دعوای مارال فرجاد در خیابان

مارال فرجاد درباره راهنمایی پدرش در ابتدای حضور در عرصه بازیگر تصریح کرد :سال 79 یا 80 کوچه اقاقیا را به من و مونا پیشنهاد دادند که ما به خاطر اینکه صرفا به عنوان بازیگر طنز تنها شناخته نشویم نپذیرفتیم

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مارال فرجاد فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگر از سال 1384 با فیلم شام عروسی آغاز کرد و در تلویزیون نیز با سریال تا صبح (مستانه) در سال 1385 بطور رسمی واردقاب تصویر شد.

مارال فرجاد درباره راهنمایی پدرش در ابتدای حضور در عرصه بازیگر تصریح کرد :سال 79 یا 80 کوچه اقاقیا را به من و مونا پیشنهاد دادند که ما به خاطر اینکه صرفا به عنوان بازیگر طنز تنها شناخته نشویم نپذیرفتیم !

 تئاتر و فیلم می‌ بینم ، اسکواش بازی می‌ کنم و به سینما می‌ روم و با دوستانم معاشرت می‌ کنم ولی مشغله زیاد گاهی باعث می شود کمتر با خانواده باشم.

اگر وقتی هم پیدا کنم در کنار خواندن نمایشنامه و رمان ، کتاب های روانشناسی می خوانم.

به شدت به سمنو علاقه دارم ، به نظرم خیلی خاصیت دارد و اینکه از کودکی طعم خاص و عجیب آن را خیلی دوست داشتم و همیشه در حال ناخنک ‌زدن بودم.

اگر غذا درست کنم همه می گویند شاهکار است اما تنبلی ام می آید چون دائم سرکار هستم و خانه نیستم برای همین بیشتر از رستوران غذا میگیرم.

اینجوری نیست که بگویم خیلی زن خانه داری هستم ، خانه دار نمی کنم و اتفاقا خیلی هم شلخته ام.

خانم فرجاد در سال 1397 جایزه بهترین نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم جاودانگی از جشنواره بین المللی عشق در لس آنجلس آمریکا دریافت کرد.طعم شهرت را از بچگی چشیده ام و برایم طبیعی است مهم تر اینکه برخورد چند سال بعد مردم را هم دیده ام برای همین هیجان ندارد برای شهرت هر کاری کنم.

تاکنون هیچ عکس مشترکی از این زوج منتشر نشده و خانم بازیگر می گوید به هیج وجه اجازه نمی دهم کسی از زندگی شخصی ام 

در رابطه با دو موضوع خیلی واکنش نشان می دهم یکی آزار حیوانان چون بی زبان هستند و دیگری دستفروش های خیابانی و کودکان کار هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان