پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

هر جا صحبت از ارزهای دیجیتال به میان می آید ناخودآگاه همه به یاد بیت کوین می افتند. بیت کوین نامی است که بسیار شنیده می شود. حتی اگر افراد هیچ اطلاعی از نحوه معامله آن و یا حتی دانشی از بازار رمز ارزها نداشته باشند، به دفعات نام بیت کوین را شنیده اند. با ما همراه باشید تا دلایل خرید بیتکوین و محبوبیت آن را با هم بررسی کنیم.

علت محبوبیت بیت کوین در میان سرمایه گذاران چیست؟

بیت کوین اولین رمز ارزی بود که به جهان معرفی شد. با خرید این رمز ارز لازم نیست به هیچ ارگانی کارمزدهای آنچنانی بپردازید. مالکیت آن تنها در دست صاحب آن است و هر طور که بخواهید می توانید سرمایه خود را خرج کنید. تمام مواردی که ذکر شد تنها بخش کوچکی از اهمیت این رمز ارز و جذابیت آن در بین کاربران است. دلایل مختلفی وجود دارد که به کاربران ثابت می کند بهتر است برای سرمایه گذاری بیت کوین را انتخاب کنند که در ادامه به بررسی هریک از آن ها خواهیم پرداخت

بیت کوین یک رمز ارز قابل اعتماد است

02

بیت کوین جزو رمز ارزهای منبع باز و غیر متمرکز است و افراد در سراسر جهان می توانند نحوه کارکرد آن را بررسی کنند و همین مسئله نیز باعث شده تا افراد بتوانند به آن اعتماد کنند.

می توانید از سرمایه خود بک آپ بگیرید

مراقبت کردن از اقلام پولی و مالی کمی دشوار است و هر آن ممکن است با یک اشتباه تمامی سرمایه خود را از دست بدهید. اما با تهیه بک آپ از سرمایه بیت کوین خود می توانید به خوبی از آن مراقبت کنید. امنیت مهم ترین مسئله در بازار ارزهای دیجیتال است که بیت کوین توانسته این مهم را برای کاربران خود به خوبی فراهم کند. نه تنها امنیت سرمایه بلکه هویت نیز به خوبی در شبکه بیت کوین حفظ می شود.

برای خرید و فروش بیت کوین هیچ محدودیتی نخواهید داشت

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به هنگام پرداخت های مالی با یک سری محدودیت مواجه شده باشید و نتوانید آن طور که باب میلتان است مدیریت سرمایه خود را به عهده بگیرید. اما با بیت کوین می توانید آن طور که دوست دارید روی پرداخت های خود مدیریت داشته باشید و هر جا و هر زمان که خواستید روی سرمایه خود معامله کنید.

سرعت بالای تراکنش ها را با بیت کوین تجربه خواهید کرد

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث محبوبیت رمز ارز بیت کوین شده، سرعت بالای تراکنش هاست. این مسئله برای کاربران در بازار ارزهای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر رمز ارزی پیدا کنند که سرعت تراکنش بالاتری داشته باشد حتما آن رمز ارز را برای سرمایه گذاری انتخاب خواهند کرد.

معامله بیت کوین هزینه بالایی روی دستتان نخواهد گذاشت

همانطور که می دانید برای نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال باید کارمزد بپردازید. اگر به دنبال رمز ارزی با کمترین کارمزد هستید بیت کوین بهترین انتخاب برای شماست. کارمزد این رمز ارز بسیار پایین و حتی گاهی صفر است و از این جهات نیز در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

خرید و فروش بیت کوین به راحتی انجام می شود

بیت کوین در میان تمامی ارزهای دیجیتال از قدمت و اعتبار بالایی برخوردار است. هر روز با یک نام جدید در میان رمز ارزها مواجه می شویم که هنوز نتوانسته اند به جایگاه بیت کوین دست پیدا کنند. بیت کوین در میان کاربران و سرمایه گذاران امتحان خود را پس داده است و به راحتی می توانید آن را در بازار ارزهای دیجیتال معامله کنید.

بیت کوین به سادگی تبدیل می شود

هر زمان که تمایل داشته باشید می توانید به راحتی بیت کوین را به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید. حتی برخی رمز ارزها در صرافی ها برای اینکه به دیگری تبدیل شوند، باید ابتدا به بیت کوین و سپس به رمز ارز مورد نظر تبدیل شوند که تمام این ها حاکی از ارزش و اعتبار بیت کوین است.

بیت کوین جایگزین مناسبی برای پول های کاغذی است

بیت کوین خیلی وقت است که به عنوان ارز دوم در بازارهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و افراد در اپلیکیشن های گوناگون می توانند از این رمز ارز برای پرداخت های خود استفاده کنند و کم کم به یکی از پول های رایج در جهان تبدیل خواهد شد. در هر کجای جهان که باشید نیاز نیست پول خود را به ارز کشور دیگر چنج کنید. با داشتن بیت کوین می توانید به هر کجای دنیا که بخواهید ارز بفرستید و یا دریافت کنید و یا پرداخت های خود را انجام دهید.

03

قیمت بیت کوین قابل تعیین نیست

هیچ نهاد و ارگانی نمی تواند قیمت بیت کوین را تعیین کند. قیمت این رمز ارز توسط مردمی که سرمایه دار آن هستند تعیین می شود و میزان خرید و تقاضا قیمت آن را مشخص می کند. شما به عنوان یک سرمایه دار می توانید هر مقدار که بخواهید واحدهای بیت کوین را خریداری کنید.

                                                                                                         از کجا بیت کوین بخریم؟

بیت کوین را می توانید از افراد حقیقی و یا از صرافی های ارز دیجیتال خریداری کنید. اما نمی توانید به هر کسی اعتماد کنید. بهترین و مطمئن ترین راه برای خرید بیت کوین انتخاب یک صرافی معتبر است. صرافی ها برای خرید این رمز ارز قیمت های مناسبی به شما پیشنهاد می دهند و در مقابل کارمزد کمتری خواهید پرداخت. استفاده از صرافی شراطی فراهم می کند تا بتوانید به صورت مستقیم با افراد معامله کنید. در صورت انتخاب یک صرافی معتبر بدون نگرانی از کلاه برداری می توانید خرید و فروش خود را انجام دهید. به دلیل اینکه معاملات شما با یک واسطه معتبر انجام می شود، برای خرید بیت کوین کافیست تتر داشته باشید که برای خرید تتر میتوانید از صرافی تاپ کنز استفاده کنید.

صرافی ایرانی یا خارجی؟

معتبرترین صرافی های خارجی بایننس و کوین بیس هستند. اما متاسفانه به دلیل اینکه ایران تحریم است و به احتمال زیاد سرمایه شما در این صرافی ها بلوکه خواهد شد. به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم از یک صرافی معتبر ایرانی برای معاملات خود استفاده کنید.

حرف آخر

بیت کوین ارز دیجیتالی است که به یک اعتبار و ارزش جهانی دست پیدا کرده است. هیچ بانک و یا موسسه مالی نمی تواند پرداخت های شما را محدود کند. می توانید با استفاده از آن از شر سیاست های پولی شکست خورده فرار کنید و می توانید یک ارز معتبر داشته باشید که در سراسر جهان ارزش دارد و هیچ تاثیری از وضعیت کشوری که در آن زندگی می کنید نخواهد پذیرفت. با بررسی تمامی جوانب می توان گفت که بیت کوین یک رمز ارز قابل اعتماد است و می توانید این رمز ارز را با اطمینان کامل برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. انتخاب صرافی معتبر مهم ترین اقدام برای خرید و فروش بیت کوین است. صرافی که از اعتبار و امنیت بالایی برخوردار باشد و به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان خود باشد.

صرافی تاپ کنز یکی از بهترین و ایمن ترین صرافی ایرانی می‌باشد که به راحتی میتوانید خرید فروش ارز دیجیتالی خود را انجام داده و ارز خود را در کیف پول اختصاصی خود در داخل سایت نگهداری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان