فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

آغاز فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی و یک سوم قیمت بازار | ایران خودرو آتش زد به مالش

همزمان بر اساس پنجمین فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه خودرو‌ها ویژه متقاضیان طرح جوانی جمعیت، این متقاضیان که اولویت آن‌ها تابستان ۱۴۰۲ مشخص شده نیز می‌توانند تا ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ برای واریز وجه خودروی تارا اتوماتیک اقدام کنند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی و با دشرایط جدید در طرح یکپارچه باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است. در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی و به قیمت کارخانه برخوردار هستند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرصه میکند. فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرصه میکند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

قیمت خودرو‌ها قطعی و معادل ۴۹۰ میلیون و ۵۸۵ هزار و ۲۰۰ تومان و موعد تحویل خودرو‌ها نهایت سه ماهه در نظر گرفته شده است.

متقاضیان باید برای خرید محصولات ایران‌خودرو فقط از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

برای متقاضیان عادی محصول هایما S۷ گروه صنعتی ایران‌خودرو که در طرح فروش فوق‌العاده در دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها، اسامی آن‌ها با نوبت تحویل بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ اعلام شده و توسط شرکت برایشان پیامک ارسال شده است، امکان واریز وجه خودرو با قیمت قطعی و موعد تحویل ٩٠ روزه فراهم شده است.

در هجدهمین فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه خودروها ویژه متقاضیان‌ عادی که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی هایما S۷ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، این امکان فراهم شده که برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

هایما s7 یا هایما ۷ یکی از تولیدات گروه خودروسازی هایما وابسته به کمپانی فاو است که از سال ۲۰۱۰ به سبد تولیدات این خودروساز چینی اضافه شد و نخستین مرتبه در نمایشگاه اتومبیل چین به نمایش درآمد. گروه خودروسازی ایران خودرو که استقبال مشتریان از محصولاتی همچون جک اس ۵ و سایر تولیدات کراس اوور چینی موجود در بازار همچون ام وی ام ایکس۳۳ را دیده بود، سریعا دست به کار شد و هایما اس ۷ را از سال ۱۳۹۴ به مشتریان تحویل داد.

فروش فوری ایران خودرو

حال به دلیل آنکه توان پیشرانه تنفس طبیعی ۲ لیتری هایما اس ۷ چندان رضایت خاطر مشتریان را به دنبال نداشت، شرکت ایران خودرو تصمیم گرفت تا فیس‌لیفت دوم هایما اس ۷ را تحت‌عنوان هایما اس ۷ توربو در لیست تولیدات خود جای دهد. که البته این روزها خرید ماشین کارکرده هایما همتای فروش صفر آن در بازار مورد استقبال است.

هایما اس ۷ توربو به واسطه چهره جذاب‌تر و پیشرانه پرقدرت‌تر توانست مشتریان بیشتری را با خود همراه سازد. تولید نسخه ۲ لیتری این کراس اوور نیز از ابتدای سال ۹۷ به پایان رسید و از آن به بعد مدل توربو تنها نماینده شرکت هایما است که در لیست تولیدات بزرگترین خودروساز ایران جای دارد. در مطلب پیش رو به بررسی کامل هایما اس ۷ توربو از جنبه‌های فنی، ظاهری، امکانات و وضعیت فروش در ایران خواهیم پرداخت.

مدل اولیه هایما اس ۷ که در بازار کشورمان حضور یافت به یک پیشرانه تنفس طبیعی چهار سیلندر ۲ لیتری مجهز شده بود. توان حاصل از هایما s7 معمولی برابر با ۱۴۸ اسب بخار و ۱۸۰ نیوتن متر است و این خودرو می‌تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ را در ۱۳ ثانیه پر کند. حداکثر سرعت هایما اس ۷ معمولی و میانگین مصرف سوخت آن به ترتیب برابر با ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت و ۸.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است.

اما هایما اس ۷ توربو پا به میدان گذاشت تا ضعف‌های فنی نسخه تنفس طبیعی را جبران کند. بنابراین این مدل به یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۸ لیتری توربوشارژ مجهز شد که ۱۷۰ اسب بخار قدرت از انتهای میل لنگ آن به سوی جعبه‌دنده ارسال می‌شود. گشتاور حاصل از این پیشرانه هم برابر با ۲۳۰ نیوتن متر خواهد بود که یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک وظیفه ارسال آن به سوی چرخ‌های جلو را برعهده گرفته است. توان فنی هایما اس ۷ توربو نسبت به قبل بسیار ارتقا یافته و شتاب آن به رقم ۱۰.۵ ثانیه رسیده است. حداکثر سرعت این خودرو ۱۵۱۰ کیلوگرمی نیز برابر با ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. در این بین ۹.۷ لیتر سوخت نیز در هر ۱۰۰ کیلومتر توسط هایما اس ۷ توربو سوزانده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان