بزرگترین کیف پول های اتریوم تقریبا 50 تریلیون توکن Shib در اختیار دارند

با نزدیک‌تر شدن تعداد هولدرهای شبکه شیبا اینو به 1 میلیون نفر، برخی از نهنگ‌ها دارایی‌های خود را می فروشند و از آن خارج می‌شوند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نهنگ‌ها معمولاً آن دسته از افرادی هستند که با انتقال بخش‌های بزرگ سرمایه خود به کوینهای مختلف، روندهای بازار را مدیریت می‌کنند. در صنعت رمزارز، به دلیل عدم وجود فشار فروش در ابتدای هر رالی، معمولاً درصد بالای نهنگ ها برای یک کوین، خوب در نظر گرفته شده است. در مورد توکن های شیبا اینو، نهنگ ها تقریباً 50 تریلیون توکن دارند. معنی آن برای این توکن را توضیح می دهیم.

ارز دیجیتال

با نزدیک‌تر شدن تعداد هولدرهای شبکه شیبا اینو به 1 میلیون نفر، برخی از نهنگ‌ها دارایی‌های خود را می فروشند و از آن خارج می‌شوند. اما با توجه به فعالیت‌های کلی بازار، دلیل خروج نهنگ‌ها از پوزیشنهای خود، اصلاح کلی بازار ارزهای دیجیتال است تا عملکرد Shib.علاوه بر برخی سرمایه‌گذاران بزرگ که از بازار شیبا اینو خارج می‌شوند، هنوز هم برخی از نهنگ‌ها وجود دارند که مایل به ورود به این توکن هستند – با رشدی حدود 1000 درصدی در سال جاری. پیش از این، U.Today گزارش داده بود که یک کیف پول ناشناس 36 میلیون دلار توکن Shiba Inu را خریداری کرده است

در حال حاضر، 1000 کیف پول بزرگ اتریوم دارای 48.8 تریلیون توکن شیبا اینو هستند که تقریباً 400 درصد از حجم معاملات روزانه فعلی را تشکیل می دهند. در عین حال، نهنگ ها منتظر فروش نیستند زیرا هیچ سفارش فروش عمده ای در هیچ صرافی ردیابی نشده است.

شیبا اینو بیش از 50 درصد از ارزش خود را از دست داد و به زیر 0.00004 دلار سقوط کرد، اکنون پس از از دست دادن 6 درصد دیگر از قیمت، با قیمت 0.000039 دلار معامله می شود. اما با توجه به فعالیت جامعه پیرامون توکن، بسیاری از فعالان بازار تمایلی به پشت سر گذاشتن این توکن ندارند، به طوری که حجم مشارکت اجتماعی از زمان جدیدترین سقف تاریخی توکن در حدود متوسط باقی مانده است.

 


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان