فروش فوری ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو

فوری/ایران خودرو آتش زد به مالش | حراج بزرگ فروش فوری ایران خودرو مرداد ماه آغاز شد

شرایط طرح پیش فروش و فروش فوری ایران خودرو مرداد 1402 اعلام شد.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی و با دشرایط جدید در طرح یکپارچه باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است. در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرضه شده از قیمت های مناسبی و به قیمت کارخانه برخوردار هستند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرصه میکند. فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرصه میکند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز 1402 و بخش اول اولویت زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند چهاردهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (فراخوان) برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه صرفاً برای منتخبین بخش سوم اولویت های تابستان 1402 و بخش اول اولویت های پاییز 1402 ، به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت تابستان 1402 و بخش اول اولویت پاییز 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند./ جماران

ایران خودرو تعدادی از خودروهای سواری کارکرده را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش می‌رساند.

مزایده خودرو یکی از مزایده‌های محبوب در میان مردم به شمار می‌رود. یکی از سایت‌هایی که امکان مزایده اینترنتی را برای شما فراهم می‌کند، سامانه مزایده ایران خودرو است. در این مزایده‌ها هر کسی که بیشترین مبلغ را اعلام کند، صاحب خودرو می‌شود.

اگر قصد شرکت در مزایده ایران خودرو را دارید، شرایط و لیست اقلام مزایده را قبل از شروع حتما مطالعه کنید. تیم اجرایی بر تمام مراحل مزایده نظارت می‌کنند. بعد از اینکه مزایده به پایان رسید، پاکت‌ها باز و برندگان مزایده مشخص می‌شوند. تمامی این مراحل به صورت اینترنتی و در سایت ایران خودرو انجام می‌شوند.

گروه صنعتی ایران خودرو به نمایندگی از شرکت سمند ترابر بین‌الملل تعدادی از خودروهای سواری کارکرده را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش می‌رساند.

این مزایده روز شنبه ۷ مردادماه آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه ۱۰ مردادماه ادامه دارد.

ساعت برگزاری مزایده ۸:۳۰ لغایت ۱۵:۰۰ است که ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سایت اینترنتی ‌auction.ikco.ir امکان‌پذیر می‌باشد.

شرکت‌کنندگان در مزایده جدید ایران خودرو باید 10 میلیون تومان سپرده‌گذاری داشته باشند.

آنطور که ایران خودرو اعلام کرده افراد می‌توانند از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه اینترنتی را این مبلغ را پرداخت کنند و محدودیت انتقال وجه ندارند. البته درگاه بانکی فقط امکان انتقال وجه از صاحبان اصلی حساب بانکی دارد.

برنده مزایده ایران خودرو باید ظرف مدت مشخص‌شده در سامانه و پس از اعلام نتایج، نسبت به واریز کل مبلغ خودرو اقدام کند.

فروش فوری ایران خودرو

ایران خودرو نیز همانند خودروسازی سایپا پای در راه واردات خودرو گذاشت. مدیران ایران خودرو در اولین گام قصد دارند تا در اولین گام یک خودروی سدان را به بازار عرضه کنند.

به گزارش اکو ایران، ایران خودرویی ها از اولین محصولی وارداتی خود رونمایی کردند. آن طور که مدیران این خودروساز برنامه ریزی کرده اند قرار است  آئولوس شاین مکس مدال اولین خودروی وارداتی ایران خودرو را در دور جدید ورود خودرو به کشور به سینه خواهد زد.

البته نام اصلی این خودروی چینی آئولوس یی شوئن مکس که مدیران ایران خودرو تصمیم گرفتند به دلیل سختی تلفظ، تغییراتی در نام آن بدهند بنابراین این خودرو با نام آئولوس شاین مکس در بازار ایران حاضر خواهد بود.

این خودرو محصولی از خودروسازی دانگ فنگ چین است. ایران خودرویی ها پیش تر سابقه همکاری با این خودروساز جنوب شرق آسیایی را در کارنامه دارند. آبی های جاده مخصوص به دنبال این هستند تا این محصول لوکس دانگ فنگ را در دو مدل بنزینی و هیبریدی به بازار عرضه کنند. اخبار منتشر شده نشان می دهد خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص قصد دارد در اولین گام چهار هزار دستگاه از آئولوس شاین مکس به صورت بنزینی و 500 دستگاه از این خودرو را به صورت هیبرید وارد کشور کنند.  

پیش از بازگشت تحریم های صنعت خودرو در سال 97 آبی های جاده مخصوص مونتاژ H30 کراس محصول دانگ فنگ را در دستورکار داشتند. خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص به دنبال این بود تا برخی دیگر از محصولات دانگ فنگ را نیز به سبد محصولاتی خود اضافه کند اما مدیران این برند چینی با بازگشت تحریم ها ترجیح دادند که به همکاری خود با ایران خودرو پایان داده و بازار خودروی کشور را ترک کنند.

دولت سیزدهم شهریور 1401 با انتشار دستورالعمل اجرایی واردات خودروی کشور به صورت عملی قفل را از در ورود خودرو به کشور برداشت. خودروسازی سایپا در آن مقطع اعلام کرد که وارد پروسه واردات خودرو خواهد شد و برنامه ریزی های خود را نیز برای حضور در این بازار انجام داد. اما ایران خودرویی ها اعلام کردند قصدی برای حضور در بازار خودروهای وارداتی ندارند. به نظر می رسد با تغییر مدیرعامل ایران خودرو در اسفند سال گذشته، سیاست های آبی های جاده مخصوص برای حضور در بازار خودروهای وارداتی نیز دست خوش تغییر شده و مدیرعامل جدید بدش نمی آید تا دستی بر آتش بازار خودروهای وارداتی داشته باشد.

بررسی رقبای این خودروی لوکس چینی در بازار ایران نشان می دهد آئولوس شاین مکس دانگ فنگ باید با خودروهایی مانند فونیکس آریزو 8 محصول مدیران خودرو، جک J7 محصول کرمان موتور و ریسپکت محصول بهمن موتور دست و پنجه نرم کند. با حضور آئولوس شاین مکس دانگ فنگ بازار خودروهای سدان در رده مونتاژی و وارداتی گرم تر خواهد شد. البته ایران خودرویی ها هنوز زمان قطعی ورود این خودرو خبر نداده اند. قیمت این خودروی وارداتی نیز مجهول دیگری است که هنوز مدیران ایران خودرو به آن پاسخ نداده اند. به نظر می رسد با توجه به اتمام مراحل ورود و تحویل چانگان CS35 پلاس از سوی خودروسازی سایپا، مدیران ایران خودرو به دنبال این باشند تا برای عقب نیفتادن از رقیب سنتی خود هر چه زودتر مراحل واردات و ترخیص این خودروی چینی را نهایی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان