پسر ۱۷ ساله، جوان ۲۵ ساله ای را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند

در پی یک نزاع خیابانی، پسر ۱۷ ساله در شهرستان کارزون استان فارس، مرد جوان ۲۵ ساله ای با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

در پی یک نزاع خیابانی، پسر ۱۷ ساله در شهرستان کارزون استان فارس، مرد جوان ۲۵ ساله ای با ضربات متعدد چاقو به قتل رساند.

فرمانده انتظامی کازرون گفت: با هوشیاری ماموران این فرماندهی قاتل ۱۷ ساله در کمتر از ۳ ساعت دستگیر و روانه دادسرا شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان کازرون، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۲۵ ساله در پی نزاع بر اثر ضربه چاقو به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان علیرغم تلاش تیم پزشکی براثر شدت جراحات وارده فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون ادامه داد: کارآگاهان پلیس اقدامات خود را آغاز و موفق شدند در کمتر از ۳ ساعت قاتل ۱۷ ساله را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که پس از مشاجره لفظی با مقتول درگیر و وی را با سلاح سرد به قتل رساندم، عنوان داشت: قاتل برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از شهروندان خواست: قبل از هرگونه درگیری فیزیکی به رفتار خود مسلط شده و در صورت نیاز با شماره گیری ۱۱۰ حل این چنین اختلافات و مشکلات را به پلیس سپرده و از عکس العمل های ناگهانی بپرهیزند؛ چرا که عدم کنترل رفتار در زمان خشم و عصبانیت می‌تواند فاجعه‌ای جبران ناپذیر به بار آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان