بهترین برنامه‌‌هایی که باید در تلفن همراه خود داشته باشید

اگر به تازگی یک گوشی هوشمند خریده باشید، طبیعتا اولین کار شما این است که به اپ استور یا گوگل پلی بروید تا برنامه‌های مورد علاقه خود را در دستگاه جدید خود دانلود کنید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

در این گزارش قصد داریم برنامه‌ هایی را معرفی کنیم که هر کاربر اندروید یا آیفون باید آن‌ها را امتحان کند.

اگر به تازگی یک گوشی هوشمند خریده باشید، طبیعتا اولین کار شما این است که به اپ استور یا گوگل پلی بروید تا برنامه‌های مورد علاقه خود را در دستگاه جدید خود دانلود کنید. با در نظر گرفتن این موضوع قصد داریم در این این خبر برخی از برنامه‌های کاربردی را به شما معرفی کنیم که به کارتان خواهند آمد و بسیاری از فعالیت‌های روزمره شما را آسان می‌کنند.

برنامه 1password

اگر بخواهیم در ابتدای کار به شما توصیه‌ای کنیم باید بگوییم که شما به یک برنامه مدیریت رمز عبور در گوشی جدید خود نیاز خواهید داشت. گزینه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد، اما ما به شما برنامه ۱Password را معرفی می‌کنیم. این برنامه نه تنها به شما امکان می‌دهد برای تمام حساب‌های آنلاین خود رمز عبور‌های قوی ایجاد کنید، بلکه از تأیید هویت دو مرحله‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. به این معنا که نیازی به دانلود یک برنامه جداگانه دیگر برای ایمن کردن ورود خود ندارید. این برنامه طراحی ظاهری مناسبی هم دارد که استفاده از آن را برای کاربران آسان می‌کند.

مرورگر فایر فاکس

اگر چند سال از آخرین استفاده شما از مرورگر فایرفاکس می‌گذرد، اکنون زمان مناسبی است که به سراغ استفاده از آن بروید. در پایان سال گذشته، موزیلا نسخه اندروید مرورگر خود را به منظور اضافه کردن ویژگی‌های نسخه‌های دسکتاپ مورد بازنگری قرار داد. این مرورگر ویژگی حفاظت از ردیابی شدن را اضافه کرده که مانع از سوء استفاده ردیاب‌ها از داده‌های مرور شما می‌شود. از طرفی شرکت اپل از زمان انتشار نسخه iOS ۱۴ به کاربران خود اجازه داد مرورگر پیش فرض گوشی را تغییر دهند. عاملی که باعث می‌شود کاربران آیفون نیز از یکنواختی برنامه سافاری رها شوند.

برنامه Headspace

Headspace یک برنامه مدیتیشن و تمرکز حواس است، اما ویژگی‌های بیشتری هم دارد. این برنامه دارای ترکیبی از موسیقی‌هایی است که به شما کمک می‌کند بعد از گذراندن یک روز سخت تمرکز کنید.

برنامه پاپریکا

پاپریکا برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد دستورالعمل غذا‌ها را از وب سایت‌های مورد علاقه خود دانلود کنید. همچنین می‌توانید میزان غذایی که دوست دارید درست کنید را مشخص کرده تا براساس آن به شما دستورالعمل داده شود.

اپلیکیشن Snapseed

اکثر گوشی‌های جدید با دوربین‌های قدرتمند عرضه می‌شوند. در جدیدترین آیفون، سامسونگ گلکسی یا گوگل پیکسل، می‌توان تمام عکس‌ها را قبل از اشتراک‌ گذاری ویرایش کرد. گزینه‌هایی که برای برنامه‌های ویرایش عکس دارید بسیار زیاد هستند، اما اگر به دنبال برنامه‌ای هستید که کاربردی باشد، باید Snapseed را دریافت کنید. این برنامه مجموعه‌ای جامع از گزینه‌های ویرایش را به کاربر ارائه می‌دهد و ذخیره سازی و اشتراک گذاری تصاویر را به سرعت انجام می‌دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان