بیت کوین ۲ کودک را ثروتمند کرد

بارنابی سوئینبرن (Barnaby Swinburn) اهل بریستول کشور انگلستان، از والدین خود تقاضای دو هدیه کریسمسی کرده است، یک تست بهره هوشی Mensa و یک سبد دارایی متشکل از ارزهای دیجیتال! بنابر گزارش خبرگزاری BristolLive، سوئینبرن در این تست هوش توانسته امتیاز ۱۶۲ را کسب کند

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

کودکی که بهره هوشی (IQ) بالاتر از آلبرت انیشتین دارد، برای هدیه کریسمس تقاضای ارز دیجیتال کرد و به خواسته خود رسیده است!

بارنابی سوئینبرن (Barnaby Swinburn) اهل بریستول کشور انگلستان، از والدین خود تقاضای دو هدیه کریسمسی کرده است، یک تست بهره هوشی Mensa و یک سبد دارایی متشکل از ارزهای دیجیتال! بنابر گزارش خبرگزاری BristolLive، سوئینبرن در این تست هوش توانسته امتیاز ۱۶۲ را کسب کند. امتیازی که دو واحد از IQ آلبرت انیشتین هم بیشتر است. در نتیجه، این کودک دبستانی به جدیدترین عضو جامعه افراد با بهره هوشی بالا پیوسته است، جامعه ای که از ۲% افراد برتر در تست Mensa تشکیل شده است.

مادر سوئینبرن، قیسلین (Ghislaine) در رابطه با علاقه پسرش به ارزهای دیجیتال گفت:

او همیشه بازارها را زیر نظر می‌گیرد. به همین خاطر کریسمس امسال پاکتی حاوی پول دریافت می‌کند تا آن را به ارز دیجیتال تبدیل کند.

البته خانواده سوئینبرن هنوز مقدار بودجه اختصاص داده شده و همچنین رمزارزهایی که قصد خریدش دارند را افشا نکرده اند.

سوئینبرن به علت علاقه بسیار زیادش به ارزهای دیجیتال، قصد دارد در آینده یک برنامه نویس شود. مادرش در اینباره می‌گوید:

او از همین حالا هم دوره‌های آموزشی دانشگاه را تماشا می‌کند و می‌خواهد به دانشگاه آکسفورد برود.

از طرفی یک پدر برزیلی هم در سال ۲۰۱۷ و زمانی که بیت کوین حوالی ۹۱۵ دلار بود، یک واحد بیت کوین را به دختر نوزادش هدیه داده بود. حالا با گذشت ۴ سال از آن زمان و عبور قیمت بیت کوین از مرز ۶۰۰۰۰ دلار، این دختر بچه سود ۶۵۰۰ درصدی را کسب کرده است.

این پدر، خوآو کانهادا (Joao Canhada) که از قضا موسس صرافی کریپتویی برزیلی Foxbit نیز هست، کمی بعد متوجه شد که سال ۲۰۱۷ آخرین فرصت خرید بیت کوین زیر ۱۰۰۰ دلاری بود:

به محض اینکه دخترم در سال ۲۰۱۷ به دنیا آمد، یک بیت کوین برایش خریدم. خرید من یک هدیه نبود، بلکه یک سرمایه گذاری روی این اقتصاد نوظهور بود. در آن زمان یک بیت کوین حوالی ۵۰۰۰ ریال برزیل بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان