۵ رمزارز سودآور این هفته در بازار ارزهای دیجیتال

اگر قیمت دوباره از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، احتمال شکست به زیر میانگین متحرک ۱۰۰ روزه افزایش خواهد یافت. سپس این جفت ارز می تواند خط حمایت کانال را به چالش بکشد. شکستن زیر کانال می تواند فروش را تشدید کند و جفت ارز BTC/USDT را به ۴۰۰۰۰ دلار کاهش دهد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

۵ رمزارز سودآور این هفته در بازار ارزهای دیجیتال

بیت‌کوین (BTC) و اکثر آلت‌کوین‌های بزرگ در تلاش هستند تا از سقوط شدیدی که در ۲۶ نوامبر(۵ آذر) مشاهده شد، بهبود یابند. این نشان می‌دهد که معامله‌گران ممکن است به دلیل عدم اطمینان در مورد سویه جدید ویروس کرونا که در جنوب آفریقا شناسایی شده است، نگران خرید در سطوح فعلی باشند.

بر اساس گزارش CryptoCompare، دارایی های تحت مدیریت بیت کوین در ماه نوامبر(آبان) با ۹.۵ درصد کاهش به ۴۸.۷۰ میلیارد دلار رسیده است. از سوی دیگر،دارایی های تحت مدیریت( AUM) صندوق های رمزارزی مبتنی بر آلتکوین ها با ۵.۴ درصد افزایش به ۱۶.۶۰ میلیارد دلار رسید.

این نشان می دهد که معامله گران ممکن است بخشی از سودهایی را که در بیت کوین به دست آوردند را به آلت کوین تبدیل کرده باشند.

اگر بیت کوین از سطح فعلی بهبود یابد، آلت کوین های انتخابی نیز ممکن است توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کنند. بیایید ۵ ارز دیجیتال برتر را که ممکن است، در چند روز آینده در کانون توجه قرار گیرند، تجزیه و تحلیل کنیم.

بیت کوین در چند روز گذشته در یک کانال نزولی اصلاح شده است. گاوها(خریداران) در دو روز گذشته در تلاش برای دفاع از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه (۵۴۰۶۴ دلار) هستند.

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۸۵۲۱ دلار) و شاخص قدرت نسبی (RSI) زیر ۳۹ نشان می دهد که خرس ها(فروشندگان) کنترل را در دست دارند.

اگر قیمت دوباره از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، احتمال شکست به زیر میانگین متحرک ۱۰۰ روزه افزایش خواهد یافت. سپس این جفت ارز می تواند خط حمایت کانال را به چالش بکشد. شکستن زیر کانال می تواند فروش را تشدید کند و جفت ارز BTC/USDT را به ۴۰۰۰۰ دلار کاهش دهد.

گاوها باید قیمت را بالای کانال فشار دهند و حفظ کنند تا باعث پایان یافتن اصلاح شوند. این جفت ارز می تواند در یک مومنتوم صعودی داشته باشد و بالای ۶۱۰۰۰ دلار بسته شود.

RSI یک واگرایی صعودی ایجاد کرده است که نشان می دهد، فشار فروش ممکن است کاهش یابد. اگر گاوها قیمت را به بالای ۲۰-EMA و ۵۰-SMA برسانند، این جفت ارز ممکن است تا ۶۰۰۰۰ دلار افزایش یابد.

این مقاومت سطح مهمی است چون در دو اصلاح قبلی ،خریداران به آن واکنش نشان دادند.

اگر قیمت از سطح فعلی یا مقاومت کاهش یابد و به زیر ۵۳۵۰۰ دلار برسد، فروش می‌تواند تسریع شود. سپس این جفت ازر می تواند به حمایت قوی در ۵۰۰۰۰ دلار سقوط کند.

BNB/USDT

بایننس کوین (BNB) شاهد درگیری بین گاوها و خرس‌ها در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵۹۰ دلار) است.

خرس‌ها امروز دوباره قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رساندند اما سایه بلند کندل نشان می‌دهد که در سطوح پایین‌تر انباشتگی داریم. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و RSI نزدیک به نقطه میانی نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است.

اگر گاوها قیمت را به بالای ۶۲۱.۳۰ دلار برسانند، جفت ارز BNB/USDT می‌تواند دوباره به منطقه مقاومت در ۶۶۹.۳۰ دلار تا ۶۹۱.۸۰ دلار صعود کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و کمتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بسته شود، این جفت ارز می تواند به SMA ۵۰ روزه (۵۴۶ دلار) کاهش یابد. یک شکست و بسته شدن زیر این حمایت می تواند پولبک را به SMA ۱۰۰ روزه (۴۸۷ دلار) و سپس به ۴۴۰ دلار افزایش دهد.

قیمت از خط روند صعودی برگشت، اما خرس‌ها در تلاش هستند تا ریکاوری را در نزدیکی ۲۰-EMA متوقف کنند. اگر قیمت پایین تر ادامه یابد، خرس ها دوباره سعی می کنند این جفت ارز را به زیر خط روند صعودی ببرند.

اگر آنها بتوانند این کار را انجام دهند، این جفت ارز می تواند به منطقه حمایت بین ۵۶۴.۲۰ دلار و ۵۵۳.۸۰ دلار سقوط کند. شکستن زیر این منطقه می تواند منجر به کاهش شدیدتر رسیدن به قیمت ۵۱۰ دلار شود.

برعکس، اگر گاوها قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه فشار دهند و حفظ کنند، این جفت ارز می تواند تا ۶۲۱.۳۰ دلار افزایش یابد و مومنتوم بالاتر از آن افزایش یابد.

LUNA/USDT

رمزارز LUNA در یک الگوی کانال صعودی معامله می شود. گاوها با موفقیت از خط حمایت کانال بین ۲۴ تا ۲۶ نوامبر(۳ تا ۵ آذر) دفاع کردند و امروز قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۴.۳۳ دلار) رساندند.

اگر گاوها قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ کنند، جفت ارز LUNA/USDT می تواند تا ۵۲ دلار افزایش یابد و سپس به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۵۴.۹۵ دلار برسد. این رالی ممکن است با فروش قوی در نزدیکی خط مقاومت کانال روبرو شود.

برخلاف این فرض، اگر قیمت نتواند بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بماند، نشان می دهد که معامله گران در حال فروش در رالی هستند.

خرس‌ها دوباره سعی می‌کنند قیمت را به زیر کانال کاهش دهند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، نشان دهنده تغییر احتمالی روند خواهد بود. سپس این جفت ارز می تواند به ۳۲ دلار و بعداً به ۲۴ دلار کاهش یابد.

 گاوها قیمت را به بالای مقاومت در ۴۵.۵۴ دلار رساندند، اما آنها در تلاش برای حفظ این جفت ارز در بالای آن هستند. این نشان می‌دهد که خرس‌ها تلاش می‌کنند قیمت را به زیر سطح شکست برگردانند.

۲۰-EMA افزایش یافته است و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان می دهد، گاوها برتری جزئی دارند. اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد یا از ۴۵.۵۴ دلار بازگردد، نشان دهنده انباشت در در عمق اصلاح ها می باشد.

برعکس، شکست و بسته شدن به زیر میانگین متحرک می‌تواند مزیت کوتاه‌مدت را به نفع خرس‌ها متمایل کند. این جفت ارز می تواند به ۳۸ دلار کاهش یابد.

MANA/USDT

دیسنترالند (MANA) از ۵.۹۰ دلار در ۲۵ نوامبر(۴ آذر) رد شد اما دم بلند روی کندل های دو روز گذشته نشان می دهد که گاوها در تلاش برای دفاع از منطقه بین سطح ۳۸.۲% فیبوناچی اصلاحی در ۴.۴۸ دلار و سطح ۵۰% اصلاحی در ۴.۰۵ دلار هستند..

گاوها اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت را بالاتر از بالاترین قیمت تاریخی در ۵.۹۰ دلار برسانند و روند صعودی را از سر بگیرند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز MANA/USDT می تواند سفر خود را به سمت هدف بعدی با ۷.۸۷ دلار آغاز کند.

افزایش میانگین متحرک و RSI در قلمرو مثبت نشان می دهد که خریداران دست بالاتر را دارند.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳.۸۸ دلار) برسد، این دیدگاه صعودی در کوتاه مدت باطل خواهد شد. چنین حرکتی نشان می دهد که عرضه بیش از تقاضا است و ممکن است این جفت ارز به ۳.۱۰ دلار کاهش یابد.

خرس‌ها اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت را زیر ۵۰-SMA حفظ کنند. اگر آنها موفق شوند، شروع یک اصلاح عمیق تر به ۳.۹۰ دلار و بعداً به ۳.۵۰ دلار را پیش بینی می کند.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی یا ۵۰-SMA افزایش یابد، گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را بالای ۵ دلار حفظ کنند. این می تواند خرید را تسریع کند و ممکن است این جفت ارز به ۵.۵۰ دلار و سپس به ۵.۹۰ دلار افزایش یابد.

 SAND/USDT

سندباکس (SAND) در حال تصحیح حرکت صعودی قوی چند روز گذشته بوده است. گاوها تلاش می کنند عقب نشینی را در منطقه بین سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲% در ۶.۰۲ دلار و سطح اصلاحی ۵۰% در ۵.۲۶ دلار متوقف کنند.

اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد، نشان می دهد که احساسات مثبت باقی می ماند و معامله گران در هر کاهش جزئی خرید می کنند. گاوها سپس سعی خواهند کرد تا قیمت را بالاتر از مقاومت در ۸.۴۸ دلار برسانند.

اگر آنها موفق شوند، جفت ارز SAND/USDT می تواند حرکت صعودی خود را با هدف بعدی ۱۰.۵۲ دلار از سر بگیرد. اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴.۸۴ دلار) برسد، این دیدگاه صعودی در کوتاه مدت باطل می شود.

این جفت ارز از ۵۰-SMA جهش کرد و گاوها قیمت را بالاتر از الگوی نزولی وج(wedge) قرار دادند. اگر گاوها قیمت را بالاتر از ۲۰-EMA حفظ کنند، این جفت ارزمی تواند تا ۷.۵۰ دلار افزایش یابد و سپس بالاترین قیمت تاریخی خود را به چالش بکشد.

بر خلاف این فرض، اگر قیمت از سطح فعلی یا مقاومت پایین بیاید و به زیر ۵۰-SMA بشکند، ممکن است اصلاح های عمیق تری به ۴.۵۰ دلار داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان