پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:
 

۵ ترفند افزایش ویو اینستاگرام که می‌تواند کسب‌ وکار شما را نجات دهد.

آیا به‌دنبال بازدید بیشتر صفحات و استوری‌های اینستاگرام هستید؟ آیا تماشا کنندگان پست‌های شما برای مدتی است ثابت مانده یا حتی روند نزولی را شروع کرده است؟ آیا به‌دنبال افزایش بازدید اینستاگرام در کمپین‌های تبلیغاتی خود هستید؟ آیا می‌خواهید تاثیر ماندگاری بر فالورهای خود داشته باشید؟ پس شما برای گرفتن یک تصمیم طلایی آماده هستید. مردم ذاتاً موجودات اجتماعی هستند و جالب اینجا است که این پدیده به‌ویژه در پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی نیز مشهود است. امروزه میانگین حضور ۳۰۰ میلیون کاربر ماهیانه که جمعیتی معادل ۳ برابر جمعیت ایران است در اینستاگرام رقمی معمول است.

پیام این جامعه پویا این است که پروفایل و محتوای اینستاگرام گنجینه‌ای است باید نگاهی دوباره به آن انداخت. نکته طلایی  برای بهره بردن از مزایای دیدن شدن در اینستاگرام همراهی با ترفند‌هایی است که شما را به نزدیک لبه مو‌ج‌های ترافیک برساند.

۵ ترفند افزایش ویو اینستاگرام

پژوهش‌ها نشان می‌دهد اگر پستی تنها چند بازدید داشته باشد کاربران اینستاگرام بدون توجه از کنار آن می‌گذرند؛ ولی اگر پست شما، پستی محبوب شناخته شود، به‌نحو شگفت‌انگیزی کاربران بیشتری مایلند خواهند بود آن را تماشا کنند و حتی تجربه یک تور کوچک برای گردش در صفحه شما را نیز برای خود برنامه‌ریزی می‌کنند. اما چه ترفندهایی می‌تواند کلید این ترقی و تحول هیجان انگیز را فعال کرد.

فالو پروفایل‌های هم علاقه

اگرچه ترفند ساده‌ای به‌نظر می‌رسد، ولی فالو کردن افرادی که همان علاقه شما را دنبال می‌کنند باعث واکنش زنجیره‌ای شده و حتی آنها را ترغیب به فالو کردن شما می‌کند. بدین گونه به‌طور خودکار صاحب یک جریان ارگانیک در اینستاگرام خواهید شد که کم‌ترین مزیت آن همراهی فالو رهایی است که محصولات شما را برای دیگران نیز معرفی می‌کنند.

شناخت بازاریابی شبکه اجتماعی

راز بزرگ موفقیت در اینستاگرام مدیریت حرفه‌ای حساب کاربری شما است. با ادغام و اهمیت روبه رشد سیگنال‌های اجتماعی در الگوریتم‌های گوگل به کارگیری اصول بازاریابی شبکه اجتماعی به‌ویژه در اینستاگرام بیش‌ازپیش مورد اهمیت قرار گرفته است. مانند هر استراتژی کسب‌وکار دیگری شما نمی‌توانید بدون برنامه‌ریزی وارد این گود شوید و از نتایج آن لذت ببرید. نخستین گام شما شناخت راه درست بازاریابی اینستاگرام و سپس معرفی برند است.

انتخاب هشتگ اینستاگرام هنر جلب مخاطب

 

6

معرفی برند و ایجاد یک تصویر مثبت در اینستاگرام به معنی جلب بیشتر مشتریان به سمت کسب‌وکار شما است. در این میان انتخاب هشتگ درست عامل کلیدی افزایش بازدید و ایجاد تاثیر مثبت و علاقه به‌ محصول یا برند  و منجر به آگاهی از شرکت و پیام شما در جامعه هدف می‌شود. هشتگ‌ها نه‌تنها در دسته‌بندی پست‌ها موثر هستند؛ بلکه یک راه ایجاد ارتباط در پلتفرم اینستاگرام برای اشتراک گذاری پست‌ها با منافع مشترک است.

زمان‌بندی و اهمیت  رشد بهره‌وری در تایمینگ پست‌ها

در بازاریابی اینستاگرام زمان‌بندی همه چیز است؛ اما مهم‌تر از آن امکان رشد بهره‌وری در زمان‌بندی است. بهترین زمان برای جذب بیننده بیشتر درست هنگامی است که پست یا ویدیو خود را برای نخستین بار بارگذاری می‌کنید. از همین جهت استفاده از انواع امکاناتی که در کم‌ترین زمان ممکن بتواند پست جدید شما را به توده‌های مختلف و جامعه هدف نمایش دهد رویکرد هوشمندانه‌ای برای رشد اعتبار صفحه اینستاگرام شما است. هرچقدر بازدید واقعی از اینستاگرام شما بیشتر شود الگوریتم‌های اینستاگرام نیز اقبال بیشتری به شما نشان می‌دهند و هر بازدید شما رشد تصاعدی پیدا می‌کند.

تبلیغات و هنر مدیریت بودجه

7

تبلیغات در اینستاگرام برای موفقیت گریزناپذیر است؛ ولی حتی ورود به اینستاگرام نیز باعث ایجاد هزینه‌های پنهان می‌شود. پس موفقیت در بازدید بیشتر به‌معنای استفاده از روش‌های تحلیل قوی و محاسبه دقیق هزینه فایده است. هزینه متوسط تبلیغات در اینستاگرام باتوجه‌به دو معیار نوع تبلیغ و خلاقیت متفاوت است؛ لیکن تضمین‌ها در اجرای رست تبلیغات است که عامل موفقیت است. اما چه استراتژی می‌تواند همه این ترقند‌ها را در کم‌ترین زمان ممکن برای شما مهیا کند؟

خرید ویو اینستاگرام شیرجه به دنیای فرصت‌های جدید

اگر فالوور های فعال بیشتر برای شما مهم است استراتژی افزایش ویو اینستاگرام یک رویکرد عالی است. خرید ویو به‌ معنای رفتن ره صد ساله در یک‌ شب است؛ به شرطی که خدمات‌دهنده شما بتواند ترفندهای بالا را به نحو حرفه‌ای به‌ اجرا بگذارد. در بازار مدعیان زیادی برای تقبل این مسئولیت هستند لیکن تنها عده‌ای معدود شایستگی دارند انتخاب اصلی شما باشند. در میان نام‌های درخشان و قابل اعتماد فروش ویو اینستاگرام باید از سایت دریچه ۶۷ نام برد.

سایت دریچه ۶۷ چگونه تحول ایجاد می‌کند؟

توجه همزمان به کیفیت و کمیت در خدمات باعث شده تاثیرگذاران پیشرو و سازندگان مو‌ج‌های ویروسی در اینستاگرام، دریچه ۶۷ را به‌عنوان همکار اول خود انتخاب کنند.

نگاهی به بخشی از خدمات دریچه ۶۷ علت این تصمیم را مشخص می‌کند:

  • بازدید ‍۱۰۰ درصد واقعی
  • تیم حرفه‌ای بازاریابی شبکه اجتماعی
  • تحویل فوری
  • ضمانت‌های حرفه‌ای

بازدید ‍۱۰۰ درصد واقعی

سایت دریچه ۶۷ افزایش ویو اینستاگرام گسترش بازدید واقعی را سرلوحه اهداف خود قرار داده است. متاسفانه برخی شرکت‌ها برای کاهش هزینه‌ها به تکنیک‌های همچون ربات یا کد های رایانه‌ای متوسل می‌شوند؛ ولی این روش‌ها جزو خطوط قرمز دریچه ۶۷ به‌شمار می‌رود. در یک کلام وقتی از دریچه ۶۷ بازدید اینستاگرام می‌خرید درواقع بهترین بازدیدهای که متناسب با اهداف شما و فالورهای هم علاقه با شما هستند را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تیم حرفه‌ای بازاریابی شبکه اجتماعی

تصور موفقیت در رسانه اجتماعی بدون به‌کارگیری ترفندهای بازاریابی شبکه اجتماعی تنها رویایی بیش نیست. سابقه فعالیت این متخصصان برای آنها کوله‌باری از تجربه و دانش را به همراه داشته که باعث کسب رضایت و موفقیت مشتریان با انواع اهداف و نیازهای مختلف بوده است. مزیت ویژه تیم حرفه‌ای بازاریابی شبکه اجتماعی دریچه ۶۷ امکان مشاوره رایگان برای انتخاب بهتر پلن‌های ویو اینستاگرام و استفاده بهتر از ترفند هشتگ گذاری است.

تحوبل فوری

تحویل فوری ابزار قابل اعتماد و موثری برای موفقیت در ترفند زمان‌بندی و بهره‌وری در آن است. با این انجام این استراتژی علاوه‌بر افزایش ویو فرصتی عالی برای جذب فالوور های جدید نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ضمانت‌های حرفه‌ای

تیم بازاریابی شبکه اجتماعی چنان بر شیوه‌های هزینه فایده واقف است که به‌صرفه‌ترین پلن هزینه را برای تبلیغات شما ایجاد کرده و اگر شما بازدید ویو اینستاگرام با تعرفه‌‌ای ارزان‌تر از دریچه ۶۷ مواجه شدید این شرکت با هدیه ۲ برابر تعداد ویو به شما کیفیت و قدرت خدمات خود را به نمایش می‌گذارد.اما خبر‌ خوب دیگر تضمین بازگشت وجه است که یک قرارداد تجاری کاملاً برنده را برای شما رقم می‌زند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان