اسید پاشی هولناک در لاهیجان مردم را شوکه کرد | جزغاله شدن صورت پسر ۹ ساله در لاهیجان + عکس

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل اسیدپاشی بر روی سه نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: عامل این اسیدپاشی در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.وی با اشاره به دلیل اسیدپاشی گفت:

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل اسیدپاشی بر روی سه نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: عامل این اسیدپاشی در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.وی با اشاره به دلیل اسیدپاشی گفت: عامل این حادثه اسیدپاشی مرد ۳۰ ساله‌ای بود که به‌دلیل نزاع و اختلافات خانوادگی اقدام به پاشیدن اسید بر روی صورت دو زن ۳۰ و ۲۲ساله و پسر بچه ۹ساله کرده بود.

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری عامل اسیدپاشی بر روی سه نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: عامل این اسیدپاشی در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

اسید پاشی

سرهنگ حمید محمدی نسب امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اسیدپاشی در این شهر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع اسیدپاشی در یکی از خیابان‌های شهرستان لاهیجان بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به دلیل اسیدپاشی گفت: عامل این حادثه اسیدپاشی مرد ۳۰ ساله‌ای بود که به‌دلیل نزاع و اختلافات خانوادگی اقدام به پاشیدن اسید بر روی صورت دو زن ۳۰ و ۲۲ساله و پسر بچه ۹ساله کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه عامل این اسیدپاشی در کمتر از یک ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد، افزود: هر سه نفر مصدوم این حادثه برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

اسید پاشی

محمدی‌نسب ناتوانی در کنترل عصبانیت و خشم را عامل بسیاری از جرائم جنایی دانست و تصریح کرد: شهروندان باید در مواجهه با اختلافات خانوادگی و یا زناشویی با صلح و آرامش و از راه‌های معقول و قانونی برای حل مشکلات خود اقدام کنند.

منبع: فارس

عکس جنبه تزیینی دارد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان