پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

وقتی قرار است وارد دنیای عظیم ارز دیجیتال شوید، باید به طورکامل آموزش دیده باشید و فقط در این صورت است که می‌توانید طعم سود شیرین را بچشید؛ اما احتمالاً شما هم مانند بسیاری از افراد در انتخاب یک استاد راهنما سردرگم هستید. با این حال نباید نا امید شوید؛ چرا که ما به شما عزیزان به‌کارگیری از مجموعه‌ی استاد ترید را پیشنهاد می‌دهیم. حال با ما همراه باشید که به ویژگی‌های این آکادمی تخصصی که در حیطه ارز دیجیتال و بورس فعالیت می‌کند، اشاره کنیم.

در آکادمی استادترید چه آموزش‌هایی داده می‌شود؟

مطمئناً با اطلاع از سرفصل‌های آموزشی این آکادمی، بیشتر جذب استفاده از خدمات این گروه تخصصی می‌شوید. همان‌طور که می‌دانید، افرادی که علاقه‌مند ورود به عرصه‌ی ارز دیجیتال هستند، باید از یک تیم باتجربه، کسب اطلاعات کنند که مجموعه‌ی استاد ترید از جمله بهترین‌ مدرس ارز دیجیتال در این خصوص است. به طورکلی گام‌های موثر تدریس در دوره حضوری ارز دیجیتال این آکادمی به شرح زیر است:

  1.  آشنایی کامل با اهمیت ارز دیجیتال
  2.  بررسی کامل مفاهیم پایه ارز دیجیتال
  3.  معرفی انواع ارز دیجیتال
  4.  معرفی روش استخراج و ویژگی‌های ارز دیجیتال
  5.  نحوه سرمایه‌گذاری و خرید ارز دیجیتال
  6.  معرفی معایب و مزایای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال
  7.  آشنایی به مفهوم هولد کردن و ترید روزانه
  8.  آشنایی با معاملات فیوچرز
  9.  آشنایی با انواع اندیکاتورها و نحوه صحیح رسم خط روند
  10.  آموزش واگرایی در تحلیل تکنیکال
  11.  بررسی اهمیت فاندامنتال در آموزش‌های استاد ترید
  12.  آموزش و شناخت کامل کیف پول‌های ارز دیجیتال
  13.  آموزش استفاده از انواع کیف پول ارز دیجیتال
  14.  آموزش پرایس اکشن و دیگر روش‌های معامله در بازار ارز دیجیتال
  15.  آموزش روان‌شناسی بازار ارز دیجیتال

معرفی ابر دوره ارز دیجیتال استاد ترید

اگر قصدتان از ورود به دنیای ارز دیجیتال جدی است، پس توصیه می‌کنیم که حتماً از آموزش‌های موثر استفاده کنید که در این صورت پیشنهاد می‌کنیم از مجموعه ابر دوره ارز دیجیتال بهره‌ند شوید. در این دوره به صورت تخصصی و جامع، به موارد مختلف بازار ارز دیجیتال پرداخته شده است؛ به‌طوری که حتی با در نظر گرفتن مبتدی بودن شما عزیزان، در یک بازه‌ی زمانی کوتاه با مهم‌ترین مسائل ارز دیجیتال آشنا خواهید شد. در این ابر دوره به طور کاملاً تخصصی به موارد زیر پرداخته می‌شود:

8

  •  8 جلسه تحلیل تکنیکال مقدماتی تا پیشرفته
  •  10 جلسه کاربردی ارزهای دیجیتال
  •  80 ساعت ویدیو آموزشی که همراه با پشتیبانی کامل است

آموزش‌های حرفه‌ای ارز دیجیتال با آکادمی استاد ترید

حال که با جزئیات بیشتری از مجموعه‌ی استادترید آشنا شده‌اید و برای ورود به این عرصه تصمیم‌تان را گرفته‌اید، به‌راحتی می‌توانید از خدمات این مجموعه‌ی تخصصی بهره ببرید. گفتنی است که تیم استاد ترید در حال حاضر از متخصصان فوق‌العاده باتجربه در زمینه ارزهای دیجیتال بهره می‌برد که می‌تواند اطلاعات‌تان را در زمینه نحوه معامله ارزهای دیجیتال افزایش دهد تا بتوانید با دغدغه‌ی کم‌تری به معامله بپردازید. حال برای این‌که بتوانید از کلیه‌ی خدمات آکادمی استادترید استفاده کنید، کافی است که از راه‌های در نظر گرفته شده که در انتهای مقاله آورده شده‌اند با مدیریت یا مشاوران این مجموعه تخصصی در تماس باشید. ضمناً گفتنی است که از مزایای به‌کارگیری از خدمات استاد ترید می‌توان به تسلط کامل به آموزش‌ها در مدت زمان کوتاه اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان