رازِ جسد متلاشی شده یک دختر فراری + فیلم

شب گذشته بود که جسد متلاشی شده یک دختر فراری در خانه ای در کوچه کلانتری توسط ماموران کلانتری 112 ابوسعید کشف شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

خواهر قاتل سریالی دختران فراری در تهران آزاد شد.

شب گذشته بود که جسد متلاشی شده یک دختر فراری در خانه ای در کوچه کلانتری توسط ماموران کلانتری 112 ابوسعید کشف شد.

به دنبال اعلام این خبر، تیمی از کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و محمد وهابی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امورجنایی در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند .

بررسی های تیم جنایی مشخص کرد دختر 21 ساله که به تهران فرار کرده بود 4 ماه پیش با ضربات پیچ گوشتی به قتل رسیده است.

جنایت در خیابان خرمشهر

این درحالی بود که 2 دختر فراری با جسد مقتول که در 21 پلاستیک زباله به طرز ماهرانه ای پیچیده شده بود زندگی می کردند. ماموران پلیس با دریافت این اطلاعات 3 متهم را در عملیات های مختلف بازداشت کردند.

در عملیات پلیس قاتل به همراه خواهر و برادرش دستگیر شدند. قاتل در بازجویی های اولیه ادعا کرده خواهرش در قتل هیچگونه نقشی نداشته است و دختران فراری که در خانه زندانی بودند، همدستش در قتل بوده اند.

بعد از اعترافات 2 دختر فراری و مرد جنایتکار مشخص شد، خواهر قاتل در ترسناک ترین جنایت سال هیچ نقشی نداشته است و همین کافی بود تا بازپرس جنایی شبانه دستور آزادی وی را صادر کند.

شنیده ها حکایت از آن دارد خواهر قاتل پس از آزادی در پارکینگ ساختمان در حضور همسایگان ادعاهایی مطرح کرده است تا  بی گناهی اش را نزد همسایگان ثابت کند.

فرضیه قتل های زنجیره ای

باتوجه به کشف اجساد 2 دختر جوان در این منطقه و خیابان کاشانی فرضیه قتل های زنجیره ای دختران فراری در تهران توسط قاتل پررنگ است.

بنابراین گزارش، با دستور محمد وهابی، بازپرس دادسرای امورجنایی  متهم و 2 دختر فراری برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیسی آگاهی قرار گرفتند.

منبع: رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان