فروش فوری | طرح فروش فوری

فروش فوری سایپا آغاز شد | در فروش فوری خودرو را به قیمت کارخانه بخرید

اولین طرح فروش فوری سایپا از فردا اجرا می شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فروش فوری خودرو در گروه صنعتی سایپا آغاز شده است. در فروش فوری خودرو می توانید خودرو را به قیمت کارخانه بخرید. در این طرح فروش فوری سایپا حراج بزرگی را برای متقاضیان در نظر گرفته است. طوری که در این طرح فروش فوری می توانید خودرو را به قیمت کارخانه بخرید. شرایط فروش فوری خودرو را می توانید در ادامه این خبر بخوانید.

اولین طرح فروش فوری گروه خودروسازی سایپا در سال ۱۴۰۱ با عرضه ۴ محصول از فردا دوشنبه اجرا خواهد شد.

متقاضیان میتوانند از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۹ (به مدت ۲ روز) با مراجعه به سایت گروه خودروسازی سایپا نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند.

* تمامی شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اجرا می‌شود.

* خودروهای کوییک و تیبا با مدل ۱۴۰۰ عرضه خواهند شد.

فروش فوق العاده عادی سایپا ویژه فروردین ۱۴۰۱:

فروش فوری

فروش فوق العاده سایپا (مادران) ویژه فروردین ۱۴۰۱:

فروش فوری

ماجرای حذف قرعه کشی سایپا برای فروش فوری

شرکت خودروسازی سایپا به صورت هفته‌ای قرعه‌کشی فروش محصولات خود را برگزار می‌کند. اما در این هفته این خودروساز تنها طرح فروش زامیاد را برگزار کرد و از برنامه‌های معمول هفتگی این خودروساز خبری نبود. آیا این به معنای حذف قرعه‌کشی خودرو است؟

علت چیست؟

چرا این هفته طرح فروش هفتگی سایپا برگزار نشد؟

چندی پیش معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص برنامه‌های وزیر صمت برای صنعت خودرو گفت: وزیر صمت به‌درستی حذف تدریجی قرعه‌کشی در سال ۱۴۰۱ را مطرح کرده‌. در ماه‌های آینده متناسب با افزایش عرضه خودروهای مختلف، پاسخ مناسبی به تقاضای بازار داده می‌شود.

حذف تدریجی قرعه‌کشی آغاز شد؟

بابک صدرایی، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: به نظر می‌رسد برخی از خودروسازان در برگزاری و فروش محصولات خود دست نگه داشته‌اند. این اقدام ممکن است به دلیل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی انجام شده باشد.

او افزود: با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و افزایش هزینه‌های تولید، قیمت خودرو افزایش و سیاست قیمت‌گذاری بهبود می‌یابد. در نتیجه پیش‌بینی می‌شود خودروسازان برای فروش محصولات خود صبر می‌کنند. چند روز اخیر نیز عرضه خودرو به بازار کاهش و قیمت خودرو افزایش یافت.

این کارشناس خودرو توضیح داد: البته هنگامی که میزان فروش بیشتر از تولید باشد هم، خودروسازان در فروش دست نگه می‌دارند تا در عرضه و تقاضا متعادل شود.

فروش فوری

محمدعلی تیموری با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا در ماه های پایانی سال گذشته و در راستای جهش تولید زیرساخت های لازم برای افزایش تولید خودرو را فراهم کرد، اظهارداشت: در یکی از بندهای ۸ فرمان ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور تاکید شده که تولید خودرو در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ حداقل ۵۰ درصد افزایش پیدا کند، از همین رو سعی و تلاش این مجموعه بر این است که در راستای تحقق این مهم، تا پایان سال جاری بیش از ۶۵۰ هزار دستگاه خودرو تولید کند.

او با بیان اینکه افزایش تولید خودرو به سرعت بر قیمت خودرو در بازار اثر خواهد گذاشت، افزود: افزایش تولید روزانه خودرو، سبب خواهد شد که گروه خودروسازی سایپا به نیاز متقاضیان به صورت مناسب پاسخ دهد و دست دلالان و واسطه ها از بازار محصولات این مجموعه کوتاه شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: به دلیل کنترل موجودی و کاهش خودروهای ناقص، تولید سایپا از ۲۳ دی تا پایان سال ۱۴۰۰ به طور میانگین روزانه حدود هزار و ۱۰۰ دستگاه بود که با توجه به برنامه افزایش تولید در سال جاری، تولید روزانه از ابتدای سال به مرز۱۶۰۰ دستگاه رسیده؛ این میزان از تولید در ۳ ماه گذشته بی سابقه بوده است.

 او با بیان اینکه بیشترین نرخ عبور مستقیم خودرو در خطوط تولید در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۶ درصد بوده و اکنون این شاخص (از ابتدای سال ۱۴۰۱) با نرخ ۶۵ درصد آغاز شده و افزایش آن نیز درحال پیگیری است، تصریح کرد: طبق مذاکرات گسترده ای که با قطعه سازان و تامین کنندگان قطعه صورت گرفته، با کمترین مشکل تولید خودرو دنبال خواهد شد به گونه ای که تولید خودروهای ناقص به صفر برسد.

فروش فوری

پیش از این نیز در انتهای سال 1400، سایپا طرح پیش فوری یکساله را اجرا کرده بود

این گروه خودروسازی پیش فروش یکساله ۶ محصول خود که شامل خودروهای شاهین‌جی، کوییک اس، کوییک آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا اس و سایپا اس ای ۱۵۱ موتور ام ۱۳ است را از امروز (۱۷ فروردین‌ماه) آغاز کرد.

طرح یاد شده به مدت ۲‌ روز و به صورت شبانه روزی انجام می شود، بر این اساس خریداران خودرو می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com فرآیند ثبت نام را انجام دهند. بر این اساس زمان تحویل بخشی از خودروها از مهرماه سال جاری است.

در روش پیش فروش یک‌ساله، قیمت غیرقطعی است و هیچ‌گونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه‌کشی اخذ نمی‌شود. بر این اساس فهرست انتخاب‌شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا در مدت یک روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان