وام فوری | وام فوری یک روزه

وام فوری به این افراد تعلق می گیرد | شرایط دریافت وام فوری

تمام اشخاص حقیقی که قصد خرید آسان را دارند می‌توانند وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک تجارت را دریافت کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرحی به نام «آسان خرید» به مشتریان اعطا می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر زمینه ای گرفته می شده و این بار وام فوری به دانشجویان اعطا می شود. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است و صندوق رفاه دانشجویان نیز شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است. از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،تحصیلی و غیره اشاره کرد. اینبار  وام فوری در مبلغ های مختلف به دانشجویان پرداخت می شود. وام فوری بانک تجارت نیز با شرایط زیر به افراد داده می شود که می توانید جزئیات آن را در ادامه بخوانید.

 با این طرح افراد امکان خرید اقساطی تا ۹۰ درصد مبلغ سپرده یا وثیقه ارائه شده در بانک را دارند.بیشترین مدت زمان بازپرداخت این وام هم ۶۰ ماه بوده و کارمزد آن هم بین ۳ تا ۵ درصد است. متقاضیان این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده بلندمدت یکساله داشته باشند که به سپرده آن‌ها سود ۱۵ درصدی هم تعلق می‌گیرد. سیستم آسان خرید به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا از دیجی کالا محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند.

کسانی که خواهان استفاده از این طرح تسهیلاتی هستند باید با توجه به سیستم عامل خود برنامه مورد نظر را از وبسایت دیجی پی دریافت کرده و با شماره تلفن همراهی که به نام صاحب کارت آسان خرید است وارد سایت شوند. متقاضیان باید از صفحه مذکور، قسمت خرید اقساطی را پیدا کرده و به آن ورود پیدا کنند.

وام فوری

سپس بعد از انجام اقدامات لازم، مرحله انتخاب طرح را کلیک کرده و گزینه آسان خرید، تجارت، را برگزینند. در ادامه مبلغ هر قسط، سود سالیانه، کارمزد دیجی پی، تعداد اقساط و … برای شخص نمایش داده خواهد شد که باید اطلاعات را به دقت بررسی کرده و سپس آن را تایید کند.

بعد از تایید مراحل اولیه، نوبت به ارائه اطلاعات هویتی صاحب کارت آسان خرید می‌رسد. در این قسمت تنها ارائه کد ملی و نام و نام خانوادگی کافی است.

پس از شرایط خرید و استفاده از کارت برای فرد به نمایش گذاشته می‌شود، در صورتی که در این قسمت مشکلی وجود نداشته باشد، متقاضی باید گزینه فعال سازی نهایی را کلیک کند. بعد از آن کارت آسان خرید فرد در اکوسیستم دیجی کالا فعال شده و امکان خرید با آن وجود دارد.

وام فوری ودیعه مسکن دانشجویان

وام دیگری که به دانشجویان پرداخت می‌شود، وام ودیعه مسکن است. اما مهم‌ترین شرط پرداخت این وام، متاهل بودن فرد دانشجو است. دانشجویان متاهل در هر مقطع تحصیلی یکبار می‌توانند وام ودیعه مسکن متاهلی دریافت کنند. مبلغ وام ودیعه مسکن متاهلی در تهران ۳۲.۵ میلیون تومان، در کلانشهرها ۲۶ میلیون تومان و در سایر شهرها ۱۹.۵ میلیون تومان است.

وام ودیعه مسکن متاهلی هم تنها به دانشجویان روزانه دانشگاه‌های دولتی تعلق می‌گیرد. همچنین دانشجو باید متأهل، فاقد خوابگاه و دارای سند تعهد و اجاره نامه دارای کد رهگیری باشد. به دانشجویان شاغل به تحصیل در آخرین نیمسال تحصیلی وام مسکن تعلق نمی گیرد.

همچنین اگر زوجین هر دو دانشجو باشند، تنها یکی از آنها می‌تواند وام ودیعه مسکن متاهلی را دریافت کند.

وام شهریه هم وام دیگری است که پرداخت می‌شود. مبلغ این وام برای مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای و دکتری پیوسته ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. دانشجویان دکتری تخصصی ناپیوسته می‌توانند وام ۶.۵ میلیون تومانی دریافت کنند.

وام فوری

زمان ثبت‌نام وام دانشجویی

بر اساس اطلاعیه صندوق رفاه دانشجویان، متقاضیان دریافت انواع وام دانشجویی از ۲۷ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت مهلت ثبت‌نام دارند.

مبلغ جدید وام فوری برای جوانان

پیشنهاد افزایش وام ازدواج جوانان به ۱۵۰ میلیون تومان و پرداخت وام فرزندآوری

‎یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ارائه پیشنهادی برای افزایش وام ازدواج جوانان و پرداخت وام فرزندآوری خبر داد و گفت که پیشنهاد افزایش وام ازدواج جوانان به ۱۵۰ میلیون تومان و پرداخت وام فرزندآوری به مبلغ ۵۰ میلیون تومان در لایحه بودجه ۱۴۰۱ را مطرح کرده است.

مجتبی توانگر در گفت و گو با ایسنا درباره وام ازدواج و پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در بودجه ۱۴۰۱ اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی طی سال های اخیر، در اقدامی شایسته تقدیر، مبلغ وام قرض‌الحسنه ازدواج جوانان را متناسب با هزینه‌های این سنت پسندیده، در قانون بودجه بهبود داده که نتیجه این اقدام، تسهیل شرایط ازدواج برای جوانان بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان