فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت روزانه 21 شهریور ماه | سرنوشت برای شما چه خوابی دیده است؟

بی تردید تو هم به این فکر کرده ای و بارها ذهنت درگیر این سوال شده که اگر سرنوشت ما از قبل رقم خورده پس جایگاه تلاش و شب زنده داری ها و این همه دویدن چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 فال تاروت امروز برای متولدین فروردین:

کارت برج

کارت برج : امروز افکار و احساساتتان با یکدیگر در تضاد کامل هستند و آشتی دادن قلب و مغزتان با هم می تواند کار بسیار دشواری باشد. نیاز شدیدی که به حل کردن فوری مشکلاتتان احساس می کنید ممکن است باعث شود از سر عجله به دنبال راه حلی اشتباه برای آنها بروید. با احتیاط قدم بردارید و قبل از هر اقدامی تمام جوانب را بسنجید. اگر می خواهید در زمینه مسائل مادی پیشرفت کنید باید به دنبال راه هایی خلاقانه برای کسب درآمد باشید.

فال تاروت امروز برای متولدین اردیبهشت:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز یک مکالمه عادی ممکن است کمی تند شده و بحثتان بالا بگیرد و باعث شود رابطه مهمی را در ذهن خود زیر سوال ببرید و چیزهایی که تا کنون از نظرتان مخفی مانده بودند ناگهان برایتان اهمیت پیدا کنند. تلاش های قبلیتان امروز به نتیجه خواهند رسید و همکارانتان شما را طوری کمک و همراهی خواهند کرد که حتی خودتان هم انتظارش را ندارید. شما امروز دیگران را با قدرت مدیریت و همچنین جذابیت خود می توانید به سادگی تحت تاثیر قرار دهید.

فال تاروت امروز برای متولدین خرداد:

کارت عاشقان

کارت عشاق :  امروز روی ارزش های اساسی رابطه عاطفیتان تمرکز کرده اید و در این اندیشه هستید که آیا نقاط مشترک شما و شریک عاطفیتان آنقدر هستند که بتوانید رابطه ای طولانی مدت داشته باشید یا خیر و شاید با خودتان فکر کنید که اگر تمام خواسته ها و نیازهایتان شبیه به هم باشند نتوانید رابطه ای پایدار داشته باشید، اما یادتان باشد که این تفاوت های شما بودند که در درجه اول شما را به هم جذب کردند.

فال تاروت روزانه برای متولدین تیر:

کارت کاهن اعظم

کارت کاهن اعظم : روابط عاطفیتان امروز بخش عمده ذهنتان را به خود مشغول کرده اند و فکر کردن به هر چیز دیگری می تواند برایتان دشوار باشد. شاید حتی نگران این باشید که شریک عاطفیتان چیزهایی را از شما مخفی کرده باشد. شما خیلی به طرف مقابلتان اهمیت می دهید، اما باید مواظب باشید این حالت به حس مالکیت تبدیل نشود و در طرف مقابلتان دافعه ایجاد نکند. کم کم برنامه هایی که برای آینده خود دارید دارند در ذهنتان جان می گیرند و تکلیفتان با خودتان معلوم می شود.

فال تاروت روزانه برای متولدین مرداد:

کارت امپراطور

کارت امپراطور : امروز همه روی شما حساب می کنند و انتظار دارند کارها و وظایفتان را به نحو احسن انجام دهید. این که بخواهید تنها کارها را از سر خودتان باز کنید و آنها را از لیست وظایف امروزتان خط بزنید کافی نیست و باید در انجام مسئولیت هایتان رفتاری متعهدانه از خودتان نشان بدهید. این کار شاید امروز برای شما کمی خسته کننده و حتی زمانبر باشد، ولی نتایجی که بعدا به دست خواهید آورد ارزش زمانی که صرف می کنید را دارد.

فال تاروت روزانه برای متولدین شهریور:

کارت ملکه

کارت ملکه : امروز سعی دارید تا جای ممکن تظاهر به روبراه بودن اوضاع نکنید و مشکلات غامض موجود در روابطتان را مورد بررسی قرار داده و با پی بردن به عمق موضوع آنها حل کنید. ولی وضعیت موجود چیزی نیست که بتوان جواب آن را به سرعت پیدا کرد و تنها در دراز مدت می توانید به عمق آن پی ببرید. پس عجله نکنید و اجازه دهید اوضاع به مرور زمان و خودبخود روبراه شود. تعجبی ندارد که هر چه بیشتر از عمر یک رابطه می گذرد معنا و عمق بیشتری پیدا می کند. 

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین مهر:

کارت عدالت

کارت عدالت : احساسات شدید و هیجانات عاطفیتان امروز تنها زمانی آرام خواهند شد که بتوانید به ترس هایی که از اعماق وجودتان می جوشند و در ظاهر هم خودشان را نشان می دهند غلبه کنید.  امروز نمی توانید حضور دیگران در اطراف خود را نادیده بگیرید، زیرا آنها درس های مهمی دارند که به شما بدهند. اگر به جای گرفتن حالت دفاعی با آرامش حضور دیگران را در اطراف خود پذیرفته و رفتاری مناسب با آنها داشته باشید پذیرفتن آنها کم کم برایتان راحت خواهد شد.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آبان:

کارت شیطان

کارت شیطان : امروز احساس عدم امنیت در روابطتان تمام فکر و ذهن شما را به خود مشغول کرده است و با خودتان فکر می کنید که آیا عشقتان برای شما و نیازهایتان به اندازه کافی وقت می گذارد. متاسفانه امروز خیلی زود احساس حسادت در وجودتان شعله ور می شود و باید خیلی مواظب رفتارتان و افکار شیطانی تان باشید. خوشبختانه شما می توانید هر مانعی که سر راه بیان کردن احساسات واقعیتان قرار بگیرد را از میان بردارید. اگر می خواهید احترام دیگران را به دست بیاورید اولین قدمی که باید بردارید این است که با صداقت کامل رفتار کنید.

فال روزانه تاروت کبیر برای متولدین آذر:

کارت قضاوت

کارت قضاوت : شاید امروز مقابله با نگرانی هایی که در رابطه با گذشته رابطه عاطفیتان دارید برایتان دشوار باشد و ممکن است احساس کنید طرف مقابلتان شما را دوست ندارد یا حداقل خود واقعیتان را دوست ندارد. بر خلاف آرامش ظاهری و نگرش مثبتتان شما اغلب در قضاوت بسیار سخت گیر هستید و گاهی پیش داروی هم می کنید. پس پیش از گفتن حرفی که بعدا از گفتن آن پشیمان خواهید شد نفسی عمیق کشیده و به آن چه می خواهید بگویید فکر کنید. 

فال تاروت فردا برای متولدین دی:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : رویکرد منطقی و کاربردی شما نسبت به زندگی شما را قادر می سازد که احساسات خود را، با وجود این که امروز به شدت در جوش و خروش هستند مدیریت کنید. شما مجبور نیستید آن چه در ذهنتان می گذرد را با همه در میان بگذارید. رویاهای دست نیافته و ترس های خودتان را مورد بررسی قرار دهید زیرا فکر کردن به آنها از شدتشان کم خواهد کرد. امروز بهتر است با هر مشکلی که در رابطه عاطفیتان ایجاد شده است روبرو شوید، اجتناب از توجه به مشکلتان در دراز مدت تنها باعث وارد شدن آسیب بیشتر به رابطه تان خواهد شد. 

فال تاروت فردا برای متولدین بهمن:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز :  پیدا کردن قطعه های گمشده پازل رابطه عاطفیتان کار آسانی نخواهد بود. از طرفی خواهان رابطه ای سالم هستید که روز به روز قویتر شده و رشد می کند، از طرفی دیگر هم نگران این هستید که مبادا فرصت هایی بهتر برای پیدا کردن عشق زندگیتان را از دست بدهید. هیچ گاه نمی توانید از این که در آینده مورد بهتری پیدا نخواهید کرد مطمئن باشید، پس از متعهد شدن هراسی نداشته باشید.

فال تاروت فردا برای متولدین اسفند:

کارت پاپ

کارت پاپ : در حال حاضر نیازهایتان آنقدر شدید و پیچیده هستید که شاید ترجیح دهید اصلا آنها را نادیده بگیرید. اما این را فراموش نکنید که شما وقتی از صمیم قلب بخواهید کاری را انجام دهید حتی غیر ممکن ها را هم ممکن می سازید، پس توانایی های خود را دست کم نگیرید. کافی است با خودتان صادق باشید و ببینید آیا آنچه برای به دست آوردنش دارید تلاش می کنید واقعا اولویت اصلیتان است؟

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان