نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (7 آذر)

به جرات می توان گفت که این چند روز بیت کوین ساعات بهتری را سپری کرده است. این ارز رمزنگاری شده مارک قیمت روانی 60000 دلار را روز جمعه به چالش کشید، پیش از اینکه با افتی ناگهانی، که احتمالاً ناشی از ترس از شیوع نوع جدید ویروس کرونا بود، آن را به شدت به سمت پایین سوق دهد. پس از آن، تنها در عرض چند دقیقه، این دارایی بیش از 6000 دلار از ارزش خود را از دست داد و به 53500 دلار رسید. این اتفاق باعث لیکوئید شدن نزدیک به 400 میلیون دلار پوزیشن در عرض یک ساعت شد. این شدیدترین سقوط قیمت دیده شده از ماه سپتامبر (شهریور و مهر) تاکنون بود. از آن زمان، BTC تلاش کرده است تا مقداری از ارزش از دست رفته خود را بازیابی کند و حتی در چند مورد از 55000 دلار هم گذشت، اما در این مسیر دوباره متوقف شد. در حال حاضر، بیت کوین با قیمتی کمی بیش از 54000 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن نزدیک به 1 تریلیون دلار است. آلتکوین ها دوباره قرمزپوش شده اند درست همانند بیت کوین، اکثر کوین های جایگزین طی چند روز گذشته به شدت آسیب دیده اند. به عنوان مثال، اتریوم قبل از اینکه اصلاحات شارپی بازار آن را به زیر 4000 دلار بکشاند، بالای 4500 دلار معامله می شد. پس از تلاشی ناموفق برای به چالش کشیدن تراز 4200 دلار، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار کمی بالاتر از 4000 دلار متوقف شد. بازار7 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (7 آذر) بقیه آلتکوین های دارای ارزش بازار زیاد نیز در وضعیت مشابهی به سر می برند. بایننس کوین (3-%)، سولانا (4.5-%)، کاردانو (4-%)، ریپل (4-%)، دوج کوین (3.5-%)، آوالانچ (4-%) وCRO (4.5-%) همگی به رنگ قرمز هستند. پولکادات با 6 درصد کاهش دیگر به 33 دلار رسیده و بیشترین ارزش را در یک روز از دست داده است. ارزش بازار ارزهای دیجیتال در پلتفرم تحلیل داده CoinGecko کمی بیش از 2.5 تریلیون دلار است. این به معنای کاهش 500 میلیارد دلاری در عرض چند هفته می باشد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

به جرات می توان گفت که این چند روز بیت کوین ساعات بهتری را سپری کرده است. این ارز رمزنگاری شده مارک قیمت روانی 60000 دلار را روز جمعه به چالش کشید، پیش از اینکه با افتی ناگهانی، که احتمالاً ناشی از ترس از شیوع نوع جدید ویروس کرونا بود، آن را به شدت به سمت پایین سوق دهد.

پس از آن، تنها در عرض چند دقیقه، این دارایی بیش از 6000 دلار از ارزش خود را از دست داد و به 53500 دلار رسید. این اتفاق باعث لیکوئید شدن نزدیک به 400 میلیون دلار پوزیشن در عرض یک ساعت شد.

ارز دیجیتال

این شدیدترین سقوط قیمت دیده شده از ماه سپتامبر (شهریور و مهر) تاکنون بود. از آن زمان، BTC تلاش کرده است تا مقداری از ارزش از دست رفته خود را بازیابی کند و حتی در چند مورد از 55000 دلار هم گذشت، اما در این مسیر دوباره متوقف شد.

در حال حاضر، بیت کوین با قیمتی کمی بیش از 54000 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن نزدیک به 1 تریلیون دلار است.

آلتکوین ها دوباره قرمزپوش شده اند

درست همانند بیت کوین، اکثر کوین های جایگزین طی چند روز گذشته به شدت آسیب دیده اند. به عنوان مثال، اتریوم قبل از اینکه اصلاحات شارپی بازار آن را به زیر 4000 دلار بکشاند، بالای 4500 دلار معامله می شد. پس از تلاشی ناموفق برای به چالش کشیدن تراز 4200 دلار، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار کمی بالاتر از 4000 دلار متوقف شد.

بازار7 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (7 آذر)

بقیه آلتکوین های دارای ارزش بازار زیاد نیز در وضعیت مشابهی به سر می برند. بایننس کوین (3-%)، سولانا (4.5-%)، کاردانو (4-%)، ریپل (4-%)، دوج کوین (3.5-%)، آوالانچ (4-%) وCRO  (4.5-%) همگی به رنگ قرمز هستند.

پولکادات با 6 درصد کاهش دیگر به 33 دلار رسیده و بیشترین ارزش را در یک روز از دست داده است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در پلتفرم تحلیل داده CoinGecko کمی بیش از 2.5 تریلیون دلار است. این به معنای کاهش 500 میلیارد دلاری در عرض چند هفته می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان