشم خودمان دیدیم.

مارال: نمونه اش خانم گریمور ما که یک ته لهجه کوچک اصفهانی داشت، ولی فرزندنش به شدت لهجه داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • ناشناس
    3

    چیکار کنن زبون بستها حال خودشون نبودن🙄 اشکال نداره بزرگ میشن از یادشون میره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان