پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

خرید کفش زنانه : شاید برای شما هم جالب باشد اینکه بدانید چرا اسم یک نوع کفش را کتانی گذاشته‌اند؟ در زمان‌های گذشته برای ساختن یک سری از وسایل مورد نیاز مانند: دستمال، پیشبند، حوله، کیف، لباس، کفش‌و... از پارچه کتان بهره میبردند. پارچه کتان از الیاف گیاه کتان ساخته می شود. پارچه‌هایی که بااین الیاف ساخته میشوند، دارای قابلیت جذب بالا هستند. همچنین این پارچه‌ها بسیار خنک می باشند.

به همین علت مردمان در گذشته برای محافظت از پاهایشان هنگام راه رفتن کفشی را از جنس کتان ساختند و به علت خنکی ‌و راحتی این کفش‌ها استفاده از آن‌ها به صورت گسترده بین همگان متداوم شد. این کفش در گذشته به علت جنسی که دارد اینگونه نام گذاری شده بود، امروزه به علت ویژگی راحتی آن، از این نام بهره گرفته میشود.

پس از پیشرفت علم‌ و صنعت، کفش‌های جدید و زیبا از جنس‌های دیگری مثل چرم طبیعی‌ و یا مصنوعی، پلاستیک، جیرو... تولید و به بازار فروش برای استفاده عموم مردم در هر سن‌ و سالی عرضه شد. ولی نام انواع کفش‌ها کتانی باقی ماند، بدون آن که جنسشان کتانی باشد.

2

کتونی زنانه

همانطور که در مطلب گذشته بیان کردیم کتانی‌ها علاوه بر جنس‌های مختلف از انواع ‌و اقسام گوناگونی ساخته میشوند، که کتانی‌های زنانه ممکن است به صورت راحت و اصولی طراحی شده باشند یا پر زرق و برق و غیر اصولی تولید شوند که در ادامه مطلب بیشتر با این نوع کفش‌ها آشنا خواهیم شد:

کتانی ورزشی (پیاده روی) مناسب، چه خصوصیات‌و ویژگی‌هایی دارد؟

از اولین‌ و مهمترین ملاک‌ و معیارهای کتانی خوب برای ورزش کردن وزن کتانی است که می توان برشمرد، هرچه وزن کفش سبک تر و راحت‌ تر باشد ورزش، دویدن و پیاده روی کردن با آن نیز آسان‌تر خواهد بود و این قضیه به صورت معکوس هم صادق میباشد.

دومین معیار خوب بودن کتانی برای ورزش کردن قابلیت تنفس پا درون کفش می باشد، بسیاری از ورزشکاران به دنبال کتانی میباشند که هنگام دویدن یا ورزش کردن هوا در کفش ردو بدل شود. این نوع کتانی‌هایی که قابلیت تنفس بالا دارند اصولا در ساختارشان از تیکه ای پارچه یا تور استفاده شده است تا هوا را درون کفش به جریان بیاندازند.

کتانی افتر اسپرت : این کتانی در واقع مخصوص ورزشکارانی می باشد که در سالن یا مکان‌هایی ورزش میکنند که احتیاج است پس از ورزش کتانی خود را تعویض کنند. از ویژگی بارز این کفش‌ها میتوان به ساختار راحت ‌و نرم آن‌ها اشاره کرد، که بر اساس اصول کفش‌های طبی ساخته شده است تا پس از ورزش پاها ریلکس و راحت باشد.

1

کتانی‌های ساق دار چگونه هستند؟

این دسته از کتانی‌ها به علت زیبایی ‌و مورد توجه بودن اصولا مورد پسند جوانان‌ و نوجوانان قرار میگیرد. کتانی‌های ساق دار معمولا با بند یا ترکیبی از بند و چسب یا زیپ، مزین ‌و آراسته می شوند. این کتانی‌ها معمولا در فصل زمستان برای مقابله با سرد شدن مچ پا مورد استفاده قرار میگیرند.

کتانی‌های زنانه چسب دار: این کتانی‌ها مانند کتانی‌های معمولی که بند دار هستند می باشند با این تفاوت که این کفش‌ها بجای بند، در آنها چسب تعبیه شده است. یکی از مزیت‌های کتانی‌ چسبی قابلیت بستن ‌و باز کردن راحت میباشد (مناسب افراد بی حوصله میباشد!)

کتانی زنانه کلاسیک : این کتانی‌ها همان کتانی‌های اسپرت میباشند که مناسب کارهای روزمره‌ و فعالیت‌های روزانه هستند و می توانند در تمام طول روز در پا باشند و احساس هیچ ناراحتی به پا ندهند. کتانی کلاسیک چیزی میان کفش‌های رسمی ‌و کفش‌های اسپرت است.

بهترین فروشگاه بردای خرید کتانی کجاست؟

فروشگاه شیک استایل یکی از فروشگاه‌های بزرگ ‌و متنوع ارائه دهنده انواع کفش‌های زنانه، مردانه، دخترانه.و پسرانه در انواع برندهای معروف نظیر آدیداس، پوما، نورث فیس، تیمبرلند، ریبوک ‌و سایر برندهای شناخته شده در دنیا با قیمت‌های فوق العاده باورنکردنی ‌و مقرون به صرفه، میباشد.

برای خرید کتونی زنانه  و خرید کفش زنانه وارداتی اورجینال در انواع رنگ‌ها و سایزها و جنس‌های گوناگون می‌توانید با مراجه به سایت فروشگاه شیک استایل کفش مورد پسندتان را سفارش دهید. برخی از افراد هستند که، به علت زیاد شدن افراد سودجو به خریدهای اینترنی اعتمادی ندارند و ریسک خریده دوباره به صورت مجازی را نمیپذیرند، مدیر شیک استایل برای مقابله با این مشکل امکان خرید حضوری را فراهم کرده است شما می توانید با مراجعه به آدرس زیر محصولات ما را از نزدیک مشاهده نموده‌و در صورت تمایل خرید کنید.

آدرس: شهر بانه، محله شهرک معلمان، بلوار 34 متری، کوچه نرمین 7، پلاک 0، طبقه همکف

3

از مهم ترین ویژگی‌های فروشگاه شیک استایل ارائه قسمت‌های باور نکردنی برای انواع کفش‌ها میباشد همچنین لازم به ذکر است که محصولات فروشگاه شیک استایل تماما استانداردهای بهداشت جهانی را رعایت نموده است که همین موضوع باعث اعتبار این فروشگاه میشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان