وام فوری | وام بدون ضامن | وام قرض الحسنه

وام فوری 300 میلیونی دولت برای خرید خودرو | وام فوری بدون ضامن با تحویل آنی

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تفاهم شهرداری، وزارت صمت و نفت برای خرید تاکسی‌های برقی و ورود آنها به پایتخت گفت: هزینه یک دستگاه تاکسی برقی حدود یک میلیارد تومان است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 ​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

مهدی چمران صبح دیروز  در حاشیه یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص ورود اتوبوس ‌های جدید به پایتخت اظهار کرد: شهرداری برای بیش از ۶۰۰ دستگاه اتوبوس سهم خود را به وزارت کشور پرداخت کرده است و قرار است پس از اربعین به ناوگان تهران افزوده شود.

وی همچنین در ارتباط با ورود ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در آستانه مهرماه به پایتخت افزود: روز گذشته بنده با مسئولان دو اتوبوس‌ساز گفت‌وگویی را داشتم و یکی از آنها اذعان داشت که ۳۰ دستگاه اتوبوس را آماده کند و بعید می‌دانم بتوانیم تا مهرماه ۳۰۰ دستگاه اتوبوس را وارد سیستم حمل و نقل کنیم. حدودا ۱۰۰ دستگاه از این تعداد وارد سیستم حمل و نقل خواهد شد

رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص اورهال اتوبوس‌های قدیمی اتوبوسرانی تصریح کرد: این مسئله نیز با سرعت در حال انجام است و هر زمان که هر تعداد اتوبوس اورهال شوند وارد سیستم حمل و نقل خواهند شد.

چمران با اشاره به تفاهم شهرداری، وزارت صمت و نفت برای خرید تاکسی‌های برقی و ورود آنها به پایتخت گفت: هزینه یک دستگاه تاکسی برقی حدود یک میلیارد تومان است که ۴۰۰ میلیون آن را وزارت نفت و بیش از ۳۰۰ میلیون نیز در قالب تسهیلات پرداخت می‌شود و مالک تاکسی نیز می‌تواند تاکسی فرسوده خود را بفروشد تا بتواند تاکسی برقی را خریداری کند.

وی در خصوص تاکسی‌های برقی گفت: این تاکسی‌ها از خارج وارد کشور خواهند شد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص تردد موتورسیکلت‌ها در سطح شهر تهران افزود: در این ارتباط نیز تنها شهرداری مسئولیت ندارد و پلیس راهور نیز باید ورود کند البته موضوع فرهنگسازی بسیار مهم است ضمن اینکه موتورسیکلت‌های برقی به گونه‌ای تنظیم شده که سرعت آنها بیش از ۶۰ کیلومتر نباشد.

چمران همچنین درخصوص گزارش شهردار منطقه ۲۱ در ارتباط با حادثه دلخراش غرق شدن دو کودک در بوستان زیتون در منطقه ۲۱ افزود: این گزارش هفته گذشته ارائه شد و بنابر صحبت‌های شهردار هیچ چیزی در این بوستان کم و کسری نداشته است و در ارتباط با نتیجه قصور افراد باید دادستانی نظر خود را اعلام کند.

رئیس شورای شهر تهران نیز در ارتباط با تغییر معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: آقای بهرامی پس از درگذشت پدرشان یک سری مشکلات خانوادگی را داشت که نمی‌توانست در این حوزه فعالیت داشته باشد و در ارتباط با معاون جدید هنوز فردی معرفی نشده است.

وام فوری

بانک کشاورزی همواره کوشیده تا گامی موثر در تامین نیازهای مشتریان خود و همچنین رشد تولید و اشتغال بخش کشاورزی بردارد، به همین دلیل وام بسته گندم را ارائه داده است. مشتریانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک کشاورزی حساب کوتاه مدت عادی داشته باشند و حداقل سه ماه یا حداکثر 12 ماه از افتتاح آن گذشته باشد. سود این تسهیلات 17 درصد بوده و متقاضیان برای دریافت آن باید اعتبار شغلی داشته باشند و ضامن مناسبی را ارائه بدهند. بازپرداخت این تسهیلات برحسب مدت میانگین حساب و ضریب برابری تعیین می‌شود و حداکثر به 36 ماه می‌رسد. طی مدت زمان خواب سپرده به اصل آن سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد.

با در نظر گرفتن سقف وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 7 میلیون و 130 هزار و 545 تومان است. کل سود این تسهیلات به 56 میلیون و 699 هزار و 638 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 256 میلیون و 799 هزار و 638 تومان خواهد بود.

در حال حاضر بانک کشاورزی با هزار و 817 شعبه و 50 شعبه تخصصی ارزی به ارائه انواع خدمات شامل سپرده‌ای، تسهیلاتی، بانکداری اینترنتی، خدمات ارزی، نظام‌های بازپرداخت، طرح ناظرین ویژه، بازپرداخت اقساط تسهیلات، درخواست درگاه پرداخت اینترنتی و … مشغول است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان