پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

روش افزایش فروش اینستاگرام با خرید کامنت

Figure 1روش افزایش فروش اینستاگرام با خرید کامنت

در پلتفرم اینستاگرام روش های بسیار زیادی برای افزایش فروش و فالور وجود دارد که وابسته به چندین المان مختلف می باشند. از مهم ترین و کارآمد ترین این روش ها، روش افزایش فروش اینستاگرام با خرید کامنت است. اگر شما یک پیج تازه تاسیس و یا یک پیج با فالورهای روح دارید و هیچ فروشی ندارید این مقاله کاملا مناسب شماست. این جا به شما یاد می دهیم چگونه اعتماد مخاطب را به دست بیاورید و او را تبدیل به مشتری کنید.

فروش در اینستاگرام

با آمدن کرونا به ایران بیشتر خریدهای مردم از خرید حضوری به خرید آنلاین تغییر پیدا کرد و با محبوبیت اینستاگرام در بین مردم، این اپ تبدیل به یک بستر برای خرید و فروش های انلاین شده و افراد روزانه زمان زیادی را در آن صرف می کنند. همین امر باعث شد تعداد زیادی از صاحبین کسب و کارها برای محصولات خود، یک پیج اینستاگرام راه اندازی کنند. اما با ورود همه کسب و کارها به اینستاگرام، رقابت سختی بین بیزنس ها شروع شد. زیرا در گذشته هر بیزنس فقط در شهر خود با کسب و کارهای مشابه خود رقابت می کرد اما در این بستر با یک جامعه بزرگتر روبرو است.

مشاغل مشابه شما در اینستاگرام به وفور یافت می شود به همین دلیل برای این که کاربران اینستاگرام را به مشتریان خود تبدیل کنید در قدم اول نیاز به جلب اعتماد آن ها دارید. از مهم ترین المان های جلب اعتماد افراد در اینستاگرام کامنت است. شخصی که برای بار اول با پیج شما آشنا می شود هیچ راهی برای اعتماد به شما جز چک کردن کامنت ها نمی بیند اگر کامنت پیج شما اعلام رضایت کاربران از محصولات شما باشد، مخاطب به شما اعتماد می کند و در نتیجه از پیج شما خرید می کند تداوم داشتن این امر باعث می شود در اینستاگرام پیشرفت کنید و فروشتان افزایش یابد.

احتمالا بسیاری از شما یک پیج تازه تاسیس و یا یک پیج با فالورهای روح دارید و تعاملی از جهت کامنت از مخاطبین خود دریافت نمی کنید. برای شما هم یک روش جذاب در ادامه معرفی می کنم.

موفقیت در اینستاگرام

پلتفرم اینستاگرام قوانین خاصی برای پیشرفت و ارتقای پیج ها دارد.راز های افزایش فروش با خرید فالوور و فالوور فیک و کامنت مهم ترین المان مهم اینستاگرام، تعامل با مخاطب است. در صورتی که شما بتوانید با مخاطبین خود تعامل داشته باشید می توانید به راحتی در اینستاگرام پیشرفت کنید. برای افزایش تعامل در ابتدا نیاز به محتوای درست و اصولی دارید که مخاطب را درگیر کنید تا روی پست شما زمان بگذارد آن را لایک کند با دوستان خود به اشتراک بگذارد و نظر خود را در قالب کامنت با شما در میان بگذارد. اما اکثر افراد از این المان آخر به دلایل بسیار زیادی اعم از جلوگیری از مزاحمت دیگر افراد، خجالت از بیان نظر و ... چشم پوشی می کنند در حالی که این المان یکی از مهم ترین عوامل جهت افزایش فروش و پیشرفت شما در اینستاگرام است. در چنین مواقعی بهتر است این کمبود را با خرید کامنت جبران کنید. روش افزایش فروش اینستاگرام با خرید کامنت یک روش شناخته شده و کارآمد است که در بسیاری از پیج های موفق آزمایش خود را پس داده است و توانسته یک سهم مهم و بزرگ از موفقیت بزرگ آن پیج ها را از آن خود کند.

روش افزایش فروش اینستاگرام با خرید کامنت

حتما در مورد تعامل در یک ساعت اول پست گذاری شنیده اید. در یک ساعت اول هر چه کامنت و لایک بیشتری دریافت کنید پست شما به مخاطبین بیشتری نمایش داده می شود و در نتیجه پست شما بازدید بیشتری دریافت می کند و تعداد مشتریان شما زیاد می شود. یکی از بهترین روش های افزایش کامنت و فروش در اینستاگرام، روش افزایش فروش اینستاگرام با خرید کامنت است.

تعداد کامنت های هر پیجی نشانه اعتماد و اعتبار آن پیج است، اگر یک پیج با 500 هزار فالور، فقط 20 عدد کامنت دریافت کند مشتریان جدیدی که از طریق اکسپلور و روش های دیگر با این پیج آشنا می شوند تحت هیچ شرایطی نمی توانند حتی به جهت فالو کردن به این پیج اعتماد کنند چه رسد به این که از آن پیج خرید کنند. پس اگر مخاطبین پیج شما با شما همکاری نمی کنند و رضایت خود را از محصولات و خدمات شما در کامنت ها اعلام نمی کنند از روش افزایش فروش اینستاگرام با خرید کامنت استفاده کنید و از دیدن نتیجه آن و افزایش فروشتان شگفت زده شوید.

اما در صورتی که یک پیج تازه تاسیس دارید و تعداد فالورهای بسیار کمی دارید در ابتدا برای این که مخاطب به شما اعتماد کند می توانید با خرید فالوور و خرید لایک و کامنت به پیج خودتان یک رنگ و لعابی بدهید تا در این آشفته بازار و ویترین های زیبایی اینستاگرامی، شانس خود را برای تبدیل مخاطب به مشتری افزایش دهید و فروش خود را زیاد کنید.

صحیح ترین روش خرید کامنت

هر پیجی برای پیشرفت و افزایش فروش لازم دارد تا یک سری از فاکتور ها را رعایت کند. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم مهم ترین عامل تاثیرگذار در فروش اینستاگرامی کامنت های پیج است. برای خرید کامنت بهتر است از یک سایت مثل سایت پارس فالوور که نیاز به رمز عبور پیج شما ندارد استفاده کنید زیرا شما نمی دانید چه کسی در پشت آن وب سایت است و در زمانی که رمز پیج تان را در سایت وارد می کنید، اجازه دسترسی به پیج تان را به آن شخص می دهید در حالی که نمی دانید آن شخص کیست و امکان هر نوع سو استفاده ای از طریق اطلاعات شما را دارد. سایت پارس فالوور علاوه بر این که برای کمک در پیشرفت و افزایش فروش، به رمز و اطلاعات شما نیاز ندارد در ازای قیمت منصفانه نسبت به سایت های رقیب خدمات زیادی را ارائه می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان