وام فوری | وام بدون ضامن | وام قرض الحسنه

وام فوری 150 میلیون تومانی خرید خودرو | دریافت وام فوری خودرو برای همه

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آغاز پرداخت وام با کارمزد ۸ درصدی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده از امروز خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 ​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

مهدی وحدت کار از تسهیلات جدید برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده با ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۸ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس از ابتدای شهریورماه سال جاری برای نوسازی تاکسی‌ها آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این طرح، شهرداری تهران از منابع داخلی خود تسهیلاتی برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده با مشارکت صندوق کارآفرینی امید فراهم آورده است. به طوری که تاکسیرانان برای دریافت تسهیلات با مراجعه به اداره نوسازی سازمان تاکسیرانی باید نسبت به ثبت نام اقدام‌ می کنند و متناسب با زمان ثبت نام برای تشکیل و تکمیل پرونده بانکی به صندوق کارآفرینی امید برای بهره‌مندی از تسهیلات معرفی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که خودروساز به تعهد خود عمل کند و پیش فاکتور را در زمان بندی مشخص مطابق با قرارداد منعقد شده با نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر کند، طرح نوسازی ناوگان مطابق با زمان بندی پیش بینی شده محقق خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، وی در پایان عنوان کرد: خودروی «سمند سورن پلاس» برای متقاضیان با قیمت حدود ۳۶۲ میلیون تومان عرضه می‌شود و با توجه به اینکه تحویل خودرو سه ماه پس از تکمیل پرداخت است و نظر به اجرای طرح کلید به کلید، تحویل خودروی فرسوده در روز دریافت خودروی جایگزین انجام می شود. مبلغ ارزش اسقاط نیز توسط مراکز به تاکسیرانان پرداخت می‌شود.

وام فوری

دریافت وام فقط با افتتاح حساب شاید برای شما کمی جالب باشد؛ اما این موضوع واقعیت دارد. زیرا مشتریان بانک دی که تمایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون‌تومانی طرح «فرزانه» این مجموعه دارند، تنها کافی است در یکی از شعب این بانک حساب باز کنند. .

وام قرض‌الحسنه از جمله وام‌های بانکی بوده که در واقع نوعی عقد بین بانک و قرض‌گیرنده است. در این وام طبق قانون و مقررات و ضوابط، مبلغی به‌عنوان قرض به فرد داده می‌شود. طبق قرارداد، مبلغ وام قرض‌الحسنه توسط وام‌گیرنده باید باز پرداخت شود.

بانک‌های مختلفی اقدام به دادن وام قرض‌الحسنه را به سپرده‌گذاران خودشان می‌دهند. سقف تسهیلات وام قرض‌الحسنه به متقاضیان و میزان کارمزد هر ساله آن توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌شود.

وام قرض‌الحسنه همان‌طور که از نامش پیداست، دارای نرخ کارمزد کمی است؛ عموماً نرخ کارمزد تسهیلات صفر تا چهار درصد است که از مشتریان دریافت می‌شود.

پیرامون وام ۲۰۰ میلیونی باید بگوییم بانک دی برای دریافت این وام تنها به افتتاح احتیاج دارند. البته لازم به ذکر است که مشتری‌های این بانک باید حداقل ۳ ماه از خواب سپرده‌شان باید گذشته باشد تا امکان درخواست این تسهیلات را داشته باشند.

سود این تسهیلات برحسب میانگین حساب متغیر متفاوت بوده و بین چهارتا ۱۸ درصد اعلام شده است. حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت این وام به ۶۰ ماه می‌رسد. افراد به‌منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. علاوه بر مشتریان عادی، کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز این امکان را دارند با ارائه معرفی‌نامه از وام مذکور بهره‌مند شوند.

سود این تسهیلات طبق میانگین حساب متغیر بوده و معمولاً بین ۴ تا ۱۸ درصد اعلام شده است. حداکثر مدت‌زمان بازپرداخت این وام نیز ۶۰ ماه است. افراد به‌منظور دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. علاوه بر مشتریان عادی، کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز این امکان را دارند با ارائه معرفی‌نامه از وام مذکور بهره‌مند شوند.

باتوجه‌به مبلغ وام و مدت بازپرداخت، میزان هر قسط ۵ میلیون ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. در واقع کل سود تسهیلات برای دریافت وام ۱۰۴ میلیون ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان است که به عبارتی کل مجموع رقم وام و سود آن، ۳۰۴ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

بانک دی طبق قانون اجازه تأسیس بانک‌های غیردولتی شکل گرفت و انواع خدمات ارزی، ریالی و افتتاح سپرده‌ها را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. هدف این بانک تسهیل و فراهم‌کردن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده، مؤثر و موجه در زمینه‌های پولی، مالی و بانکی است. در نهایت باید بگوییم شما می‌توانید تنها با افتتاح حساب در این بانک اقدام به دریافت وام کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان