پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

امروزه خرید ارز دیجیتال بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. همه افراد سعی دارند تا بتوانند سودی از آن بدست بیاورند. اما بی­گدار به آب نزنید. پیش از آنکه بخواهید وارد معامله و بازار شوید، باید اطلاعات کافی در این زمینه را داشته باشید. اینکه چه ارزی برایتان مناسب است، چگونه آن را خرید و معامله کنید، قیمت لحظه­ای آن چقدر است و... همه این­ها مستلزم این است که پشت شما به یک صرافی گرم باشد. صرافی مطمئن که تمامی اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می­دهد و می­توانید هر ارزی که می­خواهید با آن معامله کنید. اوکی اکسچنج با ارائه خدمات حرفه­ای در این زمینه در کنار مشاوره آنلاین خود باعث شده است تا با خاطری آسوده در سریع­ترین زمان یک خرید پرسود داشته باشید و بتوانید در بازه کمی سرمایه خود را دو چندان کنید. این فرصت استثنایی را آسان از دست ندهید.

چه ارزی را انتخاب کنیم؟

تنوع ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است و روزبه­روز بر تعداد آن­ها افزوده می­شود. اما همه آن­ها نمی­توانند پرقدرت بمانند و تنها تعدادی از این ارزها است که می­توانند با پشت سر گذاشتن ارزهای قدیمی به محبوبیت بالایی برسند و با سرمایه زیاد بازار را در دست بگیرند. اما با همه این­ها شما باید پیش از انتخاب به یک سری نکات توجه کنید که مهم­ترین آن­ها هدف شما از سرمایه­گذاری است. سرمایه­گذاری بلند مدت می­خواهید یا کوتاه مدت؟ چرا که برخی از این ارزهای دیجیتال سود کوتاه مدت دارند و برخی در بلند مدت سودده می­باشند. پس، پیش از هر اقدامی باید استراتژی خود را مشخص کنید و سپس دست به کار شوید. همچنین باید مقدار سرمایه، نیاز، مشاوره با تریدرهای حرفه­ای، تحلیل­ها و ... را هم در نظر بگیرید.

ارزهایی که اوکی اکسچنج به شما توصیه می­کند

خرید فروش ارزهای دیجیتال را به کمک صرافی ما می­توانید با پول ایران انجام دهید. فارغ از آن هیچ محدودیتی در معامله برایتان وجود نخواهد داشت و با حداقل سرمایه هم می­توانید به یک سرمایه­گذار موفق تبدیل شوید. اگر به دنبال معامله و خرید و فروش کم ریسک هستید ما همراهی­تان خواهیم کرد. در بین انواع ارزهای دیجیتال ما به شما موارد زیر را پیشنهاد می­کنیم.

اتریوم و آینده چشم نواز آن

فناوری خرید اتریوم بی­شباهت به بیت کوین، قدرتمندترین ارز بازار نیست. مستقل بودن آن باعث شده است تا توجه بسیاری از اشخاص در این حوزه را به خود جلب کند؛ چراکه هیچ کنترل کننده شخصی یا سازمانی برای آن وجود ندارد. دیگر خیالتان از خاموش نشدن آن راحت است. اتر توکن از نظر استخراج متفاوت­تر عمل می­کند و همه این نکات دست در دست هم داده­اند تا به یکی از بهترین ارزها تبدیل شود. کافی است حساب کاربری خود را ایجاد کرده و آن را شارژ نمایید تا بتوانید به راحتی در حجم­ها مختلف معامله انجام دهید. فروش آن هم به راحتی امکان­پذیر بوده و با وارد شدن به حساب کاربری خود و فعال کردن درخواست فروش می­توانید آن را بفروشید. نکته مهمی که وجود دارد این است که در زمان خرید و فروش اتریوم، میزان کارمزدی که از هر دو طرف معامله کسر می­شود نشان داده شده و می­توانید مطمئن­تر عمل کنید.

10

کارمزدی کم با خرید دوج کوین

واریز سریع در خرید دوج کوین یکی از حسن­های آن است که باعث شده تا بسیاری از اشخاص به معامله آن مشغول باشند. دوج کوین، یک میم کوین مشهور است  که در ابتدا صرفا به خاطر جنبه سرگرمی و فانی که داشت مورد استقبال قرار گرفت. اما امروزه یک گزینه ایده‌آل برای سرمایه­گذاری است. می­توانید برای خریدوفروش روزانه از آن بهره ببرید یا اجازه رشد به آن بدهید و به دنبال سود بیشتر باشید. از دوج کوین بیشتر به منظور جایزه یا کمک­های حمایتی و... نیز استفاده می­شود. اگر تازه پا در این میدان گذاشته­اید می­توانید آن را امتحان کنید تا حسابی آب دیده شوید و بتوانید به سراغ ارزهای پرقدرتی همچون بیت کوین و... بروید.

11

نگران نباشید، صرافی امن و ایمن همراه شماست

اوکی اکسچنج در تمامی مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال همراه شما خواهد بود. می­توانید با رابط کاربری آسان این صرافی تمامی نیازهای خود را برطرف کنید و با کسر کارمزد ناچیز سود بیشتری را عاید خودتان کنید. می­توانید از مشاورین باتجربه ما نیز استفاده کنید که شما را در انتخابی مناسب­تر راهنمایی می­کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان