سناتورها از نامزدی جو بایدن برای ریاست دفتر کنترل ارز مخالفند

طبق گزارش Axios، سه عضو کمیته بانکداری سنا ، سناتورهای جان تستر(Jon Tester)، مارک وارنر(Mark Warner,) و کیرستن سینما(Kyrsten Sinema) ، در یک تماس تلفنی با رئیس بخش، سناتور شرود براون(Sherrod Brown)، ابتدا با نامزدی اوماروا به عنوان قانونگذار بانک مخالفت کردند

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

طبق گزارش ها، گروهی متشکل از پنج سناتور دموکرات، نامزد جو بایدن(Joe Biden)، سائوله اوماروا(Saule Omarova)، را برای ریاست دفتر کنترل ارز (OCC) رد کرده اند.

طبق گزارش Axios، سه عضو کمیته بانکداری سنا ، سناتورهای جان تستر(Jon Tester)، مارک وارنر(Mark Warner,) و کیرستن سینما(Kyrsten Sinema) ، در یک تماس تلفنی با رئیس بخش، سناتور شرود براون(Sherrod Brown)، ابتدا با نامزدی اوماروا به عنوان قانونگذار بانک مخالفت کردند. اپوزیسیون بیشتر مورد حمایت سناتورهای جان هیکنلوپر(John Hickenlooper) و مارک کلی(Mark Kelly) قرار گرفت.

اوماروا به خاطر احساسات ضد رمزارزی معروف است که قبلاً به عنوان مشاور ویژه برای سیاست تنظیم مقررات معاون وزیر امور مالی داخلی کار کرده است. در نتیجه مخالفت پنج دموکرات و همه جمهوری خواهان، نامزد کاخ سفید از سایر نامزدهای دموکرات می خواهد که به انتصاب او رأی دهند.

سناتورها از اوماروا در مورد نامزدی او در 18 نوامبر(27 آبان) سؤال کردند، از جمله سناتور جان اوسف(John Ossoff) از جورجیا، که سؤالات خاصی از اوماروا در مورد ارز دیجیتال داشت. نظرات او برخی از مزایایی را که ارز دیجیتال برای بازارهای مالی به ارمغان می آورد، تشخیص داد، اما او بر روی پتانسیل ارز دیجیتال برای تضعیف دلار آمریکا تمرکز کرد، جنبه هایی که کنترل کننده ارز، مسئولیت تنظیم آن را بر عهده دارد.

دو حالت وجود دارد: یا دولت بایدن سناتورهای دموکراتی را که به نامزدی اوماروا مخالف هستند متقاعد می کند که نظرشان را تغییر دهند، یا دولت نامزد جدیدی را برای تایید سنا انتخاب کند.

در ماه اکتبر(مهر)، سناتور پت تومی(Pat Toomey)، اوماروا را در مورد تز مارکسیسم تحت فشار قرار داد و در اوایل نوامبر(اواسط آبان)، مایکل جی. هسو(Michael J. Hsu)، مدیر بازرسی ارز، تتر و بایننس را به عنوان بازیگران پرخطر در فضای بلاک چین معرفی کرد.

دفتر سناتور هیکنلوپر در دنور فوراً به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ نداد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان