فروش فوری ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو

آغاز ثبت نام حراج بزرگ فروش فوری ایران خودرو | فروش فوری ایران خودرو از دم قسط با تحویل فوری

متقاضیان عادی طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات ایران‌خودرو در سامانه یکپارچه با اولویت‌های تابستان، پاییز و بخش اول زمستان امسال که پیامک واریز برای آنها ارسال شده از ابتدای هفته جاری (شنبه ۳۱ تیرماه) به مدت ۱۲ روز (تا ۱۱ مرداد ماه) می‌توانند نسبت به تکمیل وجه و پیش پرداخت اقدام کنند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی و با دشرایط جدید در طرح یکپارچه باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است. در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی و به قیمت کارخانه برخوردار هستند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرصه میکند. فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرصه میکند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

متقاضیان‌ عادی طرح فروش فوق‌العاده که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه مشارکت داشته و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک، هایما S۵ و وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از روز گذشته (شنبه ۳۱ تیر ماه) تا روز چهارشنبه هفته آینده (۱۱ مرداد ماه) برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

همچنین این گروه صنعتی فراخوان پانزدهم را برای متقاضیان عادی که در طرح پیش‌فروش پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، دناپلاس و دناپلاس توربو دستی، اولویت دریافت بخش سوم پاییز ۱۴۰۲ و بخش اول زمستان ۱۴۰۲ به آن‌ها تخصیص یافته است، می‌توانند در بازه زمانی یاد شده برای واریز وجه پیش‌پرداخت علی‌الحساب مطابق بخشنامه اقدام کنند.

گفتنی است اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

اطلاعات تکمیلی بخشنامه فراخوان چهاردهم (فروش فوق‌العاده ) از این لینک و بخشنامه فراخوان مرحله پانزدهم از لینک قابل مشاهده است.

فروش فوری ایران خودرو

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز 1402 و بخش اول اولویت زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند چهاردهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (فراخوان) برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه صرفاً برای منتخبین بخش سوم اولویت های تابستان 1402 و بخش اول اولویت های پاییز 1402 ، به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت تابستان 1402 و بخش اول اولویت پاییز 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند./ جماران

ایران خودرو تعدادی از خودروهای سواری کارکرده را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش می‌رساند.

مزایده خودرو یکی از مزایده‌های محبوب در میان مردم به شمار می‌رود. یکی از سایت‌هایی که امکان مزایده اینترنتی را برای شما فراهم می‌کند، سامانه مزایده ایران خودرو است. در این مزایده‌ها هر کسی که بیشترین مبلغ را اعلام کند، صاحب خودرو می‌شود.

اگر قصد شرکت در مزایده ایران خودرو را دارید، شرایط و لیست اقلام مزایده را قبل از شروع حتما مطالعه کنید. تیم اجرایی بر تمام مراحل مزایده نظارت می‌کنند. بعد از اینکه مزایده به پایان رسید، پاکت‌ها باز و برندگان مزایده مشخص می‌شوند. تمامی این مراحل به صورت اینترنتی و در سایت ایران خودرو انجام می‌شوند.

گروه صنعتی ایران خودرو به نمایندگی از شرکت سمند ترابر بین‌الملل تعدادی از خودروهای سواری کارکرده را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش می‌رساند.

این مزایده روز شنبه ۷ مردادماه آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه ۱۰ مردادماه ادامه دارد.

ساعت برگزاری مزایده ۸:۳۰ لغایت ۱۵:۰۰ است که ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سایت اینترنتی ‌auction.ikco.ir امکان‌پذیر می‌باشد.

شرکت‌کنندگان در مزایده جدید ایران خودرو باید 10 میلیون تومان سپرده‌گذاری داشته باشند.

آنطور که ایران خودرو اعلام کرده افراد می‌توانند از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه اینترنتی را این مبلغ را پرداخت کنند و محدودیت انتقال وجه ندارند. البته درگاه بانکی فقط امکان انتقال وجه از صاحبان اصلی حساب بانکی دارد.

برنده مزایده ایران خودرو باید ظرف مدت مشخص‌شده در سامانه و پس از اعلام نتایج، نسبت به واریز کل مبلغ خودرو اقدام کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان