پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش مانند تمام ماشین‌های لباسشویی این برند به خاطر بی‌سر و صدا بودنش معروف شده است. این ماشین لباسشویی بدون این که توجه کسی را به خود جلب کند، در گوشه‌ای به کار شست و شوی لباس‌ها مشغول می‌شود. مزیت مهم ماشین‌های لباسشویی 9 کیلویی این است که می‌توان حجم زیادی از لباس‌ها و ملحفه‌ها را در داخل آن ریخت، بی‌آنکه نگرانی از بابت فشار آمدن به موتور آن وجود داشته باشد.  

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش کیفیتی فوق‌العاده دارد و امکانات بی‌نظیری در آن قرار داده شده است. از آنجا که ظرفیت زیادی دارد، برای خانواده‌های پر جمعیت بسیار مطلوب است.

 

دلایل انتخاب و خرید ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش آبکشی پرقدرتی دارد. بیشتر ماشین‌های لباسشویی در زمان آبکشی لباس‌ها سر و صدا و لرزش دارند، اما این لباسشویی در بیشترین دور در دقیقه هم چرخش‌هایی بدون لرزش و ساکت دارد. بهینه‌سازی مصرف انرژی در این دستگاه از ویژگی‌های دیگر آن است. در ضمن، مدت زمان شست و شو نیز در آن کاهش پیدا کرده است.  

اما همچنان مهم‌ترین مشخصه این ماشین لباسشویی دیگ داخلی آن است که توان شست و شوی 9 کیلوگرم لباس را دارد. لباسشویی‌ها به‌طور معمول دارای ظرفیت 5 کیلوگرم هستند که در هر بار شست و شو تعداد کمی لباس در آن‌ها جای می‌گیرد. تقریباً این لباسشویی بوش دو برابر آن‎ها گنجایش لباس دارد.

در زمان خرید ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش به این مسئله توجه داشته باشید که این وزن در واقع برای لباس‌های خشک تعیین شده است. وقتی لباس‌ها خیس می‌شوند، وزن آن‌ها سه برابر بیشتر می‌شود. اما جای نگرانی وجود ندارد، به‌طور حتم لباسشویی توان تحمل این وزن را دارد که با این ظرفیت شناخته شده است. یک چنین لباسشویی با این ظرفیت به‌طور معمول برای خانواده‌ای با چهار یا پنج نفر عضو مناسب است. اما برای یک خانواده دونفره که به دلیل نداشتن وقت لباس‌‌هایشان را دیر به دیر می‌شویند نیز کارآمد خواهد بود.

انتخاب ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش بر طبق تعداد اعضای خانواده به معنای کاهش میزان مصرف آب و برق است. برای توصیف ظرفیت این لباسشویی می‌توان این گونه گفت که چیزی حدود چهل و پنج تی شرت در هر بار شست و شو در آن جای می‌گیرد. البته هر مصرف کننده‌ای بعد از مدتی استفاده از لباسشویی درباره ظرفیت آن اطلاعات صحیح را به‌طور تجربی به دست خواهد آورد.

 

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش مناسب برای شست‌وشوی لباس‌های سنگین

ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش ظرفیت بسیار خوبی برای شست‌وشو دارد. اما یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌های خانه‌دار شستن پتو، پرده، ملحفه و روفرشی است. اگر نتوان آن‌ها را در لباسشویی شست، به‌طور حتم شستن آن‎ها با دست امکان‌پذیر نیست و باید هزینه اضافی بابت شست و شوی آن‌ها در خشکشویی‌های بیرون پرداخت شود.

یک پتوی دو نفره به‌طور معمول چیزی حدود چهار و نیم کیلوگرم وزن دارد. شاید به نظرتان برسد که پس می‌توان آن را در یک ماشین لباسشویی 5 کیلویی نیز انداخت. اول اینکه این پتو در دیگ این لباسشویی جا نمی‌شود. شاید بتوان آن را در یک لباسشویی با ظرفیت 6 تا 7 کیلوگرم جا داد، اما باید به این نکته توجه داشت که فقط گاهی می‌توانید این کار را بکنید و در صورت شست و شوی با وزن زیاد ماشین لباسشویی آسیب خواهد دید.

اما با ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش بدون این که نگران پاره شدن یا کشش بیشتر از اندازه زهکش باشید، می‌توانید پتوی کثیف را بشویید و تمیز و پاکیزه تحویل بگیرید. مجهز بودن لباسشویی به حسگر موجب می‌شود که دستگاه در صورت داشتن لباس کم انرژی کمتری مصرف کند و مشکلی ایجاد نخواهد شد.

استفاده صحیح از ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش

در زمان استفاده از ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش باید به این نکته توجه داشته باشید که نباید آن را بیشتر از ظرفیتش پر کنید. در هنگام شست و شوی لباس‌های کوچک مانند جوراب‌ها و لباس‌های زیر آن‌ها را در داخل یک کیسه مناسب قرار دهید تا از گیر کردن آن‌ها در زهکش جلوگیری شود. پس از اتمام کار لباسشویی برای خروج بخار آب کمی در آن را باز بگذارید. زیرا وجود بخار ممکن است در طولانی مدت اثری نامطلوب روی لباسشویی بگذارد. در هنگام استفاده از خشک کن به تنهایی ظرفیت آن را همواره مد نظر داشته باشید تا با جریان هوا لباس‌ها خشک شوند و نم دار نمانند.  

بعد از خرید ماشین لباسشویی بوش به این مسئله دقت داشته باشید که ریختن پودر اضافه منجر به ماندن جرم در داخل آن خواهد شد.  

 

تهیه ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش از فروشگاه آنلاین لوازم خانگی مدرن لایف

برای خرید ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش می‌توانید از فروشگاه آنلاین لوازم خانگی مدرن لایف اقدام کنید. این روزها که گاهی تشخیص کالاهای اصل از تقلبی امکان‌پذیر نیست، تنها راه دست یافتن به یک کالای اصل خرید از یک فروشگاه معتبر است. یکی از ویژگی‌های خرید ماشین لباسشویی از این فروشگاه تحویل سریع و رایگان است. برای خریدهای 20 میلیون تومان که این لباسشویی نیز شامل آن می‌شود، ارسال به‌صورت رایگان انجام می‌شود. در ضمن، در صورت نداشتن رضایت از خرید ضمانت بازگشت وجه تا 30 روز کاری وجود دارد. پشتیبانی از کاربران در این فروشگاه آنلاین به‌صورت 24 ساعته و تمام روزهای هفته است. پرداخت امن و سریع از طریق امن‌ترین درگاه‌های بانکی عضو شبکه شتاب کشور را نیز به دیگر مشخصات خرید از این فروشگاه اضافه کنید.

برای تهیه ماشین لباسشویی ۹ کیلویی بوش بهتر است مطالعه کامل را درباره دستگاه داشته باشد و با مراجعه به این فروشنده معتبر اقدام به خرید کنید. مرکزی که کارش فروش لوازم خانگی است و با شناخت کامل از این دستگاه‌ها دست به فروش زده و تنها هدفش جلب رضایت مشتری است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی https://modernlifeh.com مراجعه نمایید و از محصولات متنوع این شرکت دیدن فرمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان