پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

رنگ پی وی سی برای استفاده در چاپ سیلک تهیه شده است. این مرکب دارای تنوع رنگ است که میتوان آنها را تهیه کرد. رنگ پی وی سی دارای براقیت بالا و مقاومت خوب پس از خشک شدن است. این رنگ کیفیت بالایی دارد. همچنین قیمت این رنگ مناسب است.

 

معرفی چاپ سیلک و مزایای آن

چاپ یکی از پدیده هایی است که زندگی انسان را از این روبه آن رو کرده است. امروزه چاپ به روش های گوناگونی انجام می شود. یکی از روش های چاپ، چاپ سیلک است. اگر می خواهید در مورد چاپ سیلک و رنگ پی وی سی مورد استفاده شده در این نوع چاپ اطلاعاتی کسب کنید، این متن مناسب شما است. جالب است بدانید که این سبک از چاپ یکی از قدیمی ترین روش های چاپ محسوب می شود با این وجود امروزه نیز مورد استقبال صنعت چاپ قرار گرفته است. چاپ سیلک را می توان یکی از پرکاربرد ترین روش ها در عصر حاضر به حساب آورد. این سبک دارای مزایای بسیاری است. اصلی ترین مزیت این نوع نداشتن محدودیت های سایر انواع چاپ است. چاپ بر روی اجسام به سبک سیلک ارزان قیمت بوده و با کیفیت انجام میگیرد. در این چاپ رنگ های متنوعی به عنوان مثال رنگ پی وی سی را می توان بکار گرفت و محدودیتی ندارد. چاپ سیلک چند رنگ و چاپ سیلک تک رنگ را در روش سیلک میتوان اجرا کرد. از مزیت های دیگر این روش می توان به سرعت بالای آن اشاره کرد. همچنین می توان این روش را در ابعاد بسیار گوناگون بکار برد. هیچ محدودیتی در ابعاد اجسام که چاپ بر روی آنها انجام میگیرد وجود ندارد. اجسام مورد استفاده شده می تواند یک چوب به اندازه کوچک باشد و یا یک پارچه چند متر.      

 

رنگ پی وی سی، رنگ مخصوص چاپ سیلک              

رنگ های بکار رفته در چاپ سیلک دارای انواع مختلف می باشند. هر یک از این رنگ ها دارای خصوصیات منحصر به فرد هستند. از جمله انواع رنگ های چاپ سیلک می توان به رنگ های روغنی، پلی اتیلن، پی وی سی و غیره اشاره کرد. در این بخش به سوال رنگ pvc چاپ سیلک چیست؟ پاسخ خواهیم داد. رنگ پی وی سی، رنگ مخصوص چاپ سیلک است. این رنگ یا مرکب دارای براقیت عالی و قدرت رنگ شگفت انگیزی می باشد. این رنگ را میتوان در سطوح مختلف چاپی به کار برد. مرکب پی وی سی دارای رنگ های اصلی است که با ترکیب آنها میتوان به رنگ های بسیار متنوعی دست یافت. توسط این رنگ می توان چاپ سیلک چند رنگ را انجام داد. این مرکب دارای خصوصیات منحصر به فرد است. از این رو این رنگ تبدیل به رنگی محبوب میان کارگاه های چاپ شده است. یکی از خصوصیات اصلی رنگ های pvc  خشک شدن سریع آن ها می باشد. زود خشک شدن رنگ مورد استفاده قرار داده شده در چاپ اهمیت بالایی دارد. زیرا هر چقدر خشک شدن رنگ سریع تر باشد، سرعت عملیات چاپ نیز افزایش خواهد یافت. رنگ های پی وی سی دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشند.

 

مزایای رنگ پی وی سی چاپ سیلک

رنگ پی وی سی یکی از رنگ های بکار رفته در چاپ سیلک است. این رنگ ها دارای طرفداران بسیاری در صنعت چاپ هستند. همین موضوع آشکار می کند که این رنگ برتری نسبت به سایر رنگ ها دارد. اگر برای شما نیز سوال است چرا این رنگ مناسب چاپ سیلک است؟ یا چه ویژگی هایی این رنگ را برتر از سایر رنگ ها کرده است؟ با ما همراه باشید. زیرا در زیر به چند مورد از مزایای رنگ pvc چاپ سیلک اشاره کرده ایم که پاسخ سوالات شما می باشد. مزایای رنگ پی وی سی به صورت زیر است:

-         این رنگ از درخشندگی و براقیت عالی برخوردار است.

-         همچنین قدرت پوشش این رنگ بسیار عالی است.

-         مقاومت این رنگ به گونه ای است که به راحتی بر روی اجسام خراش نمی افتد.

-         سرعت خشک شدن رنگ pvc را می توان تنظیم کرد.

-         این رنگ مخصوص چاپ سیلک پس از خشک شدن کامل از مقاومت بسیار بالا و عالی برخوردار است.

-         تیتراژ دهی عالی

-         خشک شدن سریع

کاربرد رنگ pvc

رنگ پی وی سی چاپ سیلک همان طور که گفته شد از جمله رنگ های پرطرفدار است که در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت چاپ این رنگ برای چاپ بر روی اجسام گوناگونی به کار می رود. تنوع در کاربرد این رنگ بسیار است. از جمله کاربرد های این رنگ در صنعت چاپ می توان به چاپ بر روی جعبه، تقویم ، سررسید ، کارتن، نایلون و جلد مدارک اشاره کرد. ولی اصلی ترین و بیشترین کاربرد آن در قطعات صنعتی abs و همچنین پلی اتیلن می باشد

قیمت رنگ پی وی سی

یکی از مواردی که از اهمیت بالایی برای فعالان در عرصه چاپ برخوردار است، قیمت رنگ پی وی سی است. بدون شک قیمت رنگ بر روی قیمت کل هزینه های چاپ تاثیر گذار خواهد بود. به طور کلی قیمت این رنگ به چند مورد بستگی دارد. بهتر این در هنگام خرید این نکات را در نظر داشته باشید. برند محصول یکی از این موارد است که تعیین کننده هزینه رنگ مخصوص چاپ سیلک است. بسیار مهم است که رنگ تهیه شده از کدام برند باشد. زیرا برند نشان دهنده کیفیت آن محصول می باشد. به طور عمومی رنگ با کیفیت، قیمت نسبتا بالایی نیز خواهد داشت. از موارد دیگر که در قیمت این محصول تاثیر گذار است، رنگ بندی ها و ابعاد رنگ مدنظر شما است. به طور عمومی این رنگ هزینه بالایی دارد. سعی کنید هزینه کم شما را در خرید این محصول به شک نیندازد. در خرید این محصول به کیفیت و برند آن توجه بسیار داشته باشید.

 

خرید رنگ پی وی سی چاپ سیلک

توصیه می شود برای خرید رنگ پی وی سی به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. همچنین برند محصول مدنظر خود را بررسی کنید. توجه داشته باشید محصول خریداری شده از محصولات برند معروف و شناخته شده ای باشد. زیرا کیفیت رنگ های مورد استفاده شده در چاپ از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر شما اهل خرید اینترنتی هستید، نیکو چاپ بهترین راه حل برای شما است. با مراجعه به این وب سایت می توانید اقدام به تهیه رنگ های پی وی سی به صورت آنلاین کنید. این مجموعه بهترین محصولات را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. جلب رضایت مشتریان هدف اصلی این مجموعه می باشد. بدون تردید با مراجعه به این مجموعه خواهید توانست رنگ مد نظر خود را در کیفیت بالا و زمان بسیار کم تهیه کنید.

سخن پایانی

در متن فوق درمورد چاپ سیلک به طور خلاصه صحبت کرده ایم. خدمات چاپ سیلک یکی از کار های پر سود است که برای شروع نیاز به هزینه کمی دارد. یکی از اقلام لازم برای این کار رنگ می باشد. یکی از رنگ های پر کاربرد در سیلک، رنگ PVC پی وی سی است. این رنگ مزایای فراوانی داشته و کاربرد های مختص به خود را دارد. نیکو چاپ ارائه دهنده این رنگ به صورت آنلاین است. با مراجعه به این سایت میتوانید این رنگ را با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان