قتل مرد تهرانی به دستور همسرش

قتل خانوادگی در شرق تهران رقم خورد. در این قتل خانوادگی یک مرد کشته شد. عاملان جنایت قتل خانوادگی دستگیر شدند. ۲ کودک شاهد قتل خانوادگی در شرق تهران بودند و در ادامه بیشتر از قتل خانوادگی بخوانید.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

انتقال یک بسته مرموز فرش پیچ شده در شرق تهران راز یک جنایت خانوادگی را فاش کرد.

قتل خانوادگی در شرق تهران رقم خورد. در این قتل خانوادگی یک مرد کشته شد. عاملان جنایت قتل خانوادگی دستگیر شدند. ۲ کودک شاهد قتل خانوادگی در شرق تهران بودند و در ادامه بیشتر از قتل خانوادگی بخوانید.

یکشنبه ۲۱ آذر ماه، اهالی یک ساختمان در کوچه مزرعه خیابان افراسیابی جنوبی ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه را در جریان درگیری خانوادگی و مشاهده حمل جسدی داخل یک فرش توسط ۴ مرد و انتقال آن به تیبا سفید رنگ قرار دادند.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران پلیس آگاهی و محمد حسین زارعی بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

تیم جنایی با ورود به خانه با زن ۴۶ ساله مواجه شدند. زن جوان در تحقیقات ابتدایی به بازپرس ویژه قتل گفت: از چندی قبل با همسرم اختلاف پیدا کردم و همسرم مرا به باد کتک گرفت. به همین خاطر به برادرم گفتم خیلی دوست دارم جواد درد کتکی که به من می زند را خودش هم تجربه کند.

زن جوان ادامه داد: چند روزی از این ماجرا گذشت تا اینکه پیامکی از یک شماره ناشناس برای من ارسال شد. در پیام نوشته بود قصد داریم جواد را گوش مالی دهیم . یک دفعه در خانه باز شد و چند نفر چاقو به دست وارد خانه شدند.

زن جوان توضیح داد: مردان غریبه که چاقو در دست داشتند جواد را به قتل رساندند. این درحالی بود که آنها من و فرزندان خردسالم را داخل اتاق زندانی و با چاقو تهدید کردند که از اتاق خارج نشویم.

پس از ادعای زن جوان از همان لحظه تحقیقات کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی برای دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد. ماموران پلیس با بازبینی دوربین مداربسته چهره ۴ مرد که از اقوام نزدیک همسر مقتول را شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه ۲ نفر از مردانی که در این جنایت نقش داشتند دستگیر شدند اما ۲ متهم دیگر پرونده قبل از حضور پلیس پا به فرار گذاشته بودند.

انتقال جسد با تیبا سفید رنگ

کارآگاهان در تحقیقات اطلاع پیدا کردند که مردان آشنا پس از قتل، جسد جواد را به بیابان های اطراف شهریار منتقل کرده اند و در جنایت ۲ فرزند۱۱ و ۹ ساله جواد شاهد درگیری مرگبار بستگان مادرش با پدرش بودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان