وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری ۱۵۰ میلیونی بدون ضامن برای خرید خودرو | وام فوری خرید خودرو با اقساط کم و بازپرداخت بلند مدت

اعضای شورای شهر تهران گزارش مالی سازمان تاکسیرانی برای سال ۱۴۰۰ را بررسی و نظرات خود را در این باره اعلام کردند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 ​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

اعضای شورای شهر تهران صبح امروز حسابرسی شرکت تاکسیرانی شهر تهران برای سال ۱۴۰۰ را روی میز بررسی قرار داده و آخوندی پس از استماع گزارش حسابرس، گفت: خوشبختانه مواردی که در گزارش حسابرس در سال ۱۴۰۰ مطرح شد در گزارش ۱۴۰۲ رفع شده بود؛ اما دقت داشته باشید که چند نکته در سازمان تاکسیرانی حائز اهمیت است و یکی از آنها نداشتن حسابرس داخلی است. یعنی کنترل‌های داخلی صورت نمی‌گیرد و باید این مسئله را رفع کنیم.

وی با اشاره به لزوم تغییر در برخی اساسنامه شرکت‌ها در شهرداری تهران افزود: این مهم در انتظار نظر هیات رئیسه است.

تشکری هاشمی نیز با بیان اینکه لایحه پیشنهادی اعضای هیات عامل ماه‌ها است که منتظر ارسال به شورای شهر است، گفت: جای سوال است که چرا این مهم ارسال نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل صندوق کارآفرینی امید که باید برای نوسازی تاکسی‌ها وام بدهد باید با ورود شهرداری دنبال شود، تصریح کرد: سال گذشته تنها ۲۷۰۰ خودرو و امسال هم کمتر از ۶۰۰ خودرو نوسازی شده است که این نوسازی‌ها عمدتا با ارائه پول نقد از سوی راننده تاکسی بوده و اساسا چند راننده تاکسی داریم که ۳۰۰ میلیون تومان پول نقد داشته باشند؟.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مجوز واردات خودروی نو و دست دوم صادر شده؛ اما تاکسی‌ها که عموم مردم با آنها سر و کار دارند جزو لیست نیستند، گفت: این مشکلات باید حل و فصل شود.

وحدت کار مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران نیز که در جلسه امروز شورای شهر تهران حضور داشت با بیان اینکه طی قراردادی با شرکت کنترل ترافیک از محل درآمد طرح ترافیک به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان برای اعطاء تسهیلات نوسازی تاکسیرانی پیش بینی شده و ۱۰۰۰ میلیارد تومان هم از صندوق کارآفرینی امید پیش بینی شده، افزود: در مجموع ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام ۱۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی‌ها پیش بینی شده است که ۶۰ ماهه و با سود هشت درصد خواهد بود که چک اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان نهایی شده است و از آنجایی که ورود سمند سورن به عنوان تاکسی نهایی شده نوسازی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه به اتفاق شهردار تهران با وزیر صمت برای واردات خودرو به ویژه خودروی برقی جلسه داشتیم، گفت: دولت هم بر اجرای این مهم تاکید دارد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در مورد قرارداد سرویس مدارس استثنایی نیز اظهار کرد: قرارداد سرویس مدارس استثنایی بین اداره کل آموزش و پرورش و پیمانکاران بود و شهرداری طرف قرارداد نیست و تمام مطالبات سال گذشته پرداخت شد و از بودجه امسال نیز ۳۰ درصد که مربوط به سه ماه اول سال بود، پرداخت شده است.

اعضای شورای شهر تهران گزارش حسابرس در خصوص وضعیت مالی سازمان تاکسیرانی برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ را مطلوب ارزیابی کرده و رأی مثبت دادند.

وام فوری

 بانک آینده به آن دسته از مشتریانی که مایل به خرید کالا هستند و کمبود نقدینگی دارند در قالب کارت اعتباری وام 300 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «وام خرید کالا» تعیین می‌شود.

افرادی که مشتری بانک آینده هستند و متقاضی وام 300 میلیون تومانی این مجموعه محسوب می‌شوند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات در چهار سطح برنزی، نقره‌ای، طلایی و رزگلد به مشتریان اعطا می‌شود. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است. حداکثر سود این تسهیلات 23 درصد اعلام شده و مدت زمان بازپرداخت آن نیز به 60 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است این تسهیلات به افرادی تعلق می‌گیرد که قبلا از آن استفاده نکرده باشند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 8 میلیون و 457 هزار و 141 تومان است. کل سود تسهیلات، 207 میلیون و 428 هزار و 480 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 510 میلیون و 528 هزار و 480 تومان خواهد بود.

دریافت وام فوری یک روزه

این روزها دریافت وام یکی از معضلات جدی است. ریشه این موضوع را می‌توان در طولانی بودن روند دریافت وام هم جست‌وجو کرد. وام فوری راه مناسبی برای افرادی است که زمان زیادی ندارند و نیاز فوری به پول دارند. بانک‌هایی که این نوع وام را پرداخت می‌کنند، در 48 تا 72 ساعت، مبلغ تسهیلات (در اصطلاح به آن می‌گویند: وام فوری یک ساعته!) را به حساب درخواست‌کنندگان واریز می‌کنند.

متقاضیان در صورت داشتن سپرده یا حتی بدون سپرده‌گذاری اما با داشتن ضامن یا سند ملک می‌توانند این وام را دریافت کنند.

۲ راه برای دریافت فوری وام وجود دارد: وام فوری آنی بانک‌ها و وام خریدن یا همان وام فروشی. شرایط دریافت وام فوری داشتن ضامن معتبر یا سند یا سپرده است. متقاضی وام فوری می‌تواند سپرده‌گذاری کند و پول بیشتری به‌عنوان وام فوری دریافت کند. وام فوری می‌تواند وام خرید کالا، وام ازدواج، وام مسکن، وام قرض‌الحسنه و… باشد با این تفاوت که بانک آن را سریع‌تر به متقاضی تحویل می‌دهد و غالباً دوره بازپرداخت کوتاه‌تری دارند.

راه دیگر دریافت فوری وام، خرید وام است که در باور عامه به این روش نیز وام فوری گفته می‌شود. افرادی وجود دارند که باوجود سپرده‌گذاری در بانک و داشتن معدل مناسب حساب قصد دریافت وام ندارند و برای استفاده از امتیاز وام خود و کسب سود، وام خود را به فروش می‌گذارند. این روش چون به نوعی دور زدن قانون محسوب می‌شود، خطرهایی دارد و درخواست‌کننده باید حسابی احتیاط کند تا در دام کلاهبرداران نیافتد.

توصیه اینکه؛ اگر می‌خواهید با استفاده از تبلیغات وام فوری با سفته یا وام بدون ضامن یا وام فوری فرهنگیان وام بگیرید، حتماً با فروشنده وام قرارداد محضری تنظیم کنید که فروشنده پس از دریافت وام و برداشتن مبلغ مورد توافق، بقیه مبلغ وام را به شما تحویل دهد. گرفتن چک یا سفته از فروشنده به‌عنوان ضمانت در زمان عقد قرارداد نیز ضروری و اطمینان‌بخش است.

وام فوری تا سقف یک میلیارد تومان در برخی از بانک‌ها پرداخت می‌شود. نرخ سود در بانک‌ها باهم متفاوت است که در جدول بالای صفحه می‌توانید تمام بانک‌های ارائه‌دهنده وام فوری را مشاهده و مقایسه کنید. مدت بازپرداخت وام فوری در بانک‌ها متفاوت و در بازه‌ی زمانی ۳۶، ۴۸ و حتی ۶۰ ماهه است.

آیا وام فوری را می توان بدون سپرده گذاری دریافت کرد؟

بله. اگر متقاضی سند یا ضامن معتبر داشته باشد، بانک بدون سپرده‌گذاری ۴۸ تا ۷۲ ساعت به او وام فوری پرداخت می‌کند.

از کدام بانک ها میتوان وام فوری با سود کمتر دریافت کنیم

بانک‌های زیادی هستند که در ازای پرداخت وام فوری، سود ۲ یا ۴ درصد دریافت می‌کنند. در جدول بالای صفحه لیست تمام بانک‌ها به همراه سود دریافتی‌شان آورده شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان