قیمت پراید | قیمت پژو | قیمت خودرو امروز

قیمت خودرو‌ امروز | محصولات سایپا و ایران خودرو (۲۶ مهر ۱۴۰۰)

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز دوشنبه ۲۶ مهر در بازار ۲۴۷ میلیون تومان قیمت دارد و نسبت به روز گذشته دو میلیون تومان گران شده است

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

قیمت خودرو امروز با افزایش همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش بیشتری داشته است. قیمت خودرو امروز به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.

قیمت خودرو امروز دوشنبه بیست ششم مهرماه افزایش پیدا کرد. به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ دو و ساینا دنده‌ای نسبت به خرید فروش‌های روز قبل دو میلیون تومان گران شدند و به ترتیب ۲۴۷ و ۱۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شوند.
دنا، پژو ۴۰۵، تیبا هاچ بک و کوئیک دنده‌ای نیز نسبت به قیمت‌های روز قبل خود یک میلیون تومان گران شدند و در بین محصولات مونتاژی بازار سیتروئن، چانگان و کیا سراتو با افزایش پنج میلیون تومانی روانه بازار شدند. قیمت روز خودرو‌های ایران خودرو و سایپا را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

قیمت محصولات ایران‌خودرو

دنا تیپ یک ۳۲۳ و پژو ۴۰۵، ۲۳۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری و هر کدام نسبت به معاملات روز قبل یک میلیون تومان گران شدند. در سوی مقابل پژو ۲۰۷ دنده‌ای تنها محصول داخلی ایران خودرو است که ارزان شده و با افت یک میلیون تومانی، ۳۲۷ میلیون تومان قیمت خورده است.
01

قیمت محصولات سایپا

تیبا ۲ هاچ بک ۱۶۱ میلیون تومان و کوئیک دنده‌ای ۱۷۱ میلیون تومان ارزش دارند و در مقایسه با دیروز رشد یک میلیون تومانی را به ثبت رساندند.
ساینا با رشد دو میلیون تومانی بیشترین افزایش قیمت را بین خودرو‌های داخلی سایپا تجربه کرد و امروز در بازار ۱۶۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.

02

منبع: فرارو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان