پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

انواع قالب های حرفه ای اینستاگرام

قالب برای پست و استوری و قالب هایلایت اینستاگرام

قالب پست اینستاگرام ایجاد یک پست جذاب برای پیچ اینستاگرام شما کار سختی نیست. شما نیازی به نرم افزار پیچیده یا پیش زمینه طراحی گرافیکی ندارید تا بتوانید یک پست گرافیکی زیبا طراحی کنید تا شخصیت و زیبایی شما را منعکس کند ولی با انتخاب گسترده ای از قالب های خیره کننده و آسان برای سفارشی سازی پست های اینستاگرام که ما در وب کاران منتشر کردیم تا به شما عزیزان برای ارتقا سطح کیفیت پست های اینستاگرامیتان کمک کرده باشیم.

8

قالب اینستاگرام مرتبط با شغل

مجموعه قالب های آماده مورد استفاده در پست و استوری اینستاگرام ما شامل طرح هایی برای انواع مناسبت ها و مشاغل های مختلف در سبک ها و سلیقه های متفاوت برای پیج هایی از قبیل پزشکی، خبری، فروشگاهی، مهاجرت، معرفی، شخصی، تولد، تعمیرگاه خودرو ، تعمیرات لوازم خانگی، ورزشی و … موجود می باشد.

در وب کاران می توانید مطمئن باشید که یک قالب با موضوع کاری خود پیدا خواهید کرد که به راحتی می توانید متناسب با نیازهای خود ویرایش کنید.

شما میتوانید برای کسب کار خود کارت ویزیت هم به صورت لایه باز از صفحه ” کارت ویزیت لایه باز ” دانلود و استفاده نمائید.

9

تمامی قالب اینستاگرام موجود در سایت ما کاملا لایه باز بوده و با فرمت PSD,Ai,EPS در اختیار شما قرار میگیرد و شما عزیزان با کمی حوصله و دقت میتوانید با نرم افزارهای ویرایش مانند فتوشاپ و ایلستراتور قالب های دانلود شده خود را به سلیقه خود ویرایش کنید و پست های جذابی با رنگ و تصویر های خود پست های با کیفیت بالا برای فالوورها و یا دنبال کنندگانتان ایجاد کنید.

در صورتی که هر گونه مشکلی در قالب های دانلود شده داشتید با تیم پشتیبانی وب کاران میتوانید از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب درمیان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن مشکل بوجود آمده را برای شما حل نمایند. از اینکه ما را همراهی میکنید بسیار سپاسگذاریم.

هایلایت اینستاگرام

با توجه به الگوریتم های تعیین شده در نرم افزار فوق پیشرفه و محبوب اینستاگرام، در بخش استوری ها زمانی تعیین شده که بعد از گذاشتن هر استوری به شما ۲۴ ساعت زمان نمایش را می دهد که بعد از گذشت این زمان به صورت خودکار حذف میشود.

این قانون یا زمان تعیین شده باعث شد کاربران اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کنند که همین امر باعث شد اینستاگرام تدبیری بی اندیشد و هایلایت اینستاگرام را در پروفایل به نرم افزار خود اضافه کند.

هایلایت اینستاگرام مشابه استوری است ولی با این تفاوت که تعداد بازدیدهارو نشان نمیدهد اما میتوانید استوری های آرشیوی خود را در هایلایت ذخیره کنید و آن را برای فالوور هایتان به اشتراک بگذارید.

 طریقه استفاده از قالب ها

قالب های اینستاگرام به صورت لایه باز می باشند که با پسوند های PSD , EPS , Ai خروجی گرفته شده و مورد استفاده می باشند، برای این که شما بتوانید از این قالب ها استفاده کنید نیاز به نرم افزار های ویرایش فایل یا وکتور دارید که این نرم افزارها در سایت ما جهت دانلود موجود میباشند اسم نرم افزارهای مورد نیاز فتوشاپ و ایلیستریتور می باشند این نرم افزارها برای شرکت Adobe می باشد که برای ویرایش عکس و وکتور مورد استفاده قرار میگیرد.

تیم پشتیبانی وب کاران برای اینکه شما عزیزان بتوانید راحت تر با این قالب ها کار کنید آموزشی به صورت تصویری و ویدیویی ارائه داده که شما با مراجه به صفحه “آموزش استفاده از قالب اینستاگرام” میتوانید طبق آموزش پیش رفته و قالب دلخواه خود را ویرایش کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان