قتل فجیع کودک ۲ ماهه توسط مادر سنگدل | پدر بچه بینوا چه دید؟

ادعای مردی درخصوص اینکه همسرش مدتی قبل فرزند ۲ماهه‌شان را با یک پرتقال خفه کرده باعث شد بازپرس جنایی حکم جلب این زن را صادر کند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

ادعای مردی درخصوص اینکه همسرش مدتی قبل فرزند ۲ماهه‌شان را با یک پرتقال خفه کرده باعث شد بازپرس جنایی حکم جلب این زن را صادر کند.

چند روز قبل مردی به شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران رفت و ادعا کرد همسرش ۲سال و نیم قبل فرزندشان را که ۲ماه داشت با یک پرتقال خفه کرده است. این مرد به بازپرس محمدتقی شعبانی گفت: ما دختری ۵ ساله داشتیم که حدود ۲سال و نیم قبل صاحب فرزند دیگری شدیم ‌اما دومین فرزندمان معلول بود. با وجود معلولیت فرزندم، او را دوست داشتم و به‌دنبال درمانش بودم. این مرد ادامه داد: همسرم از به دنیا آمدن فرزند معلول‌مان ناراحت بود و رفتار خوبی با او نداشت تا اینکه یک روز او یک پرتقال برداشت و داخل دهان بچه گذاشت و از قصد او را خفه کرد.

من و فرزند دیگرم شاهد این صحنه بودیم و فورا با اورژانس تماس گرفتیم اما وقتی آنها آمدند دیگر کار از کار گذشته بود و همه فکر کردند او به‌دلیل معلولیتی که داشته فوت شده است. این مرد در ادامه گفت: در این مدت سعی کردم برای حفظ آبرویم حرفی نزنم اما حالا عذاب وجدان اجازه نمی‌دهد ماجرای قتل فرزندم به‌دست همسرم را پنهان کنم و خواستار مجازات همسرم هستم. به‌دنبال این اظهارات تحقیقات در این‌باره آغاز شد

این مرد حتی دختر خردسالش که صحنه قتل را دیده بود به‌عنوان گواه معرفی کرد. دختر خردسال درباره حادثه گفت: من دیدم که مادرم پرتقال را داخل دهان برادر دو ماهه‌ام فرو کرد و او خفه شد. بعد هم مادرم من را تهدید کرد که نباید در این‌باره با کسی حرف بزنم و اگر این کار را بکنم همین بلا را هم بر سر خودم می‌آورد. شاهد دیگری که این مرد برای اثبات گفته‌هایش به دادسرا معرفی کرد حسابدارش بود. این زن گفت: یک روز که پیش این زن و شوهر بودم آنها با هم دعوایشان شده و زن عصبانی بود. او درحالی‌که بر سر شوهرش فریاد می‌کشید گفت به جای بچه دوماهه‌مان باید تو را می‌کشتم. به‌دنبال این اظهارات بود که بازپرس پرونده حکم جلب متهم را صادر کرد اما وقتی او تحت بازجویی قرار گرفت همه حرف‌های شوهرش را انکار کرد.

او گفت: ‌من با شوهرم اختلاف دارم و مهریه ۶۰۰سکه‌ای‌ام را به اجرا گذاشته‌ام و به همین دلیل او این حرف‌ها را می‌زند. فرزند ما به‌دلیل نقص مادرزادی فوت شد و گواهی فوتی که برای او صادر شده این موضوع را تأیید می‌کند. حسابدار شوهرم از اقوام اوست و از او جانبداری می‌کند. شوهرم دخترم را هم ترسانده و حرف‌های او هم به خاطر ترس از پدرش است. براساس این گزارش هم‌اکنون متهم در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان