ستاره فرانسوی قربانی لیونل مسی می‌شود؟

مشکلات مالی بارسلونا ممکن است این تیم را مجبور به فروش آنتوان گریزمان بکند.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد بیشتر آنچه در باشگاه بارسلونا اتفاق می افتد حول محور لیونل مسی می چرخد ​​و این در مورد آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی این باشگاه نیز صدق می کند. او بعد از جدایی از اتلتیکومادرید می دانست که باید در بارسلونا در پست جدیدی بازی کرده و همچنین خود را با سبک بازی کاپیتان آرژانتینی این باشگاه سازگار بکند.

در این دو سال از گریزمان در ترکیب بلوگرانا در جناح چپ استفاده شده و این بازیکن 30 ساله با پذیرش این شرایط، موفق شده 35 گل در 99 بازی را با پیراهن بارسا به ثمر برساند. بدین ترتیب او میانگین 0.35 گل در هر بازی را به ثبت رسانده که  با آمار 133 گل در 257 بازی (51/0) گل در هر بازی فاصله قابل توجهی دارد. گریزمان در دوران حضور خود در نوکمپ، تنها یک بار عنوان قهرمانی کوپا دل ری را کسب کرده و البته هر چه گذشته، شرایط او در تیم جدیدش بهتر شده است.

اما مشکلات مالی فعلی باشگاه بارسلونا در آستانه فصل جدید و البته مشکلات تمدید قرارداد مسی باعث شده احتمال جدایی گریزمان از این تیم افزایش یابد. گریزمان یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه بوده و با انتقال ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو ممکن است جایی ثابتی در ترکیب اصلی فصل بعد نداشته باشد.

در حال حاضر خود آنتوان گریزمان قصد ترک بارسلونا را ندارد، اما این وضعیت ممکن است منجر به تغییر شرایط او بشود و شاید بارسلونا برای بهبود شرایط مالی خود نیاز به فروش ستاره فرانسوی داشته باشد. البته با توجه به شرایط فعلی بازار تابستانی، خیلی بعید است کاتالان ها به فروش گریزمان با رقمی در حدود 120 میلیون که در سال 2019 پرداخت کردند، قادر باشند.


منبع: دانشجو

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان