فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو با محصول محبوب | فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی

ایران خودرو دیزل از عرضه محصول جدید خود به صورت پیش فروش خبر داد. پیکاپ فوتون دیزلی با گیربکس دستی و همچنین پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی و با شرایط جدید در طرح یکپارچه باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است. در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی و به قیمت کارخانه برخوردار هستند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرصه میکند. فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرصه میکند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

ایران خودرو دیزل قصد دارد طی یک هفته آینده برخی از محصولات خود از جمله پیکاپ فوتون دیزلی و همچنین پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک را بفروش برساند.

این طرح ها به صورت پیش فروش انجام می شوند. در کنار دو مدل پیکاپ، کشنده فوتون 430 و همچنین ون وانا نیز از دیگر محصولاتی است که مدیران ایران خودرو دیزل قصد عرضه آنها به صورت پیش فروش را دارند.

پیکاپ فوتون جدید با گیربکس اتوماتیک در پاییز سال گذشته طی مراسمی در ایران خودرو دیزل رونمایی شد. این محصول چینی به عنوان مهمان جدید خطوط تولید بازوی تجاری ساز ایران خودرو شناخته می شود.

ایران خودرو دیزلی ها قرار است کشنده فوتون 430 و پیکاپ فوتون دیزلی را روز 29 شهریور سال جاری به ترتیب در دو نوبت زمانی ساعت 10 صبح و ساعت 2 بعد از ظهر از مسیر سایت فروش در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک و همچنین ون وانا نیز روز 3 مهر امسال به ترتیب در ساعت 10 صبح و ساعت 2 بعد از ظهر روی سایت فروش این خودروساز تجاری قرار می گیرد.

 متقاضیان توجه داشته باشند برای شرکت در طرح پیش فروش چهار محصول ایران خودرو دیزل باید به سایت فروش رسمی این خودروساز به نشانی esale.ikd.ir مراجعه کنند.

پیش بینی می شود استقبال از پیکاپ فوتون با گیربکس اتوماتیک بیش از سایر محصولات عرضه شده باشد. دلیل این مساله را می توان در علاقه متقاضیان به در اختیار گرفتن خودروهای پیکاپ جست و جو کرد.

فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری خودرو لاماری از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۲ ویژه منتخبین سامانه یکپارچه با قیمت جدید آغاز خواهد شد.

بسیاری از متقاضیان به دلیل محدودیت ها امکان خرید از سامانه یکپارچه را ندارد. قیمت های بازار نیز خارج از توان بسیاری از آنان است .در این شرایط فروش اقساطی می توان گره گشا باشد به شرطی که برای استمرار از حمایت های نهادهای حاکمیتی برخوردار شود.

بسیاری از متقاضیان به دلیل محدودیت ها امکان خرید از سامانه یکپارچه را ندارد. قیمت های بازار نیز خارج از توان بسیاری از آنان است .در این شرایط فروش اقساطی می توان گره گشا باشد به شرطی که برای استمرار از حمایت های نهادهای حاکمیتی برخوردار شود.

تحریم مستقیم صنعت خودروسازی کشور و پیوستن مشکلات آن به ممنوعیت واردات شرایط نابسامان و ناخوشایندی را برای اقتصاد و صنعت خودروسازی کشور به وجود آورد.

اوایل سال ۹۷ دولت فقط به دلیل جلوگیری از خروج ارز از کشور واردات خودرو را ممنوع کرد.

این در حالی بود که با حضور محصولات خودر‌وسازان ایرانی و شرکای خارجی در کنار ورود برندهای متنوع بازار در حال پیدا کردن مسیری درست بود.

از یک سو محصولات به روز کره ای ،فرانسوی ، ژاپنی ، آلمانی و چینی با برندهای مختلف در بازار حضور داشتند و از سوی دیگر تولید کنندگان داخلی علاوه بر تولید محصولات قدیمی تر با شراکت های جدید در پی تولید خودر‌وهای بروز تر بودند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان