راز قتل فجیع دو زن فاش شد

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر از کشف راز قتل ۲ خانم بر اثر اختلافات خانوادگی و دستگیری قاتل به همراه هم دستش در این شهرستان خبر داد

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

قتل زن مطلقه و زن دیگری در گلستان با اعترافات شوهر سابق این زن فاش شد.

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر از کشف راز قتل ۲ خانم بر اثر اختلافات خانوادگی و دستگیری قاتل به همراه هم دستش در این شهرستان خبر داد.سرهنگ محمدرضا میردار جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی ۲ خانم با هویت معلوم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آزادشهر قرار گرفت.

او ادامه داد: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی از محل زندگی افراد مفقودی که یک ساختمان مسکونی بود، دلایل و مدارکی دال بر احتمال وقوع جنایت به دست آمد.

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: با تحقیقات گسترده پلیسی و کار تخصصی انجام شده، سرنخ‌هایی از وجود اختلافات خانوادگی و همسر سابق یکی از افراد مفقودی در این پرونده به دست آمد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با تلاش ماموران فرد مورد نظر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدکه پس از روبروشدن با دلایل و مستندات ارائه شده از سوی پلیس به بیان حقایق لب به اعتراف گشود و به قتل 2 خانم در منزل مسکونی خود و انتقال اجساد به خارج از محدوده شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ میردار با اشاره به دستگیری هم دست قاتل در یک عملیات پلیسی گفت: با حضور دادستان و ماموران پلیس آگاهی، اجساد هر ۲ خانم در کنار رودخانه نزدیک منطقه آق امام کشف و  برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان