پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

تولید محتوا امروزه بسیار پر طرفدار و محبوب است که علاوه بر تجهیزات تولید، نیاز به تجهیزات نورپردازی نیز دارد. یادگیری به وسیله تولید محتوا تولید شده در شبکه های مجازی، در حال حاضر بسیار آسان شده است. با نشستن در خانه بدون صرف وقت هزینه و رفت و آمد می توان به محتوا رایگان دسترسی داشت.

صفحات تولید محتوا در اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی به دلیل رقابت سعی در تولید محتوا بهتری نسبت به دیگر صفحات دارند. این موضوع نفع مخاطب را در پی دارد.

خلاقیت در تولید محتوا با تجهیزات مناسب

بازار تولید محتوا، بسیار رقابتی است؛ به طوری که تنها سبک و محتوای جدید و خلاقانه می تواند نظر مخاطب را جلب کند. کیفیت محتوا تولید شده به دلیل رقابت زیاد بسیار ضروری است.

نور و روشنایی تصویر موردی است که در کیفیت تصاویر ضبط شده، تاثیر بسیاری دارد. فیلم های ضبط شده در صورت نداشتن نور کافی نمی توانند توجه مخاطب را به خود جلب کنند.

تصویر بیش از هرچیزی توجه کاربران اینستاگرام یا یوتیوب را به خود جلب می کند. تصویر روشن و واضح به خوبی سوژه ها را  نشان می دهد. اگر تصویر تاریک باشد، جذابیتی نداشته و مخاطبین شما به راحتی صفحه شما را ترک می کنند.

با تجهیزاتی که امروزه در تولید محتوا استفاده می شود، نیاز به استودیو های ضبط پیشرفته نیست و هر کسی در هر جایی که باشد می تواند محتوا خود را تولید کند.

تجهیزات نورپردازی تولید محتوا قیمت ارزانی دارند، قابل حمل هستند، نسب به کیفیت و موارد استفاده به صرفه هستند و می توان از آن ها در هر جایی استفاده کرد.

[caption id="attachment_13607" align="aligncenter" width="2560"]

02

رینگ لایت از تجهیزات نورپردازی تولید محتوا است[/caption]

رینگ لایت

رینگ لایت یک حلقه نورانی است. این حلقه نورانی نور را در یک دایره کامل به سوژه می تاباند. رینگ لایت از تجهیزات نورپردازی بسیار محبوب در بین تولید کنندگان محتوا است. بلاگر ها از رینگ لایت بسیار استفاده می کنند.

رینگ لایت می تواند به صورت های مختلفی استفاده شود. نوع حرفه ای تر رینگ لایت دارای یک ریموت کنترل است که با آن می توان از راه دور شدت نور رینگ لایت را تنظیم کرد.

ال ای دی های به کار رفته در رینگ لایت تعداد بسیار زیادی دارند. این نوع از ال ای دی های رینگ لایت نور خورشید را تقلید می کنند در واقع سوژه ای که زیر نور رینگ لایت قرار دارد بسیار طبیعی جلوه می کند.

[caption id="attachment_13604" align="aligncenter" width="1980"]

03

سافت باکس به عنوان پخش کننده نور در تولید محتوا و استودیو کروماکی و استودیو فیلمبرداری و عکاسی استفاده می شود[/caption]

سافت باکس

سافت باکس نور را در محیط پخش می کند و برای نورانی تر کردن صحنه مناسب است. سافت باکس برای استفاده به عنوان یک روشنی بخش کاربرد دارد. عکاسان از سافت باکس در آتلیه های عکاسی استفاده می کنند.

کیت نور ثابت

کیت نور ثابت دارای ال ای دی های بسیاری است. کیت نور ثابت عمر طولانی دارد. شکل آن به صورت یک باکس است که با پایه، بر روی زمین قرار می گیرد. از کیت نور ثابت برای نورپردازی در هر جایی مانند آتلیه های عکاسی استفاده می شود.

[caption id="attachment_13605" align="aligncenter" width="853"]

04

عکاسی با نور رنگی باعث ایجاد تصاویر و افکت های زیبایی است[/caption]

نور رنگی

نور رنگی از ترکیب سه رنگ نور قرمز، آبی و سبز به وجود می آید. این نور رنگی در طیف های مختلفی توسط یک نور RGB تابیده می شوند. نور RGB در انواع مختلفی تولید می شود.

از این نور در طراحی دکوراسیون داخلی تزئینات و انواع نورپردازی استفاده می شود. نور RGB فضا را بسیار زیبا و جذاب می کند. می توان احساسات مختلفی را با نور RGB به مخاطب القا کرد.

نور RGB روشنایی را به طور گرم یا سرد می تاباند که هر کدام کاربرد خود را دارند. نور RGB بسیار پرطرفدار است. می توان انواع آن را با ریموت کنترل خریداری کرد. ریموت کنترل نور آر جی بی این قابلیت را می دهد تا بتوان حالت های مختلفی از این نور را تنظیم کرد.

از کجا بخریم؟

کروماکی لند انواع تجهیزات نورپردازی تولید محتوا و فون کروماکی را برای خرید عرضه کرده است. کروماکی لند خریدی مقرون به صرف و با قیمتی مناسب از انواع تجهیزات نورپردازی مانند رینگ لایت نور آر جی بی و دیگر تجهیزات نورپردازی را فراهم کرده است.

خرید رینگ لایت از کروماکی لند

رینگ لایت در کروماکی لند در مدل های مختلفی قابل خریداری است. انواع رینگ لایت رومیزی، رینگ لایت کوچک، رینگ لایت بزرگ، رینگ لایت حرفه ای و ... را می توان از کروماکی لند خریداری کرد. خرید رینگ لایت از کروماکی لند این شانس را به شما می دهد تا بهترین رینگ لایت را از بین رینگ لایت های بازار انتخاب و خریداری نمایید.

رینگ لایت ها در مدل های مختلفی ارائه می شوند. شما با چرخ زدن در فروشگاه کروماکی لند می توانید بهترین رینگ لایت مناسب با بودجه و کار خود را پیدا کنید.

[caption id="attachment_13608" align="aligncenter" width="800"]

05

خرید رینگ لایت معتبر با قیمت مقرون به صرفه از کروماکی لند[/caption]

ارسال سریع و پشتیبانی خرید از عواملی هستند که کروماکی لند را یکی از بهترین فروشگاه ها برای خرید تجهیزات نورپردازی تولید محتوا تبدیل می کند. کروماکی لند علاوه بر عرضه نور آر جی بی، سافت باکس، رینگ لایت و ... انواع فون کروماکی را در ابعاد مختلف و با قیمت ها مقرون به صرفه برای خرید فراهم کرده است.

وسایل لازم برای تولید محتوا در کروماکی لند

کروماکی لند فروشگاه آنلاین تجهیزات کروماکی است. اگر برای تولید محتوا خود از فون کروماکی استفاده می کنید، رینگ لایت، میکروفون، فون کروماکی، پایه کروماکی و دیگر تجهیزات کروماکی مورد نیاز خود را نیز می توانید از کروماکی لند خریداری نمایید.

کروماکی لند برند ثبت شده فون کروماکی است. کروماکی لند به شما امکان می دهد تا از معتبر بودن تجهیزات نورپردازی تولید محتوا خود به خصوص فون کروماکی اطمینان حاصل کنید. پس از خرید فون کروماکی، بارکد یکبار مصرف بر روی محصول را اسکن نمایید تا از اصل بودن فون کروماکی مطمئن شوید.

منبع : https://chromakeyland.com

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان