پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

کانکس های آریا بارون توس

اگر می‌خواهید با کانکس های آریا بارون توس و ویژگی‌های منحصربه‌فرد این کانکس‌ها بیشتر آشنا شوید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. با شنیدن نام "کانکس" اولین چیزی که به آن فکر می‌کنید چیست؟ کانکس‌ها برای اغلب ما به عنوان سازه‌هایی برای اسکان موقت شناخته شده‌اند. به گونه‌ای که هر زمان صحبت از کانکس و کاربردهای آن می‌شود، به احتمال زیاد ابتدا صحنه‌هایی از مناطق زلزله زده و اسکان موقت افراد در شرایط بحرانی را به خاطر می‌آوریم. اما آیا می‌دانستید کاربرد کانکس های کارخانه آریا بارون توس بیش از این مورد است؟!

اغلب افراد کانکس را یک سازه فلزی با امکانات محدود می‌دانند که برای مدت زمان کوتاهی می‌توان در آن اسکان داشت. اما با دیدن تنوع انواع کانکس‌ها تصورتان راجع‌به این سازه‌ها به کلی تغییر می‌کند. کارخانه آریا بارون توس یکی از تولید کننده های برتر شرق کشور در زمینه انواع ساختمان های پیش ساخته و کانکس‌ها است. کانکس را می‌توان یکی از رایج‌ترین انواع ساختمان‌های پیش ساخته دانست که می‌توان از آن استفاده‌های زیادی کرد.

احتمالا نمازخانه‎‌ها یا سرویس بهداشتی‌های بین راهی در جاده‌ها که به صورت کانکسی هستند را زیاد دیده‌اید. امروزه دیگر مانند چندین سال گذشته برای ساخت یک سرویس بهداشتی بین راهی یا درون یک پارک و فضای سبز مانند گذشته اقدام به ساخت یک ساختمان سیمانی با میزان زیادی مصالح و آهن آلات نمی‌کنند؛ چرا که کافی‌ست یک کانکس با ویژگی‌های دلخواه را سفارش دهید و آن را آماده از کارخانه تحویل گرفته و در محل مستقر کنید؛ بی‌آنکه درگیر فرایند ساخت و ساز یا خرید مصالح شوید. این مورد تنها یک کاربرد از کاربردهای بی‌شمار انواع کانکس های آریا بارون توس است. در ادامه با ما همراه باشید تا با کاربردهای بیشتر این سازه‌ها آشنا شوید.

کانکس آریا بارون توس چیست؟

کانکس آریا بارون توس چیست؟

اگر هم‌اکنون در حال خواندن این مطلب هستید، حتما می‌دانید کانکس چیست اما اگر فرض را بر این بگذاریم که هیچ شناختی راجع‌به این سازه ندارید باید بگوییم کانکس به یک یا چند اتاقک پیش ساخته گفته می‌شود که در کنار یک دیگر قرار گرفته و سازه نهایی را شکل می‌دهند. در ابتدا از این سازه تنها با هدف اسکان موقت در شرایط بحرانی استفاده می‌شد چراکه به سرعت ساخته می‌شود و قابل جابه‌جایی و حمل و نقل است.

اما با گذشت زمان و فراهم شدن امکان ساخت کانکس‌هایی با تجهیزات بیشتر، کاربرد این سازه دیگر تنها به اسکان موقت محدود نشد. امروزه در هر جایی که امکان ساخت و ساز وجود نداشته باشد، می‌توان از یک کانکس پیش ساخته استفاده کرد. برای مثال تصور کنید می‌خواهید وسط یک شهربازی یک غرفه بستنی فروشی داشته باشید. آیا می‌توان در میان رفت و آمد و شلوغی، مصالح ریخت و اقدام به ساخت و ساز کرد؟! قطعا خرید یک کانکس فروشگاهی یا کانکس کافی شاپ از هر نظر به نفع خواهد بود.

کانکس مسکونی آریا بارون

حال که با کانکس، مزیت‌ها و ویژگی‌های آن آشنا شدید بد نیست با انواع کانکس های آریا بارون توس نیز آشنا شوید. یکی از محبوب‌ترین کانکس‌های این کارخانه، کانکس‌های مسکونی هستند. یک کانکس مسکونی تمامی امکانات یک واحد مسکونی کامل را دارا می‌باشد. انواع کانکس‌های مسکونی شامل کانکس‌های ویلایی و همچنین خانه‌های پیش ساخته می‌شوند.

کانکس مسکونی ساخته شده از سوی کارخانه آریا بارون طبق سفارش مشتری می‌تواند یک طبقه یا دو طبقه، یک خواب یا چند خواب و... باشد. مسلما هرچه متراژ و امکانات کانکس بیشتر باشد، هزینه ساخت آن نیز نسبت به یک کانکس معمولی بیشتر خواهد بود.

کانکس خدمات شهری آریا بارون توس

کانکس خدمات شهری آریا بارون توس

از دیگر انواع کانکس های آریا بارون توس می‌توان به انواع کانکس‌های خدمات شهری اشاره کرد. این کانکس‌ها همان‌طور که از نامشان پیداست برای ارائه خدمات شهری به شهروندان در محل‎هایی از شهر مستقر می‌شوند. یک کانکس خدمات شهری می‌تواند کاربرد دکه روزنامه فروشی، بلیت فروشی، ایستگاه اتوبوس و... داشته باشد.

کارخانه آریا بارون توس انواع کانکس‌های خدمات شهری را متناسب با فضاهای عمومی و شهری طراحی می‌کند. این کانکس‌ها نباید به گونه‌ای طراحی شوند که قرار گرفتن آن‌ها در معابر، عبور و مرور را برای شهروندان مشکل کند. با توجه به اینکه این کانکس‌ها تنوع زیادی دارند برای طولانی نشدن مطلب هر کانکسی که در حال ارائه خدمتی به شهروندان باشد را جزو کانکس‌های خدمات شهری دسته بندی کرده‌ایم. مانند:

  • کانکس سرویس بهداشتی آریا بارون
  • کانکس فروشگاهی کارخانه آریا بارون
  • کانکس نانوایی ،کانکس کافی شاپ، کانکس فست فود
  • کانکس حمام و نمازخانه
  • کانکس مدرسه
  • کانکس نگهبانی
  • کانکس سرایداری و...

کانکس های اداری اریا بارون توس

یکی دیگر از انواع کانکس های آریا بارون توس، کانکس های اداری هستند. کانکس‌های اداری که با نام کانکس مدیریتی نیز شناخته می‌شوند کاربردهای زیادی دارند. در محل یک پروژه که امکان ساخت و ساز یک ساختمان وجود ندارد می‌توان از این کانکس‌ها به عنوان اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، سالن گردهمایی و... استفاده کرد. محدودیتی در ساخت کانکس با ابعاد و اندازه بزرگ وجود ندارد. کافی‌ست کاربری مد نظر خود را به کارخانه آریا بارون بگویید تا کانکسی دقیقا مطابق با ویژگی‌ها و ابعاد دلخواه شما طراحی و ساخته شود.

کانکس کارگاهی کارخانه آریا بارون

به عنوان یکی دیگر از انواع کانکس های آریا بارون باید به کانکس‌های کارگاهی اشاره کرد. احتمالا در محل پروژه‌های بزرگ عمرانی و شهرداری دیده باشید که محلی برای اسکان پرسنل، استراحت کارگران، برگزاری جلسات میان کارفرمایان پروژه و... در نظر گرفته می‌شود. ساخت این مکان با مصالح سنتی ساختمانی نه تنها هزینه بر است، بلکه زمان زیادی نیز می‌طلبد.

 این در حالی است که با کمک یک کانکس کارگاهی تولید شده از سوی کارخانه آریا بارون توس می‌توانید هم زمان و هم بودجه خود را ذخیره کنید. کانکس‌ های کارگاهی جزو ساده‌ترین انواع کانکس‌ها به شمار می‌روند که با امکانات حداقلی ساخته می‌شوند.

مشخصات فنی کانکس های اریا بارون توس

برای ساخت بدنه کانکس‌ها متریال‌های مختلفی وجود دارد اما یکی از بهترین مصالح ساخت کانکس، ساندویچ پانل ها هستند. آریا بارون توس از ساندویچ پانل شادولاین دو رو ورق آلوزینک یا گالوانیزه برای ساخت سقف کانکس‌های خود استفاده می‌کند. همچنین دیوارهای این کانکس ها از جنس ساندویچ پانل دیواری پلی یورتان با ضخامت 40 میلی متر است. آریا بارون توس برای ساخت کف انواع کانکس های خود معمولا از کفپوش pvc یا پارکت استفاده می‌کند. در این کارخانه برای ساخت درب، پنجره‌ها، سیستم برق و روشنایی کانکس و همچنین رنگ آمیزی آن از باکیفیت‌ترین متریال روز دنیا استفاده می‌شود.

چرا بهتر است کانکس های کارخانه آریا بارون توس را خریداری کنیم؟

از بزرگ‌ترین مزیت‌های سفارش کانکس به کارخانه آریا بارون این است که این کارخانه از بروزترین نرم افزارهای روز دنیا برای طراحی کانکس‌ها استفاده می‌کند. به همین خاطر قادر است سفارشات انبوه را در مدت زمان کوتاهی برای تحویل آماده کند. با سفارش کانکس به کارخانه آریا بارون توس مطمئن هستید که در زمان تعیین شده کانکس خود را تحویل خواهید گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان