قیمت پراید | قیمت پژو

قیمت خودرو‌ امروز | محصولات سایپا و ایران خودرو (۱۸ مهر ۱۴۰۰)

تندر ۹۰ با کاهش پنج میلیون تومانی، بیشترین افت قیمت را در بین خودرو‌های داخلی به ثبت رساند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

قیمت خودرو امروز با افزایش همراه بوده است. قیمت خودرو امروز نسبت به روزهای گذشته افزایش بیشتری داشته است. قیمت خودرو امروز به یکی از دغدغه‌های افرادی که متقاضی خرید خودرو هستند تبدیل شده است. قیمت خودرو امروز به حدی رسیده است که بسیاری خرید خودرو را از اولویت‌هایشان خارج کرده‌اند. قیمت خودرو امروز را در ادامه می‌خوانید.

قیمت خودرو امروز یکشنبه هجدهم مهر کاهش پیدا کرد. در خرید و فروش‌های امروز تیبا صندوقدار نسبت به اولین روز هفته سه میلیون تومان قیمت کمتری دارد و ۱۴۶ میلیون تومان فروخته می‌شود.
سمند EF۷، دنا، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، پراید صندوقدار، تیبا هاچ بک، ساینا و کوئیک نیز بین یک تا دو میلیون تومان ارزان شده اند.
کیا سراتو نیز ۹۳۵ میلیون تومان قیمت خورد و در مقایسه با روز گذشته افت پنج میلیون تومانی را به ثبت رساند. قیمت روز دیگر محصولات ایران خودرو و سایپا را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

قیمت محصولات ایران‌خودرو

تندر ۹۰ با کاهش پنج میلیون تومانی بیشتر از دیگر محصولات داخلی این کارخانه ارزان شده و ۳۶۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.
پژو پارس اتوماتیک نیز یکی از معدود خودرو‌هایی است که امروز افزایش قیمت پیدا کرده و با رشد پنج میلیون تومانی، ۳۶۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

01

 

قیمت محصولات سایپا

پراید وانت امروز ۱۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود و کاهش چهار میلیون تومانی را تجربه می‌کند. سیتروئن و کیا سراتو نیز هر کدام پنج میلیون تومان افت قیمت پیدا کرده اند و به ترتیب ۹۴۰ و ۹۳۵ میلیون تومان ارزش گذاری شده اند.

02

 

منبع: فرارو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان