فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت روزانه 21 شهریور ماه | سرنوشت برای شما چه خوابی دیده است؟

بی تردید تو هم به این فکر کرده ای و بارها ذهنت درگیر این سوال شده که اگر سرنوشت ما از قبل رقم خورده پس جایگاه تلاش و شب زنده داری ها و این همه دویدن چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : پس از رویاروی با برخی چالش های بزرگ عاطفی، امروز آماده اید که ازخلوت خود خارج شده و دوباره با زندگی روبرو شوید. با این حال باید این نکته را در نظر داشته باشید که وقتی پای تفریحات و کارهای عجیب و غریب به میان می آید زیاده روی نکنید و خودتان را دوباره به دردسر نیندازید. بهتر است در طول روز کمی جلوی زبانتان را گرفته و هر حرفی که به ذهنتان می آید را به زبان نیاورید، اما با غروب آفتاب می توانید در زمینه با آزادی بیشتری برخورد کنید.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت خورشید

کارت خورشید : خوشبختانه امروز با طلوع دوباره آفتاب و فرا رسیدن روزی دیگر احساس عدم امنیتی که دیروز داشته اید برطرف خواهد شد. شما در نهایت آرامش اطمینان دارید که هر کاری که برای رسیدن به رویاهایتان لازم است را دارید انجام می دهید. بااین حال باید مواظب باشید که اسیر غرور بیش از حد نشوید و تواضع و فروتنی خود را حفظ کنید. داشتن اعتماد به نفس زمانی ارزشمند است که با تواضع همراه باشد، اعتماد به نفس کاذب و تکبرآمیز نتیجه ای جز سقوط برایتان به همراه نخواهد داشت.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : امروز اماده هستید تا به مسیر عادی زندگیتان بازگردید. شما دلتان می خواهد خیلی سریع ایده های جدید فوق العاده ای که در سر دارید را با دیگران در میان بگذارید و آنها هم با اشتیاق شدید دور هم جمع شده و به حرف هایتان گوش می دهند. با این حال باید مواظب باشید که از هر گونه اغراق و گزافه گویی خودداری نموده و همراه با صداقت و احساس مسئولیت صحبت کنید، در غیر این صورت نقشه هایتان بی آن که مجالی برای عملی شدن بیابند تا همیشه در مرحله نقشه کشی باقی خواهند ماند. یادتان که نرفته همیشه صداقت بهترین سیاست است؟

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم : امروز حال و هوایتان به طور قابل توجه بهتر شده و احساس سبکی می کنید و می توانید گارد دفاعیتان را کنار گذاشته و نفس راحتی بکشید. شما امروز برعکس حالت همیشگیتان خیلی سخاوتمند شده اید و اصلا حواستان به جیبتان نیست، اما بهتر است با احتیاط بیشتری رفتار کنید تا فردا از بذل و بخشش بیش از حد امروزتان پشیمان نشوید. در مورد وقتتان هم همینطور! با وجود این که حس می کنید انرژی زیادی در اختیار دارید، بهتر است تمام انرژی خود را صرف کمک کردن به دیگران نکنید و برای کارهای خودتان هم وقت بگذارید.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز شما از این که مانند شیری غرش کنید و حضورتان را به همه اعلام کرده و قدرت خود را نشان دهید لذت می برید. در حال حاضر اعتماد به نفستان چنان اوجی گرفته است که اگر بخواهید به همین صورت به تعریف و تمجید از خودتان و توانایی هایتان ادامه دهید ممکن است در دیگران بازخورد منفی ایجاد کنید. پیش از آن که بخواهید به صورت مستقیم یا غیر مستقیم برتری خود نسبت به دیگران را نشان دهید کمی بیشتر فکر کنید. اقدام های پیشگیرانه از این که کنترل اوضاع از دستتان خارج شود ممانعت خواهند کرد.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت ماه

کارت ماه : شاید دیروز برای شما روز سخت و پردردسری بوده باشد، اما امروز راحت تر و آرام تر از دیروز خواهید بود. احساس شوخ طبعیتان سر جایش بازگشته است و مشکلاتی که سر راهتان قرار می گیرند به اندازه روزهای قبل حاد و جدی به نظر نمی رسند. با وجود این که خودتان معتقد هستید این توانایی را دارید که به هر چیزی که خودتان بخواهید برسید، بهتر است امروز لیست کارهایی که می خواهید انجام دهید را کوتاه نگه دارید و خودتان را اذیت نکنید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت پاپ

کارت پاپ : شاید این چند روز اخیر در خلوت خود انگیزه ها و خواسته هایتان را زیر سوال برده باشید، اما امروز دیگر روز این جور فکرها نیست. شما در حال حاضر رفتاری اجتماعی و دوستانه دارید و در هر جمعی که قرار بگیرید خیلی زود با همه از غریبه گرفته تا آشنا ارتباط برقرار خواهید کرد و خاطرات خوبی را برای خودتان و اطرافیانتان رقم خواهید زد. با این حال ممکن است به خاطر لیست بلندبالای کارهایی که در انتظارتان هستند کمی نگران باشید. اصلا خودتان را ناراحت نکنید. انجام هر کاری که ضروری نیست را برای روز دیگری بگذارید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : خوشبختانه تردیدها و ترس هایی که این روزها تجربه کرده اید امروز به تاریخ خواهند پیوست و روزتان را با انرژی بیشتر و حال بهتری آغاز خواهید کرد. حس هدف مندی تازه ای را در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد اهدافتان را با انرژی تمام دنبال کنید. شاید امروز از یک کار به سوی کار دیگری بدوید، اما اشکالی ندارد زیرا شما مهارت زیادی در انجام چند کار به طور همزمان دارید و خودتان هم از نتیجه این تلاش هایتان لذت می برید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت عاشقان

کارت عشاق : امروز در طول روز همچون یک ماهی که از آب بیرون افتاده باشد احساس بیقراری می کنید، اما با غروب آفتاب همه چیز کم کم به حالت عادی باز خواهد گشت و احساس می کنید که دیگران خیلی بیشتر به شما و حال روحیتان اهمیت میدهند و نگرانتان هستند. شما بیش از آن چه می خواسته اید برای کنار آمدن با مسائل عاطفی خود وقت گذرانده اید، اما امروز دوباره انرژی زیادی در وجود خود احساس می کنید و آماده اید تا دوباره برای ساختن رابطه عاطفی خود وقت بگذارید و رویاهایتان را دنبال کنید. 

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت ملکه

کارت ملکه : این که پس از متوقف کردن همه کارهایتان به خاطر پرداختن به مشکلاتی که در روابط عاطفیتان به وجود آمده بودند، حالا و پس از راحت شدن خیالتان می توانید اوضاع زندگیتان را به حالت عادی بازگردانید برای شما بسیار خوشایند است. ما هنوز مسائلی هستند که به رسیدگی شما نیاز دارند، شاید حتی لازم نباشد طرف مقابلتان را وارد این ماجرا کنید و بهتر باشد مشکل را با خودتان حل کنید و مالکیت طلبی خود در رابطه عاطفیتان را تحت کنترل درآورید.

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت شیطان

کارت شیطان :  قدرت انکارناپذیر عشق امروز به درگیری های عاطفی که دیروز داشته اید غلبه خواهد کرد و قدرت جاذبه فوق العاده ای شما و عشقتان را بار دیگر به هم نزدیک خواهد کرد. با این حال هر چند ناخوشایند به نظر می آید اما نباید این حال و هوای رمانتیک خیالتان را از آینده رابطه تان مطمئن کند، بهتر است به جای این که بی آن که حرفی از مشکلات دیروز زده شود به آغوش هم پناه ببرید با کمال آرامش موضوعاتی که در موردشان بحث کرده بودید را مجددا مورد بررسی قرار دهید تا دوباره چنین وضعیتی برایتان پیش نیاید.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت ابله

کارت ابله : آشفتگی هایی که دیروز در رابطه عاطفیتان وجود داشته اند امروز و با فرا رسیدن روزی جدید برطرف خواهند شد و گرما و امیدواری جایگزین تردیدها و نگرانی هایتان خواهد شد. در حال حاضر عینک خوش بینی به چشمانتان زده اید و نگاهی مثبت به همه چیز و همه کس دارید و با انرژی و هیجان زیادی برای انجم کارها و وظایف خود احساس آمادگی می کنید؛ با این حال باید به خاطر داشته باشید که اهمیت تلاش و پشتکار را دست کم نگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان