فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو به قیمت کارخانه | از فروش فوری ایران خودرو جا نمانید + لینک ثبت نام

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت خبر داده است.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

فروش فوری ایران خودرو بدون قرعه کشی است که باعث جذب مشتری زیاد این شرکت خودروسازی شده است. در طرح فروش فوری ایران خودرو، خودروهای عرصه شده از قیمت های مناسبی برخوردار هستند. فروش فوری ایران خودرو طرحی از شرکت ایران خودرو است که در آن تعدادی از محصولات خود را عرصه میکند. فروش فوری ایران خودرو در هر دوره خودروهای جدیدی عرصه میکند. در ادامه به جزئیات طرح فروش فوری ایران خودرو میپردازیم.

فروش ویژه نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل

به گزارش خبرگزاری برنا، در این طرح فروش ویژه نقدی اقساطی که صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌شود، برای نخستین بار امکان خرید مدل‌های رنگی این محصول در چهار رنگ قرمز، نقره‌ای، خاکستری و مشکی فراهم خواهد بود.

در این طرح فروش سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای (با سود مشارکت ۱۲ درصد) و اقساطی با تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی تا ۲۴ ماه (روش اقساطی یک‌ساله بدون کارمزد) پیش‌بینی شده است. 

خودرو فوتون تونلند نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایران با پیشرانه معروف کامینز ۸/۲ لیتری مجهز به توربوشارژر است که می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دوکابین بازار ایران تبدیل کرده است. 

خودروی لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر  نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی های مهم این محصول است.

به منظور معرفی مشخصات فنی و عملکردی خودرو، کارزار معرفی محصول در مجموعه تفریحی و ورزشی توچال و مجموعه ورزشی  انقلاب تا پایان هفته جاری در حال  برگزاری است.

در طرح فروش فوق‌العاده پنج محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس ELX با موتور XU7P، پژو 207 دستی مجهز به فرمان برقی و پژو 207 اتوماتیک شش سرعته دو رنگ عرضه شده است.  همچنین در طرح پیش فروش یک ساله تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس به متقاضیان پیشنهاد شده است. 

پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها و واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش محصولات و انجام قرعه‌کشی (صرفا برای محصولات ایران‌خودرو)، این گروه صنعتی برای دومین بار پنجشنبه هفته گذشته، طرح فروش محصولات خود در قالب فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله با روش قرعه‌کشی را اجرا کرد.

حال ایران‌خودرو در راستای طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همزمان با عرضه خودرو هایما S۷ در بورس کالا، از امروز (یکشنبه ۸ آبان ماه) طرح فروش این خودرو (هایما S۷) بدون قرعه‌کشی را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد، به دنیا آمده باشد، اجرا می‌کند.

متقاضیان از امروز تا زمان تکمیل ظرفیت (البته حداکثر تا تاریخ ۸ بهمن ۱۴۰۱ ) فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

در پایان فرآیند ثبت‌نام، متقاضی جهت پرداخت وجه خودرو، به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت شده و می‌تواند اقدام به واریز وجه کند؛ واریز وجه صرفا به صورت اینترنتی بوده و به وجوه واریزی از طرق غیر سایت مذکور، ترتیب اثری داده نخواهد شد. (امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب دارای قابلیت پرداخت، میسر است اما با توجه به احتمال محدودیت سقف پرداخت در برخی از کارت‌های بانکی، لازم است متقاضیان تا پیش از اقدام به ثبت‌نام از افزایش سقف پرداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل کنند.)

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

فروش فوری ایران خودرو در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده غیر از تاکسی برای آبان ماه۱۴۰۱ با عرضه ۵ خودرو آغاز شده است. در این طرح خودروهای سورن پلاس، پژو پارس سال، پژو پارس با موتور سفارشی XU۷p، پژو ۲۰۷ دستی و خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک عرضه شده اند. قیمت خودروها در این طرح قطعی و موعد تحویل آن ۳ ماه پس از واریز وجه نهایی است.

شرایط خودروهای فرسوده مطابق با آئین نامه از رده خارج کردن خودروها فرسوده و آئین نامه موضوع ماده ۸ قانون هوای پاک است؛ بر اساس این آیین نامه سن مرز فرسودگی، سنی است که وسایل نقلیه موتوری به علت طول عمر و میزان کارکرد، دچار افت عملکردی و ایمنی شده و نیازمند تعمیرات و نگهداری فنی بیشتر است و مشمول افزایش دفعات سالیانه معاینه فنی می‌شود.

فروش فوری ایران خودرو

در این آیین نامه سن فرسودگی خودروهای شخصی شامل سواری، استیشن(ون) و سواری کار برابر با ۱۵ سال است. سن فرسودگی وانت پایه گازسوز ۱۴ و وانت بنزینی، دوگانه سوز و دیزلی برابر با ۱۳ سال تعیین  شده است.

بر اساس اطلاعات مندرج در اطلاعیه ایران خودرو، افراد متقاضی باید موارد زیر را در نظر داشته باشند:

قبل از احراز صلاحیت دارنده خودروی فرسوده از سوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و اعلام منتخبین قرعه کشی ایران خودرو و طی مراحل اسقاط خودروی فرسوده، متقاضیان امکان واریز هیچگونه وجهی را به ایران خودرو نخواهد داشت.

حداکثر مهلت اجرای فرآیند اسقاط خودروی فرسوده بر اساس ضوابط ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، پس از برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو، از سوی آن ستاد دو ماه تعیین شده است. بدیهی است در صورت هرگونه تأخیر ، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

متقاضیان واجد شرایطی که در قرعه کشی شرکت  ایران خودرو برنده شده باشند، می‌بایست در مرکز اسقاط و قبل از اسقاط خودروی فرسوده با تنظیم اقرارنامه هرگونه ادعایی در خصوص نحوه استفاده از گواهی اسقاط صادر شده در سامانه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و ارزش آن را از خود سلب و ساقط نماید.

متقاضیانی خودروی های  فرسوده که می خواهند وجه خودروی فرسوده و یا ارزش لاشه و یا امتیازات گواهی اسقاط را از مرکز اسقاط دریافت نمایند، نمی توانند در این طرح شرکت نمایند

قیمت نهایی فروش محصولات توسط ایران خودرو معادل قیمت مصوب فروش در زمان واریز وجه خواهد بود./بانک اول

به گزارش ایمنا کرمان موتور فروش ویژه آبان ماه خود را آغاز کرد.

محصولات کرمان موتور

بر اساس بخشنامه جدید فروش کرمان موتور، در این طرح محصولات جک اس ۳، جک جی ۴ جدید، کی ام سی تی ۸ و کی ام سی جی ۷ عرضه می‌شود.

آدرس سایت کرمان موتور

آدرس درگاه فروش اینترنتی کرمان موتور http://sales.kermanmotor.ir است.

جزئیات فروش کرمان موتور

موعد تحویل محصولات کرمان موتور 90 روز کاری است.

قیمت کرمان موتور

جک اس ۳ با قیمت ۶.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان - تحویل ۹۰ روز کاری

جک جی ۴ با قیمت ۵.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان - تحویل ۹۰ روز کاری

کی ام سی تی ۸ با قیمت ۹.۶۷۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان - تحویل ۹۰ روز کاری

کی ام سی جی ۸ با قیمت با قیمت ۱۲.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان - تحویل ۹۰ روز کاری

نوع خودرو قیمت مصوب مرحله اول مدت اقساط تعداد چک اقساط تحویل

JAC - S3 ۶۷۵.۰۰۰.۰۰۰ ۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۸ ماهه ۶ فقره چک ۶۶.۴۲۰.۰۰۰

۹۰روزکاری

۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۰ ماهه ۱۰ فقره چک ۳۶.۲۷۰.۰۰۰

JAC - J4 N ۵۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۸ ماهه ۶ فقره چک ۵۳.۶۰۰.۰۰۰

۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲۴ ماهه ۸ فقره چک ۳۷.۱۶۰.۰۰۰

KMC - T8 ۹۶۷.۰۰۰.۰۰۰ ۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۱۸ ماهه ۶ فقره چک ۱۰۰.۲۳۰.۰۰۰

۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ۳۰ ماهه ۱۰ فقره چک ۶۲.۲۴۰.۰۰۰

KMC - J7 ۱.۲۶۵.۰۰۰.۰۰۰ ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۶ ماهه ۱ فقره چک ۴۷۴.۳۵۰.۰۰۰

نقدی یک مرحله‌ای: تخفیف ویژه ۶۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

به نقل از ایکوپرس، مدیر تحویل و لجستیک ایران‌خودرو با اعلام ظرفیت تحویل روزانه 400 دستگاه خودرو به صورت حضوری در تمامی سایت‌های تولیدی ایران‌خودرو، تصریح کرد: با توجه به تمایل برخی از مشتریان مبنی بر دریافت سریع تر خودرو و صرفه جویی در زمان حمل و پلاک، نسبت به انتخاب این روش تحویل اقدام می‌شود.

حمیدرضا چرمچی با بیان این‌که پس از صدور سند خودرو، پیامک انتخاب گزینه تحویل حضوری برای مشتریان ارسال می‌شود، خاطرنشان کرد: مشتریان ظرف مدت 12 ساعت باید نسبت به انتخاب این گزینه اقدام کنند تا برنامه‌ریزی لازم برای تحویل حضوری انجام شود.

وی با اشاره به استقبال گسترده مشتریان از دریافت حضوری خودروها، گفت: در هفت ماهه امسال این روش تحویل به میزان 108 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

چرمچی در عین حال تصریح کرد: در مهرماه امسال نسبت به مهر سال گذشته افزایش 166 درصدی در این حوزه را شاهد بوده‌ایم.

مدیر تحویل و لجستیک ایران‌خودرو افزود: تحویل حضوری در سطح کشور و در سایت‌های استانی ایران‌خودرو افزایش چشم‌گیری یافته به‌گونه‌ای که در پایان مهر امسال، 14 هزار و 118 مشتری از این روش استقبال و استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به برنامه این شرکت برای افزایش ظرفیت تحویل حضوری خودرو به میزان 30 درصد از تحویل روزانه گفت: تحویل حضوری در سایت مرکزی ایران خودرو در تهران در روزهای تعطیل نیز فعال است.

چرمچی از افزایش 37 درصدی تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا پایان مهرماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای امسال 328 هزار و 694  دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است.

پیش پرداخت های در نظر گرفته شده برای خودروها بسته به مدل خودرو ۳۰ و ۴۵ درصد است و تسویه در یک بازه زمانی ۶۰ ماهه باید انجام شود. نرخ سود آن نیز از سوی شرکت ۲۱ درصد عنوان شده است.

البته رقم اقساط خودروهای تیگو و آریزو با توجه به قیمت تعیین شده برای چهار مدل عرضه شده بین ۹ میلیون تا ۱۷ میلیون تومان است.سنگینی قسط ماهانه برای خودروهای ام وی ام عرضه شده در این طرح هفت تا ۱۳ میلیون تومان در ماه است.

مشخصات فنی خودروهای عرضه شده

یکی از خودروهای عرضه چری تیگو ۵ است که یک شاسی بلند جمع و جور و نیمه لوکس از شرکت چری چین است.چری تیگو ۵ با دو چهره به بازار کشورمان عرضه شده که شامل نسخه‌های قبل از فیس لیفت و پس از فیس لیفت می‌شوند. علاوه برآن این خودرو در دو تیپ از امکانات و تجهیزات به دست مشتریان رسیده که نمونه نیمه فول آن لاکچری نام دارد و نسخه تمام فول نیز اکسلنت لقب گرفته است.

تیگو هفت نیز یک کراس اور مدرن با تکنولوژی پیشرفته تر تیگو ۵ است. عرضه تیگو ۷ در بازار ایران از اواسط مرداد ۹۶ به شکل رسمی آغاز شد و ابتدا فقط در تیپ اکسلنت به‌ دست مشتریانش رسید.  در پاییز ۹۷ ، تیپ ای ای آن هم معرفی شد. تیپ ای ای که از مدل ۹۸ به بازار کشورمان راه یافت ، همان پیشرانه تیپ اکسلنت را دارد.

در ایران کراس‌اورهای چری با نام تیگو فروخته می‌شوند، سدان‌های چری نیز با نام آریزو  عرضه می‌شوند. در طرح فروش قسطی، آریزو شش با قیمت ۸۷۳ میلیون تومان عرضه می شود. این خودرو همان مدلی است که چری با یک غافلگیری در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸  و پسا از آریزو هفت رونمایی کرد. آریزو GX پرده  با نام آریزو ۶ در کشورمان شناخته می‌شود. چینی‌ها، آریزو۶ را با پلتفرم M۱X ساخته‌اند؛ یعنی همان پلتفرمی که با همکاری جگوار لندرور، برای خودروهای چری طراحی و تولید شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان