آیا سولانا از اتریوم پیشی میگیرد؟

ثروتمندترین میلیاردر رمزارزها می‌گوید که رمزارز بومی اتریوم می‌تواند شاهد پذیرش گسترده سازمانی باشد، حتی اگر بلاکچین زیربنایی نتواند به همان موفقیت دست یابد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سام بنکمن فرید (Sam Bankman-Fried)، بنیانگذار صرافی رمزارز FTX، احتمال اینکه سولانا در زمان حضورش در کیتکو بتواند از اتریوم پیشی بگیرد را رد نکرد.

“اکنون می تواند رخ دهد. با اینکه قبلا هرگز کسی فکرش را نمی کرد.”

ثروتمندترین میلیاردر رمزارزها می‌گوید که رمزارز بومی اتریوم می‌تواند شاهد پذیرش گسترده سازمانی باشد، حتی اگر بلاکچین زیربنایی نتواند به همان موفقیت دست یابد.

هم زمان، او نگرانی‌های مربوط به ترکیب‌پذیری پیرامون اتریوم 2.0 نیز مطرح کرده است. در حالی که دومین بلاکچین بزرگ قادر خواهد بود ظرفیت توان عملیاتی خود را با کمک شاردینگ به میزان قابل توجهی افزایش دهد، عملیات همگام سازی با مشکل مواجه خواهد شد.

از آنجایی که ترکیب‌پذیری بومی وجود نخواهد داشت، برنامه‌های DeFi چاره‌ای جز انتقال به همان شارد قبلی را ندارند.

بنکمن فرید همچنین ادعا می کند که سولانا ممکن است توسط یک بلاکچین رقیب دیگر مختل شود. ولی با این حال سولانا تا کنون بسیار بهتر عمل کرده است.

میم کوین ها مهم هستند

هنگامی که از بنکمن فرید در مورد معیارهای خاصی که مردم هنگام انتخاب یک پروژه رمزارز خاص باید به آن توجه کنند، سؤال شد، گفت که سرمایه گذاران باید از چرخه های میم پیروی کنند:

“میم ها خیلی مهم هستند آنها بازار را هدایت می کنند.”

با این حال، غول رمزارزها، که دارایی خالص او 22.5 میلیارد دلار تخمین زده می شود، به مخاطبان خود هشدار داد که سرمایه گذاری در میم کوین ها معمولاً خطرناک می باشد.

سکه‌های میم امثال دوج کوین و شیبا اینو در این سال سلطنت کردند و بازدهی شگفت‌انگیزی داشتند.

با این حال، کلاهبرداری توکن Squid Games که سرمایه ی هزاران نفر از دارندگان آن توکن را به باد داد، جنبه زشت میم کوین ها را نیز نشان داده است.

سام بنکمن فرید، از خریداران می‌خواهد که هرگز بیش از پولی که به آن نیاز ضروری ندارند سرمایه گذاری نکنند:

“مهم نیست در چه چیزی سرمایه گذاری می کنید، در واقع می تواند حداکثر تا 90 درصد کاهش یابد.”

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان