فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت روزانه 28 شهریور ماه | سرنوشت برای شما چه خوابی دیده است؟

افسانه کارت های تاروت به طور گسترده ای پخش شده است. بعضی ها فکر می کنند اهل مصر است. با این حال، برخی از افراد تا حد ممکن علاقه زیادی به کارت‌های تاروت دارند تا هیروگرام را مطالعه کنند، مانند آنتوان کورت دو گبلین، روحانی سوئیسی، ناشر لوموند پریمیتیف. او قویاً ادعا کرد که کولی ها از کارت های تاروت برای پیش بینی استفاده می کردند. البته این موضوع هنوز ثابت نشده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم : امروز در روابط اجتماعی خود با مشکلاتی روبرو خواهید شد که اگر بخواهید می توانید به آنها غلبه کنید. خوشبختانه اگر بتوانید قبل از گفتن حرف هایی که می توانند ایجاد تنش کنند جلوی زبانتان را بگیرید و از یک تا ده بشمارید به مشکل خاصی برنخواهید خورد. امروز در دست گرفتن کنترل کارها و دادن نظم و ترتیب به برنامه هایتان بسیار آسان خواهد بود و می توانید احساس خیلی خوبی نسبت به خودتان و توانایی هایتان در انجام کارها پیدا کنید.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت پاپ

کارت پاپ : امروز از لحاظ احساسی آمادگی لازم برای تصمیم گیری را ندارید و این در حالی است که فکر می کنید وقت تصمیم گیری فرا رسیده است. گزینه های زیادی پیش رو دارید که شما را به خود فرا می خوانند و همه آنها را می خواهید و نمی توانید بین آنها یکی را انتخاب کنید. خبر خوب این است که تا بعدازظهر ذهنتان به ثبات خواهد رسید و برای تصمیم گیری آزاد خواهد شد، تا آنموقع کمی صبر کنید. به جای این که سعی کنید غیر ممکن را ممکن کنید، بهتر است منطقی باشید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : در حال حاضر همه از بودن با شما لذت می برند و حرف زدن با شما همچون گوش دادن به آهنگی گوش نواز است. شاید در درون شما اوضاع به آن خوبی که در ظاهر به نظر می رسد نباشد، اما شما از این که لبخند را به لب های دیگران هدیه کنید لذت می برید و ترجیح می دهید به جای غصه هایتان خوشی هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. دوست دارید امروز بی آن که احساس گناه کنید به خودتان استراحت بدهید، ولی از طرفی تعهدی که نسبت به وظایفتان احساس می کنید مانع شما می شود. شما استاد برقراری تعادل هستید.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت خورشید

کارت خورشید : امروز صبح ممکن است اوضاع زیاد روبراه نباشد و در وضعیتتان ثباتی وجود نداشته باشد و به همین دلیل هم به نفعتان است که برای کارهایتان برنامه داشته باشید تا زیاد بودن کارهایتان باعث نشود کاری از قلم بیفتد. با وجود این که اوضاع آشفته و بی ثبات به نظر می رسد یکی از دوستانتان به کمکتان خواهد آمد و راه حل های خوبی برای مشکلاتتان  پیشنهاد خواهد کرد. سعی کنید امشب فعالیت های اجتماعی را در برنامه خود قرار ندهید و به جای پرت کردن حواستان از چیزهایی که ذهنتان را درگیر می کنند با خودتان خلوت کنید.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت جهان

کارت جهان : امروز داشتن کمی سیاست می تواند همه چیز را تحت تأثیر قرار دهد. موقع حرف زدن با دیگران سعی کنید آنها را به خاطر افکار و اعتقاداتشان سرزنش نکنید. اگر کسی از شما تعریف می کند با روی باز حرف های او را پذیرفته و آنها را فقط به عنوان کلماتی بی معنی در نظر نگیرید. شما هم سعی کنید که سخاوتمند باشید و با کلمات خوشایند خود او را خوشحال کنید. این کار برای شما هیچ هزینه ای به همراه ندارد ولی برای طرف مقابلتان به اندازه یک دنیا می تواند ارزش داشته باشد.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت عاشقان

کارت عشاق : امروز احساس می کنید هر چقدر هم که سرعت حرکتتان را بالا ببرید در نهایت انگار سر جایتان ثابت مانده اید و نمی توانید پیش بروید، اما نباید اجازه دهید این وضعیت ذهنتان را آشفته کند و نگرش شماست که بین یک معضل بزرگ و یک ماجراجویی لذت بخش تفاوت ایجاد کند. امروز روابط شما قاعدتا باید خوب پیش بروند. چنانچه با کسی که به او اعتماد دارید ارتباط برقرار کنید قادر خواهید بود به ثبات احساسی دست پیدا کنید. اگر این فرد در درجه اول به نظر سرد و بی اعتنا رسید هم نا امید نشوید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : امروز سعی کنید تا جای ممکن به جنبه منفی مسائل مختلف توجه نکنید و تمرکزتان را روی جنبه مثبت مسائل و اتفاقاتی که پیش می آیند متمرکز کنید. در این صورت خواهید توانست با استفاده از نشانه هایی که در اطراف خود می بینید اطلاعات مفیدی جمع آوری کنید. امروز سعی کنید زودتر از خواب بیدار شوید تا بتوانید روزی طولانی تر داشته باشید. هر چند ترک کردن تختخواب گرم و نرمتان کار ساده ای نخواهد بود، اما پاداشی که این کار برایتان خواهد داشت ارزش این را دارد که کمی سختی به خودتان بدهید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت برج

کارت برج : سعی کنید امروز به خودتان و اطرافیانتان زیاد سخت نگیرید و یک دلخوری کوچک را تبدیل به دست مایه ای برای ایجاد بحرانی بزرگ نکنید. شما هیچ وقت از این که به دل خطر بروید و با مشکلات دست و پنجه نرم کنید هراسی ندارید، اما به نفعتان است که امروز به خودتان لطف کرده و روی موج مشکلات سوار شوید و با آنها پیش بروید. در این صورت به احتمال زیاد این مسائل به همان سرعتی که به وجود آمده بودند از بین خواهند رفت.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز دیگران خیلی حساس و به عبارتی در آستانه انفجار به نظر می رسند و انگار منتظر تلنگری هستند تا تمام خشم فرو خورده خود را سر یک نفر خالی کنند؛ پس اگر نمی خواهید تبدیل به سبلی برای شلیک خشم آنها شوید سعی کنید زیاد به دست و پایشان نپیچید. با کمی سیاست و دقت در رفتارتان می توانید به جای فریاد عصبانیت اطرافیانتان صدای خنده هایشان را بشنوید و حتی تنش موجود در فضای اطرافتان را از بین ببرید.

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : توانایی ویژه ای که شما در حفظ آرامش خود حتی در سخت ترین شرایط دارید امروز حسابی به کارتان خواهد آمد. نگران نباشید، قرار نیست مشکلی برایتان پیش بیاید، اما خانواده و دوستانتان به احتمال زیاد با داستان های جورواجور در مورد مشکلات و گرفتاری هایشان به سراغتان آمده و از شما طلب کمک و همفکری می کنند. خوشبختانه شما در حال اضر خیلی خوب می توانید دیگران را با حرف هایتان تحت تأثیر قرار دهید و توصیه هایی که به آنها می کنید برایشان ارزشمند هستند. 

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : امروز بازخوردهای متفاوتی که از اطرافیانتان دریافت می کنید هر کدام از یک طرف فکرتان را درگیر کرده و باعث آشفتگی خیالتان شده و نمی گذارند فکرتان راحت باشد. اگر این طور قضاوت نکنید که قصد و غرضی پشت این حرف ها نهفته است خواهید توانست با کمی مهارت شنیده هایتان را تجزیه و تحلیل کرده و به یک نتیجه کلی دست پیدا کنید. اگر هم نقطه ابهامی برایتان وجود دارد در رابطه با آن صحبت کنید و جواب علامت سوال هایی که بالای سرتان ایجاد شده اند را بیابید.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت عدالت

کارت عدالت :  شما دارید با قدرت تمام برای آرامش و خوشبختی اعضای خانواده تان تلاش می کنید و خودتان را چنان زیر بار کار و مسئولیت خسته می کنید که گاهی دیگر حال و حوصله ای برای توجه کردن به عزیزانتان برایتان باقی نمی ماند. یادتان باشد که همه تلاش های شما با هدف خوشبختی خودتان و خانواده تان هستند و این همه تحت فشار قرار دادن خودتان نتیجه ای معکوس برایتان به همراه خواهد داشت. حتما زمانی را در طی روز به خانواده خود اختصاص دهید و تحت هیچ شرایطی آن را قربانی کارتان نکنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان