فروش فوری خودرو | قرعه کشی خودرو | ثبت نام خودرو

خبر خوش برای خریداران خودرو ثبتنامی | دور جدید فروش فوری خودرو از شنبه

­مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: تصمیم گیری در خصوص اعلام زمان ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش به زودی اعلام خواهد شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 ​شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

مهدی تقدسی گفت: پس از اتمام زمان ویرایش در سامانه یکپارچه فروش خودرو ، اسامی به خودروسازان اعلام و فراخوان واریز وجه به متقاضیان ارسال شد.

وی ادامه داد: این خودرو‌ها براساس اولویت قبل و براساس فراخوان خودروساز و تحویل فوق‌العاده ۳ ماهه در نظر گرفته شده است.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه نتایج اولویت‌بندی تخصیص خودرو برای متقاضیان شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو اعلام شده است، گفت: کرمان موتور با چهار مدل خودروی به ترتیب جک J۴، J۷، S۳، S۵ و همچنین شرکت مدیران خودرو با پنج مدل خودروی آریزو ۶، FX، تیگو ۷، X۲۲ و X۵۵ با تحویل ۳ ماهه برای متقاضیان اولویت بندی شده است.

تقدسی در خصوص اعلام زمان مرحله سوم ثبت نام خودرو در سامانه، افزود: به زودی زمان ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش، اعلام خواهد شد.

فروش فوری خودرو

فونیکس FX به‌عنوان گران‌ترین محصول فعلی سامانه یکپارچه فروش خودرو حدود یک میلیارد و ۷۲۵ میلیون فروخته می‌شود

سامانه یکپارچه فروش خودرو از ساعت ۲۰ دوشنبه ششم شهریور بازگشایی شده و متقاضیان تا ساعت ۲۰ روز پنجشنبه می‌توانند برای خرید خودرو مورد نظرشان دست‌به‌کار شوند. در این مرحله بحث ثبت‌نام از متقاضیان جدید مطرح نیست و جامعه هدف همان سه درصدی هستند که بهار امسال درجریان مرحله دوم فروش سامانه یکپارچه تکلیفشان مشخص نشده است.

به‌گزارش فرارو؛ سامانه یکپارچه فروش خودرو درحالی دردسترس متقاضیان قرار گرفته که برخلاف شایعات قبلی، خبری از عرضه محصولات جدید نیست و مدیران‌خودرو و کرمان‌خودرو با همان مدل‌های عرضه‌شده در اردیبهشت پا به میدان گذاشتند. این وسط کرمان‌موتور طرح خرید اقساطی را هم برای متقاضیان فراهم کرده و محصولاتش را با موعد تحویل سه‌ماهه پیش‌فروش می‌کند.

سامانه یکپارچه خودرو دردسترس متقاضیانی قرار گرفته که همزمان با برگزاری مرحله دوم تکلیفشان مشخص نشده است. مسئولان سامانه یکپارچه تاکید دارند که حجم این نفرات از سه درصد کل کسانی که در بهار امسال محصول مورد نظرشان را انتخاب کردند، فراتر نمی‌رود و آنطور که مهدی تقدسی به‌عنوان مدیر این سامانه می‌گوید در این برهه بحثی درباره ثبت‌نام از متقاضیان جدید وجود ندارد.

سامانه یکپارچه خودرو از ساعت هشت شب دوشنبه ششم شهریور باز شده و آن دسته از متقاضیانی که تمایل به انتخاب گزینه جدید دارند، می‌توانند نهایتا تا ساعت هشت شب پنجشنبه نهم شهریور دست‌به‌کار شوند. از همان اردیبهشت و خرداد که بحث بازگشایی سامانه یکپارچه در شهریور به‌میان آمد، شایعاتی درباره عرضه محصولات جدیدی مثل ری‌را و شاهین اتومات و ... مطرح شد. اما با بازگشایی سامانه یکپارچه در روز دوشنبه مشخص شد که مدیران‌خودرو و کرمان‌موتور با همان محصولات قبلی پا به میدان گذاشتند. جک S5، جک S3، جک J4 و جک J7 محصولات کرمان‌موتور در این مرحله به‌حساب می‌آیند و آریزو 6، تیگو 7، ام‌وی‌ام X55، ام‌وی‌ام X22 و فونیکس FX محصولات مدیران‌خودرو در این دور به‌شمار می‌روند.

فونیکس FX گران‌ترین محصولی که در شهریور امسال در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شده است. قیمت فونیکس FX در نمایندگی مدیران‌خودرو یک میلیارد و ۷۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و همین محصول در بازار آزاد تقریبا ۹۵ میلیون تومان بیشتر قیمت دارد. آنطرف ارزان‌ترین محصولی که در دسترس متقاضیان این مرحله از سامانه یکپارچه قرار گرفته، جک J4 کرمان‌موتور به‌شمار می‌رود و در کارخانه ۷۶۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان فروخته می‌شود. جک J4 در بازار آزاد ۷۷۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود و به همین خاطر کمترین اختلاف قیمت را در کارخانه و بازار بین ۹ محصول این مرحله تجربه می‌کند.

جک S5، جک S3 و کی‌ام‌سی J7 که سه محصول دیگر کرمان‌موتور در این مرحله به‌حساب می‌آیند، بین کارخانه و بازار آزاد به‌ترتیب اختلاف قیمت ۶۳، ۸۹ و ۱۴۸ میلیون تومانی را تجربه می‌کنند. این عدد برای آریزو 6 مدیران‌خودرو به حدود ۱۶۱ میلیون تومان رسیده است. تفاوت قیمت تیگو 7 پرو اکسلنت در کارخانه و بازار نزدیک ۲۳۰ میلیون تومان تخمین زده می‌شود. ام‌وی‌ام X22 گپ قیمت ۷۹ میلیون تومان را بین کارخانه و بازار تجربه می‌کند و این عدد برای ام‌وی‌ام X۵۵ به حدود ۷۰ میلیون تومان می‌رسد. البته کرمان‌موتور در این مرحله امکان خرید اقساطی محصولاتش را هم فراهم کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان