قیمت پراید | قیمت پژو | قیمت خودرو امروز

قیمت خودرو‌ امروز | محصولات سایپا و ایران خودرو (۱۰ آبان ۱۴۰۰)

پراید وانت با افت دو میلیون تومانی امروز دوشنبه ۱۰ آبان بیشترین تغییر قیمت را بین محصولات داخلی بازار به ثبت رساند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

قیمت خودرو امروز با افزایش همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش بیشتری داشته است. قیمت خودرو امروز به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.
بسیاری از خودرو‌های داخلی امروز دوشنبه ۱۰ آبان با ثبات قیمت روانه بازار شده‌اند و برخی از مدل‌ها بازار نیز در حد یکی دو میلیون تومان نسبت به روز گذشته تغییر قیمت داشته‌اند.
پراید وانت با افت دو میلیون تومانی بیشتر از دیگر مدل‌های داخلی تغییر قیمت به‌ثبت رسانده و امروز ۱۵۹ میلیون تومان فروخته می‌شود. پراید هاچ‌بک و سمند LX نسبت به روز قبل یک یملیون تومانی ارزان شدند و در طرف مقابل شاهد رشد قیمت یک میلیون تومانی تیبا هاچ‌بک و دنا تیپ یک هستیم. قیمت روز خودرو‌های بازار را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

قیمت محصولات ایران‌خودرو

تغییر قیمت خودرو‌های داخلی ایران‌خودرو امروز از یک میلیون تومان فراتر نرفته است. وانت آریسان، سمند LX، سمند EF۷‌ و پژو پارس یک میلیون تومان ارزان شدند و دنا تیپ یک با افزایش یک میلیون تومانی فروخته می‌شود.

01

قیمت محصولات سایپا

پراید هاچ‌بک امروز ۱۵۴ میلیون تومان و پراید ۱۳۲ صندوقدار ۱۳۲ میلیون تومان فروخته می‌شوند و یک میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزش کمتری دارند. اما کوئیک دنده‌ای ۱۷۴ میلیون تومان قیمت خورده و افزایش یک میلیون تومانی را به صبت رسانده است.

02

منبع: فرارو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان