قیمت پراید | قیمت پژو | قیمت خودرو امروز

قیمت خودرو‌ امروز | محصولات سایپا و ایران خودرو (۲۷ مهر ۱۴۰۰)

پراید وانت امروز سه شنبه ۲۷ مهر افزایش قیمت شش میلیون تومانی را تجربه می‌کند. در طرف مقابل کیا سراتو مدل ۹۸ با افت ۲۰ میلیون تومانی نسبت به دیروز معامله می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

قیمت خودرو امروز با افزایش همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش بیشتری داشته است. قیمت خودرو امروز به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.
پراید وانت امروز سه شنبه بیست و هفتم مهر ۱۶۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. نسبت به روز قبل شش میلیون تومان گران شده و حالا با تیبا هاچ بک و ساینا دنده‌ای قیمت یکسانی دارد. پراید وانت (یا پراید ۱۵۱) گران‌ترین مدل بین خانواده پراید محسوب می‌شود.
سمند LX، دنا، پژو ۴۰۵، پژو پارس و تیبا صندوقدار نیز بین یک تا دو میلیون تومان از روز گذشته قیمت بیشتری دارند، اما برخی از محصولات مونتاژی ایران خودرو و سایپا بین پنج تا ۱۵ میلیون تومان ارزان شدند. قیمت روز خودرو‌های این دو کارخانه را در ادامه مشاهده می‌کنید.

قیمت محصولات ایران خودرو

دنا امروز با قیمت ۳۲۴ میلیون تومان روانه بازار شد و نسبت به روز دوشنبه دو میلیون تومان رشد قیمت داشت. پژو پارس نیز به همیان اندازه افزایش قیمت پیدا کرد و ۲۸۲ میلیون تومان قیمت خورد.
پژو ۲۰۰۶ بین محصولات مونتاژی با افت ۱۵ میلیون تومانی در بازار حضور دارد و برای این محصول ۹۴۰ میلیون تومان قیمت گذاشته اند.

01

قیمت محصولات سایپا

پراید وانت با رشد شش میلیون تومانی بیشترین افزایش قیمت را در بازار به ثبت رساند. محصولی که حداقل امروز با ساینا دنده‌ای و تیبا هاچ بک قیمت یکسانی دارد. کیا سراتو در طرف مقابل افت ۲۰ میلیون تومانی را تجربه کرد و برای خرید آن باید ۹۱۵ میلیون تومان پرداخت کرد.

02

منبع: فرارو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان