فروش فوری خودرو | ثبت نام اینترنتی فروش فوری خودرو

فروش فوری خودرو جدید آغاز شد | از حراج بی نظیر خودرویی جا نمانید

گروه خودروسازی بهمن موتور شرایط فروش نقدی و اقساطی ویژه مرداد 1401 را اعلام کرد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

طرح فروش فوری خودرو بهمن موتور آغاز شده است. این فروش فوری خودرو اینترنتی میباشد. طرح فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی میباشد. پلیس فتا اخطارهایی راجب طرح فروش فوری خودرو و خرید  اینترنتی داده است که باید در انجام این کار دقت زیادی شود تا در دام مجرمان اینترنتی نیافتید. در ادامه به جزئیات فروش فوری خودرو میپردازیم.

فروش فوری خودرو

فروش نقدی و اقساطی بهمن موتور از فردا 23 مرداد 1401+جدول و شرایط

شرایط فروش نقدی و اقساطی بهمن موتور مرداد 1401

فروش نقدی و اقساطی بهمن موتور

 

فروش نقدی و اقساطی بهمن موتور

فروش نقدی و اقساطی بهمن موتور

 فروش خودرو‌های بدون قرعه کشی ایران خودرو،سایپا و بهمن موتور

 سایپا، ایران خودرو و بهمن موتور در حال حاضر بخشی از محصولات خود را بدون قرعه کشی به فروش می‌رساند.

در این رابطه شرکت سایپا اخیرا اعلام کرد که تولیدات این شرکت به میزانی رسیده که دیگر مشمول قرعه کشی نباشند؛ بنابراین ثبت نام و پرداخت وجه برای مشتریان کافی است تا به خودروی دلخواه شان در سبد محصولات این شرکت برسند. پس از آن هم ایران خودرو و بهمن موتور اعلام کردند که بخشی از محصولات خود را بدون قرعه کشی می‌فروشند.

بررسی سامانه فروش سایپا نشان می‌دهد که می‌توان بدون قرعه کشی و با ثبت نام و پرداخت وجه، خودرو‌هایی همچون سایپا ۱۵۱ (پراید وانت)، شاهین، وانت پادرا، وانت نیسان آبی تک و دوگانه سوز، ساینا S، کوییک با رینگ فولادی، کوییک S، کوییک دو رنگ، کوییک دو رنگ اتوماتیک را خریداری کرد.

البته نارنجی پوشان جاده مخصوص سایپا ۱۵۱ (پراید وانت)، شاهین و کوییک با رینگ فولادی را به دو صورت فروش فوری و پیش فروش، وانت پادرا، وانت نیسان آبی تک و دوگانه سوز به صورت فروش فوری و ساینا S، کوییک S، کوییک دو رنگ و  کوییک دو رنگ اتوماتیک را صورت پیش فروش عرضه کرده است.

اما با این وجود بخشی از خریداران به انتقاد از طرح تازه سایپا پرداخته و مدعی اند که این شرکت هنوز خودرو‌های قبلی که در فرایند قرعه‌کشی فروخته را تحویل آن‌ها نداده است.

خودرو‌های بدون قرعه کشی ایران خودرو

پس از سایپا، حالا ایران خودرو هم اعلام کرده که دو مدل هایما S۵ و S۷ را چرخه فروش از طریق قرعه کشی خارج کرده است. این شرکت قرار است که هایما S۵ و S۷ را از طریق بورس کالا به فروش برساند. اما فعلا خبری از عرضه محصولات پرطرفدار ایران خودرو بدون قرعه کشی نیست.

در نهایت هم پس از خودروسازان دولتی، نوبت به خصوصی ساز‌ها رسید. در این رابطه بهمن موتوری‌ها اعلام کردند که مجوز عرضه محصولات خود در بورس کالا را دریافت کرده اند. براین اساس قرار است که این شرکت فیدلیتی پرایم تیپ یک (پنج نفره)، فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (هفت نفره) و دیگنیتی را از تاریخ ۲۶ مردادماه سال جاری از مسیر بورس کالا در دسترس مشتریان خود قرار دهد.

تا پیش از این متقاضیان برای خرید این سه محصول بهمن موتور باید به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه می‌کردند، اما حالا خرید این سه خودروی مونتاژی چینی از طریق بورس کالا فراهم شده است.

در مورد قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این سه محصول نیز، بهمن موتور اعلام کرده است که برای فیدلیتی تیپ ۱ پنج نفره ۷۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش بینی شده است. فیدلیتی تیپ ۲ هفت نفره نیز با قیمت ۷۷۲ میلیون تومان در بورس کالا قابل خریداری است. دیگنیتی نیز با قیمت ۸۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل خرید خواهد بود.

در هر دوره یک ماهه نیز 3 محصول وانت کارا تک کابین و دوکابین و کاپرا بدون قرعه کشی قابل خریداری هستد.

فروش فوق العاده ۵ محصول ام وی ام و چری شرکت مدیران خودرو از روز شنبه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

به اطلاع متقاضیان می رساند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۸ شرایط فروش نقدی برای برخی از محصولات شرکت صنایع خودروسازی مدیران از طریق قرعه کشی به شرح ذیل ارائه میگردد.

ثبت نام صرفاً به صورت آنلاین و از طریق سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو به آدرس sale.iranecar.com و از طریق قرعه کشی قابل انجام می باشد.

فروش فوری خودرو

 در این طرح فروش خودروهای X۲۲ MT Sport Luxury با قیمت ۴۸۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، X۲۲ Pro IE Turbo با قیمت ۶۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، X۳۳S AT Excellent Sport با قیمت ۷۲۴ میلیون و سیصد هزار تومان، ARRIZO ۵ Turbo IE با قیمت ۷۶۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان و TIGGO ۷ IE با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان  با موعد تحویل ۳ ماهه به خریداران عرضه خواهد شد.

دومین مرحله از فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران از روز شنبه مورخ ۲۵ تیر ماه آغاز می شود. مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم و ما بعد آن‌ها پس از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ باشد می‌توانند واجد شرایط این طرح هستند. بنابر اعلام ایران خودرو در این مرحله ۵ محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس سال،‌ پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف قرمز، تارا اتوماتیک و دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماهه عرضه می شود.

متقاضیان این مرحله با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com از روز شنبه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

لازم بذکر است خریداران برای ثبت نام محصولات ایران خودرو موارد زیر باید در نظر داشته باشند:

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن نیست.

شماره تلفن و شماره شبای معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد. بدیهی است تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی است.

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است. همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نیست.

ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی است.

متقاضی باید در هنگام واریز وجه، از کارت‌های بانکی متعلق به نام خود استفاده کند. 

به مناسبت عید سعید غدیرخم انواع شرایط فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه متقاضیان عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مطابق جداول بخشنامه جدید اعلام می شود.

متقاضیان از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ (به مدت سه روز) می‌توانند با ورود به سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند.

ساعت آغاز طرح از طریق سایت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اطلاع رسانی می‌شود.

همچنین فروش فوری ۳ محصول شرکت زامیاد بدون قرعه کشی با موعد تحویل یک ماهه از ساعت ۹ صبح روز شنبه (۲۵ تیر) آغاز می‌شود و ثبت نام از متقاضیان تا زمان تکمیل ظرفیت، ادامه دارد.

در این طرح "نیسان تک‌سوز آپشنال"، "نیسان دوگانه‌سوز آپشنال" و "پادراپلاس بنزینی" باهدف تنظیم و کاهش فاصله قیمت کارخانه و بازار به فروش می‌رسد.

متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

همچنین، متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت‌نام ندارند.

در این طرح، موعد تحویل خودرو به ثبت‌نام‌کنندگان، حداکثر ۳۰ روزه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان