ناراحتی اشکان خطیبی دردسرساز شد

داستان این فیلم درباره مردی عاشق فیلم و سینماست که درگیر اتفاقاتی در زندگی اش می شود. اشکان خطیبی برای حضور در «سینما نیمکت» و ایفای نقش در این فیلم 20 کیلو وزن کم کرده و در مدت زمان کوتاهی نواختن ویولن و اجرای 27 قطعه موسیقی را آموخت و گریم بسیار سنگینی را روی چهره خود تحمل نمود

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

داستان این فیلم درباره مردی عاشق فیلم و سینماست که درگیر اتفاقاتی در زندگی اش می شود. اشکان خطیبی برای حضور در «سینما نیمکت» و ایفای نقش در این فیلم 20 کیلو وزن کم کرده و در مدت زمان کوتاهی نواختن ویولن و اجرای 27 قطعه موسیقی را آموخت و گریم بسیار سنگینی را روی چهره خود تحمل نمود ولی علی رغم همه تلاش های این بازیگر توانا نقش او به خوبی دیده نشد و سکانس هایی از این فیلم به دلایلی پخش نشد.علاوه بر اشکان خطیبی، علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، اصغر پیران، رضا ناجی، حسین عرفانی، رضا پور ایمان و ... در آن ایفای نقش کرده اند.

قدر نشناسی از اشکان خطیبی در این فیلم سبب دوری هفت ساله او از بازیگری شد. ایفای نقش اشکان در سینما نیمکت و دیده نشدن نقش او واکنش بسیاری از هنرمندان به ویژه پرویز پروستویی را نیز به دنبال داشت.این راهش نیست، محصول 1382 مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا میهن دوست است که داستان کشاورز نمونه روستایی به نام فریدون است که نمی خواهد زن بگیرد و به دلیل فرار از ازدواج با دختر دایی اش از روستا فرار می کند و به تهران می آید اما در همان ابتدای کار شیفته دختری می شود.

در این مجموعه بازیگران سرشناسی مثل حمیده خیرآبادی، حبیب دهقان نسب ، رضا بابک و ثریا قاسمی هم حضور داشتند.اشکان خطیبی در این فیلم همبازی نگار جواهریان نیز بوده است که این فیلم از اولین حضورهای هر دوبازیگر جلوی دوربین محسوب می شود. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان