پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

چگونه بودن پوست صورت تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره هر فرد دارد. برخوردار بودن از پوست شفاف و صاف و با نشاط خواست همه به خصوص خانم ها می باشد. یکی از پرکاربرد ترین اقلام آرایشی بانوان که استفاده نمودن از آن کمک چشمگیری به زیباتر شدن پوست صورت می کند، کرم پودر است، که پایه و اساس میکاپ و آرایش صورت می شود. امروزه این کرم های آرایشی در انواع و اقسام متنوع با کارایی های مخصوص به خود توسط برندهای مختلف در دنیا تولید می شوند. در ادامه به ارائه مطالب بیشتری در مورد این محصول، انواع آن، ضرورت استفاده کردن از این محصول، انتخاب بهترین کرم پودر و غیره خواهیم پرداخت. 

خرید کرم پودر

کرم پودر و ضرورت استفاده از آن

زیر سازی خوب پوست، جلوه طبیعی و زیباتری به صورت شما می دهد. از جمله فاکتورهای مهم در میکاپ و آرایش استفاده نمودن از کرم پودر مناسب می باشد. چرا که به وسیله آن می توانیم از پوستی یکدست و صاف بهره مند شویم. نواقص و لک های پوست صورت به وسیله کرم پودر برطرف می شود و چهره را زیباتر می کند. این محصول آرایشی به عنوان پایه و بیس آرایش صورت بر روی آن انجام خواهد گرفت. این محصول در شامل طیف گسترده ای در بازار می باشد که از نظر قوام، رنگ، بافت و سایر فاکتورهای درمانی با هم تفاوت دارند و درک و شناخت تفاوت های آن ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و در انتخاب بهترین نوع این محصول برای هر فرد بسیار کمک کننده است. رنگ مناسب پوست، براق یا مات بودن، نوع فرمولاسیون و نوع کارایی مد نظر و غیره نکاتی است که در هنگام انتخاب این محصول می بایست به آن ها توجه نمود. 

انواع مختلف کرم پودر

برخی از انواع این محصول علاوه بر پوشانندگی خاصیت درمانی و مراقبتی از پوست نیز دارند. برای مثال کرم پودرهایی که ضد چروک و ضد پیری هستند از این دسته از محصولات می باشند. کرم های ضدآفتاب رنگی یا رنگ دانه دار هم نوعی کرم پودر محسوب می شوند که هم نقش پوشانندگی و زیباتر کردن پوست را دارند، هم در برابر اشعه های مضر خورشید از پوست شما محافظت می نمایند. در حالت کلی این محصول به صورت فرم های مختلفی در بازار موجود می باشد. کرم پودرهای استیکی به صورت جامد و به فرم ماتیکی می باشند. در این نوع از کرم پودرها رنگ دانه های بیشتری موجود می باشد و از قابلیت پوشانندگی بالاتری برخوردار می باشند. از آن جا که این نوع محصول خشک تر از سایر انواع کرم پودر می باشد، برای استفاده اشخاصی که پوست چرب و معمولی مناسب تر است. کرم پودرهای مایع فرم دیگری از این محصول هستند دارای انواع متفاوتی از لحاظ ماندگاری، قوام و آبرسانی در بازار هستند و دست شما در انتخاب کرم بر اساس نیاز خود

بهترین کرم پودر

بسیار باز است. این نوع کرم آرایشی به دلیل بافت لطیفی که دارد پوست صورت شما را فوق العاده یکدست خواهد نمود و برای هر نوع پوستی می توان از آن استفاده نمود. 

کرم پودر پودری کمی با سایر انواع این محصول متفاوت است و قدرت ماندگاری کمتری نیز دارند. استفاده نمودن از کرم پودرهای پودری به منظور مات نمودن درخشش پوست برای افرادی که پوست چرب دارند، گزینه مناسبی خواهد بود. اما همانطور که گفته شد ماندگاری آن کم بوده و نیاز است در طول روز پودر را تجدید نمود. از انواع دیگر این محصول، کرم پودرهای کرمی می باشند که از آبرسانی بیشتری نسبت به انواع دیگر برخوردار می باشد. جهت پوشاندن لک های خشک روی پوست، یا برای افرادی که پوست خشکی دارند استفاده از فرمولاسیون کرمی بسیار کارساز خواهد بود. این کرم ها نیز بر اساس نمای نهایی که ایجاد خواهند نمود، زمان ماندگاری، میزان SPF و از نظر قوام در انواع متفاوتی وجود دارند. 

انتخاب بهترین کرم پودر مناسب پوست

به منظور انتخاب بهترین نوع کرم آرایشی باید از نوع پوست خود شناخت داشته باشید. قدم بعدی پس از آن مشخص نمودن میزان پوشانندگی به وسیله کرم می باشد. این ویژگی به میزان دانه های رنگی موجود در کرم پودر وابسته می باشد. در کرم های حاوی فرمولاسیون هایی که دانه های رنگی بیشتری دارند، میزان پوشانندگی بیشتر خواهد بود. در حالی که کرم های آرایشی حاوی رنگدانه های کمتر، پوشش کم یا متوسطی را ایجاد خواهند نمود، که برای آرایش های سبک و روزانه مناسب می باشد. نمای نهایی پوست از دیگر نکاتی است که به هنگام خرید این محصول باید به آن توجه نمایید. کرم پودرها در انواع درخشان، مات و نرمال موجود می باشند. انواع درخشان کننده آن حاوی دانه های رنگی منعکس کننده می باشد و برای افراد مناسب است که پوست کدری دارند و می خواهند پوست صورتشان شفاف تر و جوان تر به نظر برسد. انواع مات و نرمال، پوست را طبیعی تر نشان خواهند داد و برای استفاده افرادی که پوست مختلط یا چرب دارند ایده آل است. بهتر است دانش و اطلاعات خود را در زمینه محصولات آرایشی افزایش دهید تا بتوانید خرید لوازم آرایشی اورجینال و باکیفیتی را تجربه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان