ازدواج مارال فرجاد با بازیگر معروف

در تصاویری که در اینستاگرام مارال فرجاد و همچنین میترا ابراهیمی منتشر شده است، معلوم است آنها در خارج از کشور هستند و همین نشان می دهد دو برادر با همسران جدید خود به خارج یا ماه عسل رفته اند

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

مارال فرجاد متولد مرداد ماه ۱۳۶۱، در تهران بازیگر است. مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد بازیگر معروف ایرانی است. مارال فرجاد فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی است. مارال فرجاد فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد. مارال فرجاد علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می‌پردازد.

در تصاویری که در اینستاگرام مارال فرجاد و همچنین میترا ابراهیمی منتشر شده است، معلوم است آنها در خارج از کشور هستند و همین نشان می دهد دو برادر با همسران جدید خود به خارج یا ماه عسل رفته اند! این روزها اخباری از ازدواج مارال فرجاد و مهراب قاسمخانی در فضای مجازی مجازی منتشر شده است که ماجراهای شک برانگیزی را به همراه دارد.

اگر استوری های این چند روز میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسمخانی را دیده باشید مشخص است آنها در یک کشور خارجی و احتمالا اسپانیا بسر می‌برند. همچنین عکس هایی که این یکی دو روزه مارال فرجاد منتشر کرده نشان می‌دهد او هم در خارج است و  از نوشته های تصاویر داخل عکس مشخص است خط اسپانیایی ( لاتین) استفاده شده است.

همه اینها وقتی معنادار می شود که بدانیم اخیرا شایعاتی در مورد ازدواج مارال فرجاد با برادر پیمان یعنی مهراب قاسم خانی منتشر شده است. البته خودشان با سفر دسته جمعی و استوری های بینابین رفاقتی و رمانتیک به این موضوع دامن زدند اما هنوز موضوع تائید نشده است.

مارال فرجاد عکس‌های جدیدی را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. در این عکس‌ها او در کشور اسپانیا است. مارال فرجاد چند وقتی است در اسپانیا شهر بارسلونا بسر می‌برد و گویا خیال بازگشت به ایران را ندارد.

مارال فرجاد تصویر زیر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد. مارال فرجاد با انتشار این عکس نوشت:

«رقص بادکنک‌ها

که چون حباب‌های کف صابون

در انتهای ساقه‌ای از نخ صعود

می‌کردند...

با میترای عزیزم»

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان