هشدار فرمانده سپاه از کنار مزار حاج قاسم به دشمنان | انتقام سخت در راه است؟

ایرنا/ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باگرامیداشت یادوخاطر شهید سردار سلیمانی در دومین سالگرد شهادت ایشان گفت: ارمغان این شهید سرافراز عزت‌بخشی به امت اسلام بود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح پنجشنبه در گلزار شهدای کرمان و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بویژه شهید حاج قاسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مردم به زیبایی، وظیفه و تکلیف خود را در قبال خون همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و نیز شهیدان امنیت و سلامت کشور بخصوص قافله سالار این شهیدان، فرمانده رشید و دلاور سپاه اسلام، سردار سلیمانی می‌دانند.

وی افزود: نیاز نیست ما راه را برای مردم مشخص کنیم، مردم بخوبی می دانند راز اصلی عزت و سرافرازی سردار شهید ما هم قبل از شهادت و هم بعد از شهادت در اطاعت از ولی فقیه و رهبر عزیز و عظیم الشان انقلاب اسلامی است.

 سردار سلامی اظهارداشت: مردم می دانند با تبعیت از ولایت فقیه می توان راه را خوب آموخت، مسیر را خوب طی و سعادت مسلمانان را تضمین کرد.

فرمانده کل سپاه گفت: مردم نیک می دانند آزادی مسلمانان از سیطره سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی غرب در همین مسیر تضمین می شود و راه شهید سلیمانی نیز راه جهاد بود.

وی اظهارداشت: مسیری که شهید سلیمانی انتخاب کرد راهی بود که مسلمانان با حرکت و جوشش حضور در صحنه های سخت می توانند از هویت، حیثیت و اعتبار خودشان دفاع کنند و یک دنیای آزاد، با کرامت و سربلند برای خودشان بسازند.

سردار سلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پیام شما از این محل به دشمنان اسلام چیست گفت: پیام ما این است که راهمان را ادامه می دهیم، همچنان از عزت، استقلال، آزادی و اسلاممان دفاع می کنیم و اجازه نفوذ دشمن و عوامل دشمن را به درون سرزمین های اسلامی هرگز نخواهیم داد و این راه ادامه دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان